|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb daar een best gave foto van gemaakt (al zeg ik het zelf) |
|
quote: Kan ik die foto gebruiken voor het interview dat op ZM komt jan? Je krijgt natuurlijk wel de credits ervoor Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:ik hopelijk ook, maar dan weet ik woensdag pas |
|
Voor de liefhebber: hier staan een paar fotos van de Vera show http://www.codex4.org/photos.html |
|
quote: wow stoere chick [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-02-2004 12:20] |
|
quote: ow, was dat Eric Rutan |
|
dat zou wel stoer zijn. Maar ik neem aan dat de foto's op die pagina door verschillende mensen genomen zijn? Die van Hate Eternal ea. zijn namelijk echt kut, en de rest is (zoals die miep hierboven) wel mooi. |
|
jezus wat een vent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die fotos van Vera zijn idd niet geweldig, alle fotos zijn weer door andere mensen gemaakt, vandaar het kwaliteit verschil. Toch zou je op de site nooit fotos vinden die ver achterin de zaal genomen zijn of waar meer publiek dan band te zien is. edit: O ja, mocht er iemand vaker fotos maken en geen webspace hebben kun je altijd even mailen als je je fotos op codex4 wilt hebben! We zoeken nog altijd goede fotografen... tjeerd@codex4.org (kan zijn dat reactie even duurt, want mailserver doet raar) [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 10-02-2004 12:57] |
|
was een vette avond in de vera!! Prejudice was wel leuk, alleen jammer van het geluid. Deeds of flesh was voor mij toch wel de topper van de avond! Dying fetus was ook erg gaaf, alleen jammer van die nieuwe zanger, wat een irritante kerel op het podium. Hate eternal speelde heel strak, alleen jammer van het geluid, 't was echt een vette brij. Ook nog heel ff een praatje gemaakt met Derek roddy, toffe gast is dat! No meat is sweater |
|
Greycloak heeft me echt keihard op de grond geflikkerd, recht op mn rug en achterhoofd... resultaat: BLOODSHOT EYES !!! Bruce Banner |
|
Hmmm ff een topic maken over meest sneue lui op dit forum. Ik nomineer : 1. Chelman 2. Robbemans Yo Bol ik vind je nick cool en ik vin het nog cooler dat ie de layout verneukt. btw ik vin je eerst versie beter Greetz garf |
|
quote: en Mat gaat weer met de fijnzinnigheid van een Enron tanker door dit forum.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wat pics van de Dying Fetus shows in: Baroeg En de Effenaar. Misschien dat jezelf ziet.. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 11-05-2004 10:54] |
|
Die van de Baroeg heb ik welleens op het fototopic gezet. Ik was er toen ook bij, maar ik zie me zelf niet. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina |