IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Hate Eternal, Dying Fetus, Deeds of Flesh en Prejudice tour begin 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Plebs
Usericon van Plebs
Posted 08-02-2004 17:36 by Plebs Wijzig reactieProfiel van PlebsQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 17:26 schreef Infaustus het volgende:
over gesproken, wat schenken ze in de vera?

Leeuw bier

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-02-2004 18:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Hate Eternal: geluidsbrij of niet, het gekke aan het hele verhaal is dat deze als enige een soundcheck doet!! Ik was erbij en dat klonk ook niet bepaald geniaal naar mijn mening.....wel toffe lui allemaal.

Dying Fetus kickte toch wel aarsch daarentegen!!

En het was nog behoorlijk druk met het kutweer wat er heerste gisteren....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2004 18:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 16:58 schreef Henke het volgende:
wow, dat betekend zelfs dat het echt nog lang niet uitverkocht is
Dat had ik niet verwacht
Ach boeie, is er tenminste plek .. is er nog een metalmarktje?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-02-2004 18:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:01 schreef Spirit In Black het volgende:
Hate Eternal: geluidsbrij of niet, het gekke aan het hele verhaal is dat deze als enige een soundcheck doet!! Ik was erbij en dat klonk ook niet bepaald geniaal naar mijn mening.....wel toffe lui allemaal.

Gek inderdaad ja, ze klonken echt het slechtste

"This one is older than shit, heavier than time!"

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 08-02-2004 18:09 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

In de Biebob in belgie hadden ze hetzelfde probleem. Prejudice heb ik gemist maar Deeds of Flesh en Dying Fetus hadden een goed en duidelijk geluid. Hate Eternal klonk als een brij omdat het te hard stond en de verhoudingen niet goed waren. Verder op Hate Eternal weinig aan te merken want het spel en de inzet was echt kick-ass. Wel heel zonde van het geluid.

But there is no real me: only an entity, something illusory................

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 08-02-2004 18:20 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 8 februari 2004 18:09 schreef *Sander* het volgende:
In de Biebob in belgie hadden ze hetzelfde probleem. Prejudice heb ik gemist maar Deeds of Flesh en Dying Fetus hadden een goed en duidelijk geluid. Hate Eternal klonk als een brij omdat het te hard stond en de verhoudingen niet goed waren. Verder op Hate Eternal weinig aan te merken want het spel en de inzet was echt kick-ass. Wel heel zonde van het geluid.

Ik vrees dat Hate Eternal één van die bands is die je alleen op cd moet beluisteren.
Spelen kunnen ze wel. Of misschien moeten ze gewoon een tweede gitarist erbij nemen, en dan de partijen die Rutan speelt over twee gitaren verdelen, zodat elke gitaar minder noten tegelijk speelt, en je dus minder snel een geluidsbrij krijgt. En dan moet de geluidsman natuurlijk nog steeds wel goed zijn best doen.

[Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 08-02-2004 18:21]

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-02-2004 23:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:20 schreef GrinRoth het volgende:
Of misschien moeten ze gewoon een tweede gitarist erbij nemen, en dan de partijen die Rutan speelt over twee gitaren verdelen, zodat elke gitaar minder noten tegelijk speelt, en je dus minder snel een geluidsbrij krijgt.

je wou het noot voor noot opsplitsen?

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-02-2004 23:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 23:00 schreef El Chulo het volgende:

hehe, hij bedoelt denk ik dat ze gewoon hetzelfde gaan spelen.

Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 08-02-2004 23:32 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Gaaf in Nijmegen gister, veel beter dan in Eindhoven. Heers.

Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-02-2004 23:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:20 schreef GrinRoth het volgende:
Ik vrees dat Hate Eternal één van die bands is die je alleen op cd moet beluisteren.
Spelen kunnen ze wel. Of misschien moeten ze gewoon een tweede gitarist erbij nemen, en dan de partijen die Rutan speelt over twee gitaren verdelen, zodat elke gitaar minder noten tegelijk speelt, en je dus minder snel een geluidsbrij krijgt. En dan moet de geluidsman natuurlijk nog steeds wel goed zijn best doen.

LOL!

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-02-2004 1:32 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 8 februari 2004 23:00 schreef El Chulo het volgende:

Ik bedoel gewoon dat als Rutan bijvoorbeeld een akkoord van vier noten speelt, dat je dan dat akkoord opsplitst in twee keer twee noten. 1 gitaar speelt twee noten, de andere speelt de andere twee noten. Een beetje simpel gezegd, maar volgens dat principe.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

Deeds Of Flesh en Dying Fetus waren trouwens inderdaad de beste 2 bands van de avond. Vooral de gitarist van Deeds Of Flesh had een beregoed geluid.
Hate Eternal en Prejudice vielen inderdaad tegen qua geluid.

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-02-2004 2:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Het was erg gezellie vanaaf...
ik heb veel zmmers gezien, en veel bekenden.

gespot:jenje, lain, skullfuck, TMCD wordfuhrer, henke, sassette, grey, pil, skinpeeler, katablaster, Smoochy, Lilith, misschien nog wel meer

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-02-2004 3:58 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Was vanaaf echt wel te gek, Dying Fetus was de beste imo,
gespot-Zillah-Skinkpeeler-Jenje-Henke- en misschien nog wel wat maar stip met haar heb ik niet gezien.

En direct maar ff voorgestelt aan Jenje.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 09-02-2004 4:02]

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 09-02-2004 10:58 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 3:58 schreef Smoochy het volgende:

En direct maar ff voorgestelt aan Jenje.

Jenje? Hmmm, ben je dan zo veranderd dat ik je niet heb zien staan? Was Nadine er ook, nee toch?

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2004 11:18 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 februari 2004 2:03 schreef zillah-morte het volgende:
Het was erg gezellie vanaaf...
ik heb veel zmmers gezien, en veel bekenden.

gespot:jenje, lain, skullfuck, TMCD wordfuhrer, henke, sassette, grey, pil, skinpeeler, katablaster, Smoochy, Lilith, misschien nog wel meer

Zeg Zillah, hoe doe je dat steeds?
heb je helemaal niet gezien!! Maar ja ben ook nachtblind.. Maar het heerschte gister... Heb ergens bij Haren op de terugweg nog een sprinkler geïmiteerd.

Een kleine snol zit zo vol.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2004 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 10:58 schreef NausDC het volgende:
Jenje? Hmmm, ben je dan zo veranderd dat ik je niet heb zien staan? Was Nadine er ook, nee toch?
Jawel ... wie is U dan ??

Was tof overigens, DF heerschte de avond, HE geinig maar dikke brei ..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-02-2004 11:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 11:34 schreef Jenje het volgende:
Jawel ... wie is U dan ??

Was tof overigens, DF heerschte de avond, HE geinig maar dikke brei ..

Het nummer wat eruit sprong bij Hate Eternal was wel Powers That Be.
Waar nog enige melodie te bespeuren viel.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2004 11:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klopt, maar die heeft ook een kenmerkend geluid (dat nummer).

Maar ik vond er eigenlijk niet bar veel aan HE ... gebrom en geruis ging zwaar irriteren.

DF had een zwaar beter geluid, en heerschte gruwelijk

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-02-2004 11:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 11:38 schreef Jenje het volgende:
Klopt, maar die heeft ook een kenmerkend geluid (dat nummer).

Maar ik vond er eigenlijk niet bar veel aan HE ... gebrom en geruis ging zwaar irriteren.

DF had een zwaar beter geluid, en heerschte gruwelijk

idd een behoorlijk zwaar basgeluid, erg vervelent

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-02-2004 12:03 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:01 schreef Spirit In Black het volgende:

Damn..het personeel bij Doornroosje heerscht..iedereen net zo vriendelijk en behulpzoom gewoon..jullie heerschen

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 09-02-2004 13:13 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Vanavond maar weer eens naar deeds of flesh in tilburg (little devil). Beetje bieren en metaal vangen is altijd gunstig uiteraard.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-02-2004 13:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ach...Hans Teeuwen was ook leuk gisteravond
(nog langs Vera gereden, nog ff verbeten omgekeken)

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 09-02-2004 13:30 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Dying Fetus was weer geweldig, strak en een goed geluid, net als Deeds, van Hate Eternal heb ik weinig meegekregen, maar het klonk idd als een brij...
Idd straks maar weer richting Tilburg... Ik moet de drummer van Deeds zijn muts nog teruggeven...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

<-==B=o=l=d=e=y=={{{
Usericon van <-==B=o=l=d=e=y=={{{
Posted 09-02-2004 13:36 by <-==B=o=l=d=e=y=={{{ Wijzig reactieProfiel van <-==B=o=l=d=e=y=={{{Quote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 februari 2004 1:32 schreef GrinRoth het volgende:
Ik bedoel gewoon dat als Rutan bijvoorbeeld een akkoord van vier noten speelt, dat je dan dat akkoord opsplitst in twee keer twee noten. 1 gitaar speelt twee noten, de andere speelt de andere twee noten. Een beetje simpel gezegd, maar volgens dat principe.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

Deeds Of Flesh en Dying Fetus waren trouwens inderdaad de beste 2 bands van de avond. Vooral de gitarist van Deeds Of Flesh had een beregoed geluid.
Hate Eternal en Prejudice vielen inderdaad tegen qua geluid.

Jezes man, je praat al net als in de oefenruimte ghehehe!!!

<-==B=o=l=d=e=y=={{{
Usericon van <-==B=o=l=d=e=y=={{{
Posted 09-02-2004 13:39 by <-==B=o=l=d=e=y=={{{ Wijzig reactieProfiel van <-==B=o=l=d=e=y=={{{Quote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 februari 2004 11:18 schreef SkinPeeleR het volgende:
Zeg Zillah, hoe doe je dat steeds?
heb je helemaal niet gezien!! Maar ja ben ook nachtblind.. Maar het heerschte gister... Heb ergens bij Haren op de terugweg nog een sprinkler geïmiteerd.

En sta je godverdomme de hele avond tegen me aan te leuteren en sta ik niet eens in je rijtje!!!! Maar was cool of niet dan....

Oh en dat rook ik dus in Haren...

En Deeds was de beste band van de avond, de rest kwam daar een kilometer acheraan hobbelen!!!

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com