|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen die muziek downloaden zijn geen muziekliefhebbers? Ik ben blij dat ik een pauper ben! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nooit genoeg, komt elke dag wel iets nieuws uit namelijk .. Mp3's om het te checken, cd om het te kopen en luisteren. Elke andere manier verdient een vuist in je aars. |
|
Jenje, is dat een verkapte manier om je vuist in de poeperts van bepaalde mensen hier te mogen stoppen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bij jouw heb ik geen excuus nodig, tientje lappen en ik mag em er weer in rossen |
|
quote:12,50, inflatie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:tientje of niets .. kiezen slet |
|
quote:Jij bent niet de enige die een vuist heeft! Ik heb wel eens lekkerdere vuisten gehad en die betalen er wel 12.50 voor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Tja .. dan ga ik weer richting Polen, Chel rekent 5 .. |
|
quote:Maar die heeft niet zo'n strak kontje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ach verandering vans pijs .. Maar jij bent dus zo;n downloadertje? |
|
quote: Wat wil je met die vuisten van Jenje... spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb al tijden niets meer gedownloaded. Ik heb geeneens een downloadprogramma op mijn computer staan. PS: Ik heb honderden originele cd's. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Als ik promo's mee tel ben ik nu de 800 voorbij ... |
|
Heb meer dan 200 cd,s van Rammstein, Onee dat is geen metal.... Maar nee het is nog niet genoeg "Sehnsucht" |
|
quote:Ik heb eigenlijk vrij weinig metal cd's, geeneens 50. Wel erg veel klassiek. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Uhm.. jezus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb zelf zo'n dikke 7000 CD's (originelen) waarvan er zo'n 1000 promo's zijn. Gekopieerde CD's zijn niet meegeteld (stuk of 10 maar ). Heb de opmerking al eerder gezien (van Jenje dacht ik) en daar ben ik het mee eens; mp3's zijn om te checken, als het goed is bevonden gewoon originelen kopen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Amen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kutkristen! |
|
amen (tw.) 1 dat zij zo Kristen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dit klinkt opzich aannemelijk, maar niet elke cd is goed genoeg om daar 10-15 euro te besteden. Ik denk dat deze theorie vooral opgaat voor grotere bands met een normaal label. Ook hebben sommige bands de irritante gewoonte op hun cd's bij de meest vage labels uit te laten brengen, en dat betaalmethodes als Paypal niet mogelijk zijn. En, dan heb je nog altijd het ontdekken van oudere onbekendere bands die allang overleden zijn en labels die of opgedoekt zijn of geen interesse hebben in een rerelease. En voor de gemiddelde student is het gewoon niet realistisch om 5-10 dure cd's per maand te kopen, da's een te groot gedeelte van het gemiddeld te besteden budget. En dat kan je misschien een kwestie van prioriteiten noemen, maar het is onrealistisch om in deze internettijd te verwachten dat mensen veel geld aan cd's besteden. Het aanbod is gewoon ongelooflijk groot, zodat keuze's maken ook niet makkelijk is. Nog zo stoere internet warrior. |
|
En het is zo makkelijk. Vind je het goed, koop je het. Zo niet koop je het niet. Je gaat toch niet naar muziek luisteren waarvan je al vindt dat het het geld niet waard is [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-08-2006 18:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: zo doe ik het ook . Ik heb nu een bescheiden collectie van tegen de 500 cd's en LP's, maar dat vind ik nog vrij netjes voor de 3 jaar dat ik albums koop. Daar gaat het grootste gedeelte van mijn geld heen |
|
quote: en als je nu meer goed vind dan dat je kan betalen? Ik ben nog student dus veel kan ik niet verdienen, dus ik koop wat ik kan en de rest download ik wel. Ook moet het totaalpakket aantrekkelijk zijn, dingen met een lelijke hoes koop ik meestal niet, als de bands geen moeite willen doen om het wat aantrekkelijk te maken geef ik er ook geen geld aan. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |