IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Het verzamelen van metal muziek: nooit genoeg?? Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2006 18:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is wel wat anders

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Black-Flower
.
Usericon van Black-Flower
Posted 20-08-2006 18:01 by Black-Flower Wijzig reactieProfiel van Black-FlowerQuote dit bericht

wheheh ik ben ook best wel cd verslaafd XD.Ik denk dat het meeste geld wel naar cds gaat, vandaar dat ik ook vaak een armesloeber ben maargoed mijn pa luisterd zelf ook naar rock/metal en die heeft ook al een hele verzameling lps/cds dus dat is wel handig..gwoon ff cdtjes uit zn kast pikken heheh

.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-08-2006 18:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 17:57 schreef spectre het volgende:
Idd, je hebt tegenwoordig óók mensen met een mp3-verzameling , die wens ik echt een crash toe.
Helemaal gelijk

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 20-08-2006 18:27 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 17:57 schreef spectre het volgende:
Idd, je hebt tegenwoordig óók mensen met een mp3-verzameling , die wens ik echt een crash toe.

Als je je mp3s echt beschouwd als een verzameling wel natuurlijk. Ik heb zelf ook de beschikking tot talloze mp3s, maar daarnaast ook zat cd's en lp's (600/50).
Ik beschouw mijn mp3s niet als een verzameling, maar zou het wel zuur vinden als ik deze zou verliezen door een crash. Ik bedoel, het is simpelweg onmogelijk om altijd maar je cd bij je te hebben, mp3 is als medium veel makkelijker.

Nog zo stoere internet warrior.

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2006 18:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jaja, daar heb ik het dus nniet over.

Black-Flower
.
Posted 20-08-2006 18:28 by Black-Flower Wijzig reactieProfiel van Black-FlowerQuote dit bericht

hehe ben ik ook met je eens..ik ken zat mensen die hele albums downloaden enzow en dan nooit een cd kopen..dit vink best zwak eigelijk.

.

zakkenvuller
Posted 20-08-2006 18:31 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:28 schreef Black-Flower het volgende:
hehe ben ik ook met je eens..ik ken zat mensen die hele albums downloaden enzow en dan nooit een cd kopen..dit vink best zwak eigelijk.

Werkelijk ALLES aan jouw profiel is uitermate sneu.
Nickname, geboortedatum, subtitle, onderschrift, etc etc.
Doe er wat aan.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2006 18:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2006 18:28 schreef Black-Flower het volgende:
Daar heb ik ook een hekel aan ja. Maar goed, veel mensen weten tegenwoordig helaas niet beter.

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2006 18:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:31 schreef zakkenvuller het volgende:
Doe er wat aan.
Jouw avatar is zaad

zakkenvuller
Posted 20-08-2006 18:34 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:33 schreef spectre het volgende:
Jouw avatar is zaad

Ja, en om jou te treiteren verander ik hem het komende jaar niet.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2006 18:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 augustus 2006 18:33 schreef spectre het volgende:
Jouw avatar is zaad

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2006 18:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:34 schreef zakkenvuller het volgende:
Ja, en om jou te treiteren verander ik hem het komende jaar niet.
Mooi, kan ik blijven lachen.

Black-Flower
.
Posted 20-08-2006 18:45 by Black-Flower Wijzig reactieProfiel van Black-FlowerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:31 schreef zakkenvuller het volgende:
Doe er wat aan.

Ach hou jij maar lekker je hoofd..jouwe is lekker wil je zeggen..met je ajax

.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2006 18:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 augustus 2006 18:45 schreef Black-Flower het volgende:
Ach hou jij maar lekker je hoofd..jouwe is lekker wil je zeggen..met je ajax

Goedzo!

Wil me me trouwen?

Black-Flower
.
Posted 20-08-2006 18:54 by Black-Flower Wijzig reactieProfiel van Black-FlowerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:53 schreef Burzum het volgende:
Goedzo!

Wil me me trouwen?

haha danku
hmm miss wel hahah

.

Black-Flower
.
Posted 20-08-2006 18:56 by Black-Flower Wijzig reactieProfiel van Black-FlowerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 18:32 schreef Judge M. het volgende:
Daar heb ik ook een hekel aan ja. Maar goed, veel mensen weten tegenwoordig helaas niet beter.

nee helaas..

.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-08-2006 18:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Loooove is in the airrrrrrrrr ......

Ot: ik verzamel niet, maar altijd hetzelfde luisteren is gewoon saai ende zaad.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2006 19:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Als ik bekijk wat ik in de loop der jaren aan mijn muziekcollectie heb uitgegeven dan had ik daar een leuke auto van kunnen kopen. Ik weet echter wel zeker dat zo'n ding met 4 wielen en een stuur me een stuk minder plezier in mijn leven had kunnen schenken dan al die muziek gedaan heeft en zal gaan doen tot zover

Black-Flower
.
Posted 20-08-2006 19:29 by Black-Flower Wijzig reactieProfiel van Black-FlowerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 19:05 schreef Judge M. het volgende:
Als ik bekijk wat ik in de loop der jaren aan mijn muziekcollectie heb uitgegeven dan had ik daar een leuke auto van kunnen kopen. Ik weet echter wel zeker dat zo'n ding met 4 wielen en een stuur me een stuk minder plezier in mijn leven had kunnen schenken dan al die muziek gedaan heeft en zal gaan doen tot zover

ja kvind muziek ook een stuk belangrijker dan veel andere dingen..ik luister het ook de hele dag door:p dus sja..ik zou niet zonder muziek kunnen

.

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 20-08-2006 23:51 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik koop helemaal niet zoveel ceedees. Kwaliteit gaat voor kwantiteit en ik heb de slechte gewoonte om heel analytisch te luisteren dus dan ben je langer bezig met een plaat te "verwerken". Bovendien zou het bij mij zo zijn dat er bij een heel uitgebreide muziekcollectie een hoop platen op de plank blijven liggen, en da's zonde.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-08-2006 0:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

+1

draai dezelfde dingen daarnaast ook nog eens grijs terwijl andere iets minder gave cd's nooit gedraaid worden

Je moeder.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-08-2006 2:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ik koop om de 2 maanden 4-5 cd's meestal

als het niet van m'n bankrekening zou afhangen zou ik er wel meer kopen denk ik

Faustian Spirit of the Earth

Rodelion
Gemaskerd konijn met typtyfus
Usericon van Rodelion
Posted 21-08-2006 2:38 by Rodelion Wijzig reactieProfiel van RodelionQuote dit bericht

Als ik een leuke band heb 'ontdekt', wil ik er alles van hebben, en het lijstje leuke bands wordt steeds langer. Maar geen CD's voor mij. Onhandige dingen vind ik het... 14.000 MP3's, ofwel 80 GB, is inmiddels ouderwets krap aan het worden.

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2006 2:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Waar laat je al die cd's waar je de nummers vanaf haalt in vredesnaam

Rodelion
Gemaskerd konijn met typtyfus
Usericon van Rodelion
Posted 21-08-2006 3:05 by Rodelion Wijzig reactieProfiel van RodelionQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 2:53 schreef spectre het volgende:
Waar laat je al die cd's waar je de nummers vanaf haalt in vredesnaam

Bij de oorspronkelijke eigenaar, mogelijk uit Duitsland of zelfs Zimbabwe. Ik koop geen CD's.

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com