|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
ik verkoop regelmatig dingen waar ik op uitgekeken ben. ik ben niet zo'n verzamelaar. ook zit ik nauwelijks achter nieuwe dingen aan, kost veel te veel tijd om alle standaardzooi van de paar echt goede bands te onderscheiden. dus ik heb liever een hoog aandeel goede lp/cd/tapes van bands in huis dan veel zooi die ik zelden tot nooit luister. Je moeder. |
|
quote: Nou stuur je lijst maar |
|
Jaren lang had ik geen geld om CD's te kopen (studeren ) Nu ik eenmaal fulltime werk (en de verbouwing van mijn huis min of meer achter de rug is) hou ik ineens geld over om muziek (instrumenten) te kunnen kopen Ik heb samen met mijn vriendin het laatste half jaar zeker 150 CD's gekocht De metalcollectie is het hardst gegroeid maar er zijn zoveeeeel albums die ik nog wil hebben, ik MOET bijv al het werk van Zappa hebben! Zoveel onverkende genres.. Klassiek en (moderne) jazz wil ik ook eens induiken. |
|
Tja als ik ooit een huishouden krijg met mijn vriendin zal ik heus niet al ons geld opmaken, want dat is niet eerlijk, lijkt me redelijk om dan alles vaste lasten te betalen, een deel opzij te zetten en de rest te verdelen voor 'leuke dingetjes' en dan hoeft het niet precies, als het maar een beetje globaal gelijk is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wij maken niet al ons geld op hoor, we verdienen samen gewoon schandalig veel |
|
quote: Dammm nog meer zappa fans waarom heeft die man zoveel gemaakt en moet ik steeds alles willen |
|
quote: zojuist weer in het cd ruil topic gepleurd maar zit geen heavy/thrash bij... had jij niet trouwens ooit gepost dat je een beherit lp tegen ieder beter bod wou ruilen? Je moeder. |
|
quote: Ja precies, heel eng.. Ik heb er nog niet echt veel, alleen al bij Plato (hier in R'dam) zou ik al een stuk of 60 albums van hem kunnen kopen En dan wil ik ook ngo al het werk van Dweezil (gelukkig maar een paar CD's ) Goede gitarist |
|
Dat was ik inderdaad maar ben verhuisd en heb 6 mnd geen interpret gehad, hij staat nog te verstoffen!!!!! |
|
quote: Heb hem op dynamo gezien dweezil rulessssssssss |
|
quote: BASTARD!! |
|
Was tof hij speelde een cover medley van allerlei bekende nummers met alleen rifjes van 20 seconden |
|
En by the ontopic way waar zit het cd ruil topic!!!! |
|
quote: zie cd ruiltopic dus of noem een prijs Je moeder. |
|
quote: Heersch Moet hem echt nog een keer zien!! Ow ja, Cd ruil topic |
|
quote: Pffff, plato is vrij duur met zn Zappa spullen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
waar zit dat topic aaaaaarrrrrrccghhhhhhh ik zoek maar ik niet vindtttt |
|
quote: In muziek algemeen, en als je Karnivoors lijst niet boeiend vind mag je ook in de mijne kijken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Maar heeft qua sortering een hoop ik heb daar een paar geleden de cd single van stairway to heaven nog gekocht |
|
quote: Ik doelde ook niet om een specifiek iemand one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Voor Hem maak ik een uitzondering door wel 20 pleuro voor een CD neer te leggen |
|
quote: |
|
quote: Oh shut up I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=889392 daar dus Je moeder. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |