|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leeuw bier |
|
quote:Ach boeie, is er tenminste plek .. is er nog een metalmarktje? |
|
quote: Gek inderdaad ja, ze klonken echt het slechtste "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
In de Biebob in belgie hadden ze hetzelfde probleem. Prejudice heb ik gemist maar Deeds of Flesh en Dying Fetus hadden een goed en duidelijk geluid. Hate Eternal klonk als een brij omdat het te hard stond en de verhoudingen niet goed waren. Verder op Hate Eternal weinig aan te merken want het spel en de inzet was echt kick-ass. Wel heel zonde van het geluid. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ik vrees dat Hate Eternal één van die bands is die je alleen op cd moet beluisteren. Spelen kunnen ze wel. Of misschien moeten ze gewoon een tweede gitarist erbij nemen, en dan de partijen die Rutan speelt over twee gitaren verdelen, zodat elke gitaar minder noten tegelijk speelt, en je dus minder snel een geluidsbrij krijgt. En dan moet de geluidsman natuurlijk nog steeds wel goed zijn best doen. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 08-02-2004 18:21] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: je wou het noot voor noot opsplitsen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: hehe, hij bedoelt denk ik dat ze gewoon hetzelfde gaan spelen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gaaf in Nijmegen gister, veel beter dan in Eindhoven. Heers. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: LOL! |
|
quote: Ik bedoel gewoon dat als Rutan bijvoorbeeld een akkoord van vier noten speelt, dat je dan dat akkoord opsplitst in twee keer twee noten. 1 gitaar speelt twee noten, de andere speelt de andere twee noten. Een beetje simpel gezegd, maar volgens dat principe. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Deeds Of Flesh en Dying Fetus waren trouwens inderdaad de beste 2 bands van de avond. Vooral de gitarist van Deeds Of Flesh had een beregoed geluid. Hate Eternal en Prejudice vielen inderdaad tegen qua geluid. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Het was erg gezellie vanaaf... ik heb veel zmmers gezien, en veel bekenden. gespot:jenje, lain, skullfuck, TMCD wordfuhrer, henke, sassette, grey, pil, skinpeeler, katablaster, Smoochy, Lilith, misschien nog wel meer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Was vanaaf echt wel te gek, Dying Fetus was de beste imo, gespot-Zillah-Skinkpeeler-Jenje-Henke- en misschien nog wel wat maar stip met haar heb ik niet gezien. En direct maar ff voorgestelt aan Jenje. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 09-02-2004 4:02] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Jenje? Hmmm, ben je dan zo veranderd dat ik je niet heb zien staan? Was Nadine er ook, nee toch? |
|
quote: Zeg Zillah, hoe doe je dat steeds? heb je helemaal niet gezien!! Maar ja ben ook nachtblind.. Maar het heerschte gister... Heb ergens bij Haren op de terugweg nog een sprinkler geïmiteerd. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Jawel ... wie is U dan ?? Was tof overigens, DF heerschte de avond, HE geinig maar dikke brei .. |
|
quote: Het nummer wat eruit sprong bij Hate Eternal was wel Powers That Be. Waar nog enige melodie te bespeuren viel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Klopt, maar die heeft ook een kenmerkend geluid (dat nummer). Maar ik vond er eigenlijk niet bar veel aan HE ... gebrom en geruis ging zwaar irriteren. DF had een zwaar beter geluid, en heerschte gruwelijk |
|
quote: idd een behoorlijk zwaar basgeluid, erg vervelent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Damn..het personeel bij Doornroosje heerscht..iedereen net zo vriendelijk en behulpzoom gewoon..jullie heerschen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Vanavond maar weer eens naar deeds of flesh in tilburg (little devil). Beetje bieren en metaal vangen is altijd gunstig uiteraard. |
|
Ach...Hans Teeuwen was ook leuk gisteravond (nog langs Vera gereden, nog ff verbeten omgekeken) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dying Fetus was weer geweldig, strak en een goed geluid, net als Deeds, van Hate Eternal heb ik weinig meegekregen, maar het klonk idd als een brij... Idd straks maar weer richting Tilburg... Ik moet de drummer van Deeds zijn muts nog teruggeven... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Jezes man, je praat al net als in de oefenruimte ghehehe!!! |
|
quote: En sta je godverdomme de hele avond tegen me aan te leuteren en sta ik niet eens in je rijtje!!!! Maar was cool of niet dan.... Oh en dat rook ik dus in Haren... En Deeds was de beste band van de avond, de rest kwam daar een kilometer acheraan hobbelen!!! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |