|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=844846&page=2 The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hmmz, op de site van Lucky Rijssen staat dat er niets speelt 12 okt..... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dan word het Groningen he... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bij nader inzien misschien toch niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben in groningen aanwezig. No meat is sweater |
|
quote: Me 2! En in Drachten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In Drachten? Gaaf, wanneer spelen ze daar? Zou mooi zijn als het op een zaterdag is.. In Groningen is het op een zondag en dat komt niet zo grandioos uit voor mij. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Me 2! |
|
quote: Hmmm sorry: zondag 12 oktober in Iduna . (Shadows of Disgust fest., is ook een topic van) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zie ik jou ook weer eens. Tijd geleden. |
|
Hehe, dat wordt al de tweede keer dat ik met een vriendin die nier van metal houd naar een concert van Severe Torture ga. |
|
Ik ben er in Groningen bij. K'zal m'n Hate Eternal longsleeve tegen die tijd maar weer eens uit de kast graven. King of all kings!!!!! |
|
Ik ben er wel .. Niet vanwege de bands, waar ik geen ruk an vind, maar de Baroeg is toch om de hoek en 't is een mooie gelegenheid om te drinken .. |
|
Beke te ver but I'll be there at the Biebob |
|
quote: Manon? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
als het in rijsen wel door gaat zal ik er zeker wel bij zijn.... als ik geld heb enzo. |
|
quote: tsja, smaken verschillen, maar ga dan gewoon naar een café of zo Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ey, ga jij daar met je gigantische connecties is achteraan!! Het ziet er tot nu toe niet erg goed uit voor ons. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ach kom gewoon naar Groningen of Drachten. Vera heerscht sowieso meer dan Lucky Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Daar gaat het niet om. Ik wou naar Rijssen, lekker dichtbij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Er zijn natuurlijk gradaties in iets leuk vinden .. ik zou van die bands nooit een CD kopen/zelf muziek aanzetten, maar het is beter dan de gemiddelde cafemuziek .. |
|
quote: groningen of drachten is voor mij net iets te ver fietsen!!! en lucky is voor mij wel te doen op de fiets! |
|
quote: Je gebruikt hele enge woorden zoals "fiets". The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Snap ik. Ik heb zelf nogal mazzel met Drachten en Groningen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |