IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Het verzamelen van metal muziek: nooit genoeg?? Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2006 3:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wist ik al, toch wilde ik het even persoonlijk van je horen.
Heb je nog meer criminele neigingen?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-08-2006 3:13]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Rodelion
Gemaskerd konijn met typtyfus
Usericon van Rodelion
Posted 21-08-2006 9:39 by Rodelion Wijzig reactieProfiel van RodelionQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 3:06 schreef spectre het volgende:
Wist ik al, toch wilde ik het even persoonlijk van je horen.
Heb je nog meer criminele neigingen?

Jawel, hoor. Ik gebruik diverse software zonder ervoor te betalen, en ik rijd/loop wel eens door rood.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-08-2006 9:46 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

He kijk! Nog een pauper!

Rodelion
Gemaskerd konijn met typtyfus
Usericon van Rodelion
Posted 21-08-2006 10:26 by Rodelion Wijzig reactieProfiel van RodelionQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 9:46 schreef Psychonaut het volgende:
He kijk! Nog een pauper!

Jaa! De helft van je salaris aan drank en CD's uitgeven, dán straal je pas klasse uit.

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2006 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Inderdaad, met een mp3verzameling van 80 gig wel

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2006 17:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

14000 mp3's....dat noemt zich muziekliefhebber

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2006 17:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lol, vooral dit stukje is humor:

quote:
Als ik een leuke band heb 'ontdekt', wil ik er alles van hebben

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2006 18:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Niet.... happen........

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2006 18:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 10:26 schreef Rodelion het volgende:
Jaa! De helft van je salaris aan drank en CD's uitgeven, dán straal je pas klasse uit.

14000 MP3's is pakweg 1400 CD's. Dat is dus zo ongeveer €24,000. Stel je koopt 140 CD's per jaar dan kom je op een bedrag van €2400 per jaar oftewel €200 per maand.

Als €200 plus wat je aan bier uitgeeft de helft van je salaris vormt dan ben je gewoon een pauper.

Je bent ook een pauper als je niet eens het fatsoen hebt om degenen die voor je entertainment zwoegen eens hun tijd en moeite te vergoeden.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2006 18:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

En wat M. zei.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-08-2006 18:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 augustus 2006 18:03 schreef Chelman het volgende:
14000 MP3's is pakweg 1400 CD's. Dat is dus zo ongeveer €24,000. Stel je koopt 140 CD's per jaar dan kom je op een bedrag van €2400 per jaar oftewel €200 per maand.

Als €200 plus wat je aan bier uitgeeft de helft van je salaris vormt dan ben je gewoon een pauper.

blonde rockgod
Posted 21-08-2006 18:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme

800 euro is arm? Nou, dat is niet veel, maar er zijn in Nederland mensen die minder krijgen hoor.

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 21-08-2006 18:07 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 17:56 schreef Hub de Gallier het volgende:
14000 mp3's....dat noemt zich muziekliefhebber

Ik heb er denk ik twee- of driemaal zoveel, maar ook ruim 800 legale objecten (cd's/lp's/singletjes/dvd's en andere muziek gerelateerde rotzooi).

Wat nu?

Ik blijf gewoon van mening dat mp3s een ideaal medium zijn, ik rip ook mijn legale cd's naar de pc.
En nee, ik luister ook zat naar mijn cd's of lp's.

Nog zo stoere internet warrior.

blonde rockgod
Posted 21-08-2006 18:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 augustus 2006 18:07 schreef blonde rockgod het volgende:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme

800 euro is arm? Nou, dat is niet veel, maar er zijn in Nederland mensen die minder krijgen hoor.

[edit] ik ga uit van 200 euro aan biertjes, wel een beetje weinig in 1 maand.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-08-2006 18:08 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

@ Chelman

En nee, nooit genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-08-2006 18:09]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2006 18:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:07 schreef blonde rockgod het volgende:

Ja. Dat zijn dan ook paupers.

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2006 18:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@ zakkenvuller:

Gast, daar gaat het toch ook niet om, als je het spul orgineel koopt mag je zelf weten in welke vorm je het luisterd, al speel je het af door 2 soepblikken met een draadje ertussen.

Het gaat in deze om gedownloade albums, zonder ooit de drang te hebben het orgineel aan te schaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-08-2006 18:11]

blonde rockgod
Posted 21-08-2006 18:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ah, okee, maar waar ligt de "paupergrens"? Ik wil wel weten of ik ook een pauper ben dan

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2006 18:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:11 schreef blonde rockgod het volgende:
Ah, okee, maar waar ligt de "paupergrens"? Ik wil wel weten of ik ook een pauper ben dan

Paupergrens is daar waar de hoogste belastingschijf begint.

Daaronder ben je bezig om van dag tot dag te leven = pauper.

Daarboven kan je langzaamaan beginnen om financiële zekerheid op te bouwen = geen pauper.

zakkenvuller
Posted 21-08-2006 18:14 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:10 schreef spectre het volgende:
@ zakkenvuller:

Gast, daar gaat het toch ook niet om, als je het spul orgineel koopt mag je zelf weten in welke vorm je het luisterd, al speel je het af door 2 soepblikken met een draadje ertussen.

Het gaat in deze om gedownloade albums, zonder ooit de drang te hebben het orgineel aan te schaffen.

Misschien heb ik 1/3 van het materiaal origineel, maar daarnaast, er zitten ook nog talloze bootlegs, demo's en dergelijke troep tussen.
Ik denk overigens dat mensen die niet de intentie hebben om legaal materiaal te kopen dat ook niet zullen gaan doen, of men ze nu voor pauper of wat dan ook uitmaakt.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2006 18:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:14 schreef zakkenvuller het volgende:

Ik denk overigens dat mensen die niet de intentie hebben om legaal materiaal te kopen dat ook niet zullen gaan doen, of men ze nu voor pauper of wat dan ook uitmaakt.

Het is dan ook geen aansporing maar een constatering.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-08-2006 18:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:11 schreef blonde rockgod het volgende:

Als je het niet weet ben je een pauper.
'Nuff said

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2006 18:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:16 schreef Argus het volgende:
Als je het niet weet ben je een pauper.

Dat ook.

zakkenvuller
Posted 21-08-2006 18:18 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:15 schreef Chelman het volgende:
Het is dan ook geen aansporing maar een constatering.

Ik denk dat in dit geval de constatering samen gaat met een stukje aansporing.
Ik kan trouwens een vraag van je uit een ander topic positief beantwoorden.

blonde rockgod
Posted 21-08-2006 18:18 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Shit, ik dacht dat ik het nog wel aardig deed, ben ik een Pauper Ach ja ik woon dan ook in een Pauperbuurt. (of niet BBBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUURRRMMANN)

Ontopic: Nooit genoeg, er is altijd wel weer eens iets dat me kan verassen. Ik download nooit muziek, omdat ik niet eens weet hoe dat moet Wel krijg ik van verschillende mensen gebrande cdtjes als ze denken dat ik de muziek mooi vind. Vaak koop ik later het orgineel dan, soms vergeet ik dat. En ik vind de meerderheid van de MP3tjes die ik gehoord hebben ruk klinken.

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com