|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad als je de tram neemt kun je nog best lang blijven en vaak zelfs alles afzien. Dus waar een wil is, is een weg! |
|
quote: Helemaal waar: een prutser, of een niet pruster. Wat ik nog erger vind dan een geluidsman die een pruster is; is een geluidsmand die behalve slecht de knoppen af kan stellen, ook nogeens alles veels te hard zet, ook als een optreden afgelopen is. |
|
quote: ah oke, ik dacht dat je dan nog een half uur erover deed. Maar om 1 uur gaat er geen trein meer |
|
quote: Je kunt altijd gezellig in het park naast de Baroeg overnachten, velen gingen je voor! |
|
quote: klinkt gezellig, jammer dat ik geen twaalfjarig jongetje ben |
|
quote: |
|
quote:Kan het vrouwen toch niet aanbevelen. Het is een onbetrouwbare omgeving vind ik. |
|
quote: Hahahahahaha Je vergeet 1 ding: ik ben KLANT van de Baroeg en het is mijn goed recht ontevreden te zijn over de geleverde diensten! quote: Wanneer heb je voor het laatst je oren laten testen?? Voor of nadat die zwarte strijker in je gehoorgang ontplofte? quote: Yeah right.. Dan is de kans dat het enigszins fatsoenlijk klinkt tenminste nog redelijk aanwezig.. |
|
quote:op oorlogspad Snaack? Niet dat ik dat er niet mee eens ben. |
|
LOL, SnaacK is on a roll! |
|
quote: Nee hoor, zo doe ik altijd als mensen dom posten quote: Dat is je geraden ook |
|
Ik kom ook!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ook Ook in Groningen trouwens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mjah, misschien misschien misschien.... misschien kom ik wel vanavond naar de Effenaar. |
|
quote: Daar zit ik ook nog aan te denken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Vanavond Effenaar |
|
Ook aanwezig vanavond, uiteraard. |
|
ja.. ik ga maar in de doornroosje kijken.... beetje bier drinken.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Wilf ook neem ik aan? |
|
quote: Wilfemans zal er vanavond ook zijn. |
|
Over 2 uurtjes zal ik wel bijna daar zijn. Ik word eerst nog op de Griek getrakteerd . |
|
Ik ben er waarschijnlijk rond 19.30 uur.. |
|
ik heb dr zin in vanavond ben er waarschijnlijk rond rond kwart over 7 |
|
quote: En ik dus ook |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |