|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is wel wat anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Helemaal gelijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als je je mp3s echt beschouwd als een verzameling wel natuurlijk. Ik heb zelf ook de beschikking tot talloze mp3s, maar daarnaast ook zat cd's en lp's (600/50). Ik beschouw mijn mp3s niet als een verzameling, maar zou het wel zuur vinden als ik deze zou verliezen door een crash. Ik bedoel, het is simpelweg onmogelijk om altijd maar je cd bij je te hebben, mp3 is als medium veel makkelijker. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Jaja, daar heb ik het dus nniet over. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe ben ik ook met je eens..ik ken zat mensen die hele albums downloaden enzow en dan nooit een cd kopen..dit vink best zwak eigelijk. . |
|
quote: Werkelijk ALLES aan jouw profiel is uitermate sneu. Nickname, geboortedatum, subtitle, onderschrift, etc etc. Doe er wat aan. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Daar heb ik ook een hekel aan ja. Maar goed, veel mensen weten tegenwoordig helaas niet beter. |
|
quote:Jouw avatar is zaad Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, en om jou te treiteren verander ik hem het komende jaar niet. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: |
|
quote:Mooi, kan ik blijven lachen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ach hou jij maar lekker je hoofd..jouwe is lekker wil je zeggen..met je ajax . |
|
quote: Goedzo! Wil me me trouwen? |
|
quote: haha danku hmm miss wel hahah . |
|
quote: nee helaas.. . |
|
Loooove is in the airrrrrrrrr ...... Ot: ik verzamel niet, maar altijd hetzelfde luisteren is gewoon saai ende zaad. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Als ik bekijk wat ik in de loop der jaren aan mijn muziekcollectie heb uitgegeven dan had ik daar een leuke auto van kunnen kopen. Ik weet echter wel zeker dat zo'n ding met 4 wielen en een stuur me een stuk minder plezier in mijn leven had kunnen schenken dan al die muziek gedaan heeft en zal gaan doen tot zover |
|
quote: ja kvind muziek ook een stuk belangrijker dan veel andere dingen..ik luister het ook de hele dag door:p dus sja..ik zou niet zonder muziek kunnen . |
|
Ik koop helemaal niet zoveel ceedees. Kwaliteit gaat voor kwantiteit en ik heb de slechte gewoonte om heel analytisch te luisteren dus dan ben je langer bezig met een plaat te "verwerken". Bovendien zou het bij mij zo zijn dat er bij een heel uitgebreide muziekcollectie een hoop platen op de plank blijven liggen, en da's zonde. |
|
+1 draai dezelfde dingen daarnaast ook nog eens grijs terwijl andere iets minder gave cd's nooit gedraaid worden Je moeder. |
|
ik koop om de 2 maanden 4-5 cd's meestal als het niet van m'n bankrekening zou afhangen zou ik er wel meer kopen denk ik Faustian Spirit of the Earth |
|
Als ik een leuke band heb 'ontdekt', wil ik er alles van hebben, en het lijstje leuke bands wordt steeds langer. Maar geen CD's voor mij. Onhandige dingen vind ik het... 14.000 MP3's, ofwel 80 GB, is inmiddels ouderwets krap aan het worden. |
|
Waar laat je al die cd's waar je de nummers vanaf haalt in vredesnaam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bij de oorspronkelijke eigenaar, mogelijk uit Duitsland of zelfs Zimbabwe. Ik koop geen CD's. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |