|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Je hebt het kennelijk niet goed gelezen. Ik leg uit dat ik naast muziekliefhebber ook zelf muzikant ben. Ik kan zeker niet rondkomen van m'n muziek, maar daarover zeur ik niet hoor. Moet ik maar betere nummers schrijven.. En als een van die crossers een profcontract tekent, is het ook zo afgelopen hoor. Jij wilt dus ook gratis naar z'n profwedstrijden kunnen dan? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:HET MOET NIET! HET MAG! Je ziet het niet, he? Als een band demo's uitbrengt en geen enkele demo verkoopt omdat iedereen net als jij alleen maar wil downloaden kun je er 75%* zeker van zijn dat die band er mee kapt. Ook al kun je bijhouden hoe vaak je nummers gedownload horen, daar wordt je ook niet bijzonder blij van, want o ach en wee wat kost het de downloader veel moeite om even laf een nummer weg te trekken! Nou leuke metalscene hou je dan over! *Arbritait getal, niet zeiken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En daarvoor moeten ze eerst goed bevonden worden om in een besloten terrein te mogen crossen. Net als dat de muziek van een band eerst goed genoeg bevonden moet worden voordat iemand het koopt, zo niet dan blijft zo iemand maar langs de kant staan kijken bij die muziek, als je begrijpt wat ik bedoel.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Da's fijn. Als je maar in de toekomst onderscheid leert te maken met algemene stellingen en uitspraken waarin je namen van gebruikers noemt. quote: HOezo in tegenstelling? Heb ik nog niet verteld waarom ik vind dat je voor de producten die je afneemt hoort te betalen? quote: Tsja...John Wayne Gacy was van mening dat hij best een paar mensen mag killen. Mohammed B. was van mening dat Theo van Gogh een puist op de aarsch van Nederland was. Het feit dat ze zo dachten maakt het nog geen juiste gedchtengang. Natuurlijk is de ernst anders maar dat verandert niks aan de principe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nee, het raakt kant noch wal. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-08-2006 16:39] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jaja, je achtertuin is al besloten genoeg hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja...maar het is hun eigen KEUS hoe zij die bekendheid wensen te verwerven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarom stoppen die bands er dan mee? Als ik nooit betaald wordt voor mijn muziek dan kap ik ook niet met muziek maken hoor? En op een gegeven moment ben je ook wel enigszins tevreden met je gear, dus daar steek je dan ook niet meer zoveel geld in, en een redelijk geproduceerd album op laten nemen is ook niet zo vreselijk duur. Ik kan echt wel mijn hele leven albums blijven maken ook al koopt niemand er 1. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en als we het nu heel beleefd vragen??? please???? |
|
Wat ik nu van begrijp: Kramy vindt dat muziek maken hobby is en niet betaald hoeft te worden. Bands vinden dat duidelijk niet, anders werden er geen cd's uit gebracht. Het komt er dus op neer dat je steelt. Simpel. Daarnaast heb je het alleen over productie- en reiskosten. Hoe betaald men dan de website bijvoorbeeld? Waar je die muziek gratis zou moeten aanbieden? En hoe komt men achter het bestaan van de band als men er meer dan 50 Km vanaf woont? juist, daar komen de promotiekosten om de hoek. Ga zo maar door. Ik ben het trouwens wel oneens met Zelthor over instrumentaanschaf. Dat staat er helemaal los van, aangezien men eerst een instrument wil kunnen spelen en daarna (hopelijk) pas muziek opneemt en uitbrengt. Dat mag dus gewoon voor eigen rekening zijn. |
|
quote:Wat wil je nu zeggen hiermee? Dat ook jij uiteindelijk dus wel de cd koopt van een band die je te gek vind? Dat zou redelijk tegenstrijdig zijn.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Waarom niet? Omdat het geld kost! In dat geval is het ook echt alleen maar een hobby, en dan ga ik geen duizenden euro's neerleggen om een perfect album af te leveren. Ik ga echt geen album meer maken als niemand het koopt, hoor. Ik ga nog zeker wel muziek maken, maar verder bekijkt men het maar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Vraag jij maar eens aan een willekeurige metalband of dat ze het leuk vinden als anderen hun muziek luisteren en het mooi vinden. In heel veel gevallen zou je een positief antwoord moeten krijgen. Dat als je ineens wat groter bent geworden het ineens geld op moet leven snap ik niet. Het blijft een hobby mijns inziens. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dude, dat is het punt dus niet. Jij vindt dat jij beslissingen mag maken over andermans eigendom. Dat mag je niet, punt. |
|
quote: Als dat zo was dan was de punkgolf ons bespaard geweest en zou de 2 golf van Black Metal nooit zijn ontstaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat hoorde dan ook alleen bij de puur economische bepaling van de kosten van optreden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dure manier om te zeggen: je hebt gelijk |
|
Het begrip 'ambitie' komt kennelijk (nog) niet in Kramy's woordenboek voor.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Er bestaat verdomme ook nog zoiets als teksten en artwork Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nouja, over een 'perfect albums' valt natuurlijk ook wel te twisten. Niet iedere band hoeft een album geproduceerd in de abbys-studio's te hebben. Mij persoonlijk lijkt het wel leuk om nummers van mijn band die ik echt goed vind op redelijk kwaliteit op te laten nemen. En er zijn genoeg studio's in Nederland waar je voor niet al teveel geld een fatsoenlijk geproduceerd album hebt. Sowieso klinken die vaak nog veel beter dan al die gladde abyss dingen ook nog als je het mij vraagt. Ik zou dus mijn muziek goed op laten nemen voor mezelf. En als ik wil dat anderen het horen dan zet ik het gewoon online. Het staat me natuurlijk vrij om er een prijsje aan te hangen, net als een straatmuzikant zijn pet voor zich neerzet. Maar het staat voor voorbijgangers natuurlijk ook vrij om iets in die pet te gooien of niet. Dat er voor een album op zich betaald moet worden lijkt me logisch, dat is een product, daar zit geld in, de kosten van het persen, het doosje, het artwork. Maar de muziek op zich kost niets en daar hoeft naar mijn mening niet voor betaald te worden. En dat was voorlopig het laatste wat ik erover zeg, want ik moet ook nog eten vanavond en de winkels zijn niet zo bijster lang meer open Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Dat is dan 250 euro Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die jat je toch ook niet door te downloaden of wel soms? Zie mijn post hierboven ^^ Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: relaxt, je hebt mijn rek.nr. wel he? [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 22-08-2006 16:49] |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |