|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik durf te zeggen dat ik een paar van de meest zeldzame metal CD's in huis heb die er zijn! Schuw er ook niet voor om een flink bedrag neer te leggen voor een originele persing ofzo, alhoewel ik wel het idee moet hebben een goede prijs te krijgen..... Kikke hobby man, ik zit echt constant achter oude CD's aan! |
|
Ik niet, als ik een cd koop wil ik er vrij zeker van zijn dat deze goed gaat bevallen, want er is naar mijn mening veel te veel generieke shit in de metal-scene. And my marlboro light |
|
Ik luister pas iets meer dan 3 jaar naar metal... en vind bijna alle genres wel een bepaald aspect hebben wat ik leuk vind... zo heb ik dus a) een enrome hoop klassiekers in te halen b) Elke maand een shitload aan cd's te kopen/downloaden... ik zal me iig niet snel vervelen |
|
imo heb je nooit genoeg muziek, er is altijd wel weer iets wat je leuk vind of je aandacht trekt. Ookal is het dan eens een keer geen metal @Ts: check je email, je avatar staat er. |
|
tnx doe ik (onthou dat je bij de volgende meeting een biertje krijgt ) |
|
Ik lijd aan de zelfde ziekte als jullie zie ik wel. Alles wat ik verdien gaat meteen waar op aan cd's kopen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ik had wel het idee dat dit topic aan jou besteed is. Maar stel nu... jij krijgt een partner die vind dat je veel te veel geld uitgeeft aan die "onzin". Wat dan?? |
|
quote: Moet zoiets nou echt een probleem zijn? Ik bedoel, je leert iemand kennen en ik mag toch aan nemen dat die persoon al op de hoogte is van je verzameldrift nog voordat ze je partner word? Om dan naderhand nog te zeggen van 'geef niet zoveel uit aan die cd's' is naar mijn mening alleen terecht wanneer het tenkoste gaat van het huishouden, met betrekking tot het kopen van de benodigde dingen zoals eten en kleding ofzo. Als het kan moet het gewoon kunnen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ja, zo klinkt het wel logisch. Maar zo is het niet altijd. Toen ik mijn vriendin leerde kennen was ik student enhad dus weing geld. Nu ben ik rijker en kan dus meer kopen. Datis dus tijdnes mijn relatie veranderd. Gelukkig is het geen probleem bij ons. |
|
quote: Ik heb ook niet veel geld en kan ook niet alles aan cd's spenderen maar zoals ik in m'n eerste post hier ook al vermelde moet ik gewoon om de zoveel tijd weer wat cd-tjes aanschaffen. Ik zou me opzich wel voor kunnen stellen dat bijvoorbeeld je vriendin/vrouw zich op een gegeven moment af gaat vragen waar je duizenden cd's gaat laten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik wil altijd minderen met cd's kopen. Maar nu heb ik op de metal market in wacken weer 27 cds gekocht en zit ik vandaag alweer de mailorder catalogi te bekijken... het is echt een verslaving Wel irritant dat ik om 'verzamelingen compleet te krijgen' ook zeldzame items wil hebben... Die zijn dan nergens anders te vinden dan op eBay en soms laat ik me wel verleiden dan echt teveel geld ergens voor te betalen. Zoals pas de demotape van My Dying Bride. Daar heb ik erg veel voor betaald maar hij hoort toch echt in mijn MDB verzameling hehe... Zenial |
|
quote: Ja, dat zijn van die voornemens waar je je toch niet aan kunt houden. Zoals minder surfen, minder bier drinken etc etc. Ik maak zulke voornemens niet meer. Lukt me toch niet. |
|
Ik heb nogmaar iets van 120 cd's, waravan er slechts rond de 70 orgineel zijn ben nognie zolang geleden pas begonnen met het hamsteren van cd's |
|
quote: gelukkig heeft mijn partner er niet zoveel problemen mee, want ik ben gewoon zo zou het nooit kunnen laten, het is veel te leuk en metal betekent teveel voor me! Zelfde geldt voor concerten en muziekinstrumenten en versterkers waar ik vreselijk veel aan spendeer! Ik heb gemiddeld 8 a 9 gitaren tot mijn beschikking, 3 tops en een aantal cabinneten plus alles wat daarbij hoort inclusief een portable studiootje diverse mics etc etc Muziek is gewoon superbelangrijk voor me! |
|
quote: Dan gaat die er net zo snel uit... Ff serieus; ik wil er best over praten maar als zij BLIJFT vinden dat dat "geld stoppen in onzin" is dan is het mij duidelijk dat wij op een zeer belangrijk punt niet overeen kunnen komen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-08-2003 21:25] |
|
wat een topic, ja ik kan ook nooit stoppen. maar er komt ook zo belachelijk veel uit dat het niets eenms mogelijk is al het leuke te hebben @snagger: rekening houden met geld/prijs is gay |
|
homobus... sommige mensen MOETEN op de prijs letten, anders hebben ze geen geld meer voor bier We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:jim? ga werken dan stuk untermensch |
|
Hm, 20 jaar metal en ik heb altijd veel LP's en CD's gekocht (heb er nu ruim 2000 titels). Ik heb eigenlijk nooit veel geld neergeteld voor een zeldzaam stuk, want meestal had ik het origineel al bij tijds in huis. Ik heb ook veel aan tapetrading gedaan enzo, en dat was een goede (en vooral veel leukere dan MP3-tjes rippen) manier om aan onbekende bands te komen. Maar inderdaad, het loopt soms behoorlijk uit de hand aangezien ik ook een fanatiek verzamelaar ben van klassieke muziek. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote:jim? nee, erwin en ik werk wel...morgen ochtend om half 7 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:lama slet mensen die zo weinig werken dat ze op hun geld mottuh letten zijn untermenschen |
|
quote:ga je zusje likken ofzo gaylord We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Heb op Wacken weer 16 nieuwe CD's, twee shirts en een longsleeve gekocht. 't is gewoon een verslaving |
|
Musicoholics Anonymous *guilty* Weer m'n hele maandloon in een weekend erdoorheen gejaagd BUT IT'S WORTH IT!!! (en gelukkig houdt het meiske wa'k graag als de mijne zou zien na komend weekend evenveel van muziek als mij ) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |