|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eat your heart out |
|
Hoort up niet bij UP YOURS!!!!!! |
|
quote: GRMBL ontopic maar weer... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Watch out where the huskies gO |
|
Dont eat the yellow snow I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
My python boot was too tight... I couldn't get it of last night.. A week went by Now I don't lie I finally got it off And my girlfriend cried She said "You've got STINKFOOT baby, it's a hurt on my nose" HEERSCH [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-08-2003 23:09] |
|
quote: War er al een zappa topic |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=348506 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Gaat verder op zappa topic |
|
quote: Hier kan ik me helemaal in terugvinden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hier een mede verslaafde Een groot deel van mijn salaris gaat op aan nieuwe cd's. |
|
quote: ik dacht Up The Irons? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Een mens wordt zich van zijn verslaving bewust als er plots nog CD's meer dan een week blijken rond te zwerven , die nog niet eens volledig beluisterd zijn Eén oplossing--->muziek 24/7, nu dat niet helemaal, maar ik vul zowat alle maar dan ook alle dooie momenten ermee op (in de mate van het mogelijke). het wordt er met de jaren alleen maar beter op I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
NOOIT GENOEG!!! altijd HEBBUH HEBBUH HEBBUH!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Hahahaha een week? Soms liggen er bij mij cd's meer dan een maand op de grote dit-moet-ik-nog-luisteren-stapel omdat ik nog geen tijd genoeg heb gehad alles te luisteren. Helpt ook niet echt als die stapel alleen maar groter wordt ipv kleiner... Zenial |
|
het wordt lollig als ik me voorneem om ff geen nieuwe releases te kopen en me wat oude "essentials" te kopen: ofwel wordt het weer zo'n topperiode voor nieuw spul, ofwel kan ik mezelf niet bedwingen om tussen promoties dingen uit te vissen, die ik wel eens wou hebben..... Het moet een beetje beperkt worden, ik wil mn andere hobbies ook nog houden, en die zijn ook niet bepaald goedkoop te noemen. Ik let bijvoorbeedl wel op hoeveel een schijfje mag kosten, 2 euro kan op een vracht cd's behoorlijk wat schelen. Ik ben me trouwens aan het inhouden om een platenspeler tye kopen, als ik zie wat vrienden van me allemaak vinden aan platen, ik wil dat ook maar ik bijt door. quote: Ik zei toch "meer dan..." [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-08-2003 9:39] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
denk dat dit idd een verslaving is eens gebeten altijd maar verder verzamelen en meer Metalhonger is zo met iedere hobby: alle geld gaat er naar toe maar ik denk dat dat bij Metallers iets fanatieker is |
|
quote: Inderdaad hebbuh, hebbuh, hebbuh, meer, meer, meer.... Lang leve de mp3, want anders zou het helemaal mislopen met mijn financien. Nu spendeer ik al mijn geld aan muziek. Gelukkig zijn er mensen als Atilla waar ik mee kan ruilen Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ken dat gevoel ook. Nooit genoeg hebben. Ik ben ook al zo'n tiental jaar aan het verzamelen. Vooral platenbeurzen en internet zijn de laatste jaren interessant geworden. Kan je veel dingen vinden voor goede prijzen. |
|
ook een verzamelaar van black/death/pagan/gothic |
|
Het vezamelen kan ook uit de hand lopen en dat je jezelf in grote schulden gaat steken.Heb net op het nippertje kunnen voorkomen dat de deurwaarder langs zou komen 3 maanden terug.En zelfs na zo iets blijft het moeilijk om een gave lp te laten liggen. Nee,verzamelen is geen gemakkelijke hobby! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Whahaha ik heb ooit geld geleend van huisgenoten om nog wat eten te kunnen kopen, en vervolgens van dat geld cd's gekocht. Whahaha ik ben echt een junk Zenial |
|
quote:Heb ik ook gehad,geld lenen van mijn ouders en daar weer moeilijk verkrijgbare lp's van gaan bestellen en dan nog steeds honger lijden. Heb bijna een hele maand op droog brood en water geleefd hehe. Gelukkig ben ik daardoor verstandiger geworden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou heb ik naast m'n muziekhobby dus ook nog m'n (erg dure..)varanenhobby.Tis voor mij dus effe goed uitkijken hoeveel ik aan wat spendeer.Nou zit ik ook alweer een 20 jaar in de metal,en kocht vroeger zo'n beetje alle goeie elpees die er uit kwamen(was ook wel te doen destijds,zoveel kwam er niet uit)Nu koop ik af en toe es wat.Deze maand zijn er een stuk of 12 bijgekomen,wat voor mijn doen veel is.Alleen op festivals wil ik m'n beurs wel es schandalig leegkopen door een stuk of 20 tegelijk te halen.Maar op een gegeven moment staat er zoveel in de kast dat het af en toe gewoon moeilijk is om te beslissen wat je in de cd spleet zal drukken.Maar verslavend blijft het toch.Ik loop nooit een platenwinkel in om er met lege handen weer uit te komen.(probeer dat es bij king kong in leeuwarden...tering wat een collectie metal daar...) spelfout weggehaald... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |