|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook erg veel zin in de baroeg. Dit wordt een concert wat veel indruk gaat maken. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik hoop dat ze eigen geluidstechnici meenemen.. Het geluid is meestal allerbelabberdst in de Baroeg |
|
De laatste tijd kan het geluid in de Baroeg er wel mee door. Ik heb slechter meegemaakt. |
|
oke ik heb geregeld dat ik wel naar de effenaar kan |
|
Inderdaad een bekwaamt iemand achter de knoppen is het halve werk en dat ontbreekt nogal eens. En dat is erg jammer. Vandaar dat ik vaak naar een andere zaal ga. Alhoewel weinig zalen kunnen tippen aan de sfeer van de BAroeg |
|
quote: BULLSHIT! //edit M.a.w. van alle zalen waar ik geweest ben vind de Baroeg qua negatieve, apathische sfeer alles slaan. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-01-2004 22:38] |
|
quote: |
|
en de Baroeg heeft de meest onlogische indeling die ik ooit ergens heb gezien... Als ze de WC's nou eens helemaal naar achter zouden halen kan je 1 normale, grote zaal maken. Als het een beetje druk is bij de bar kan je je amper meer verplaatsen.. HAAT! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-01-2004 22:41] |
|
quote:Klopt, maar de Baroeg was ook toendertijd niet gebouwd voor concerten. Anders was het idd handiger geweest. |
|
quote: Oow ja joh, grappig dan! Misschien komt het ook wel omdat ik er al zolang kom.... |
|
quote: Dat is inderdaad wel erg irritant ja.. |
|
quote:Sinds wanneer..? |
|
Mensen, hou nou toch eens op met dat domme geklaag en gezeur. Het geluid in Baroeg is NOOIT slecht wanneer onze eigen geluidsmensen het verzorgen. Wanneer bands een eigen geluidsman hebben, klinkt het vaak stukken minder goed. |
|
quote:Wat is je taak daar in de Baroeg als ik vragen mag? |
|
quote: Als ik me niet vergis was mijn eerste metalconcert die ik bezocht in de Baroeg en dat was in 2000. Ruim 3 jaar is dus een aardig tijd dacht ik zo. |
|
quote: nou...jij ouwe rot in het vak |
|
quote: ik gok de geluidsman! |
|
quote:Dan kom je er niet lang genoeg Ik kom er vanaf 98 (okay, ik was 15. So what.) Maar het geluid is weldegelijk slecht geweest. Maar ligt idd aan wie er achter de knoppen staat. |
|
quote: |
|
Sorry ben nog maar een groentje hoor |
|
quote: Programmeur als ik het goed heb |
|
Ik ben nog nooit in de baroeg geweest, simpelweg omdat het vanaf Rotterdam CS niet te bereiken is en met die ministations moet je altijd na aankomst gelijk weer naar huis. |
|
quote: Je kunt met de tram vanaf Rotterdam CS naar de Baroeg. |
|
quote: dat heeft hetzelfde effect |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |