IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Het verzamelen van metal muziek: nooit genoeg?? Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-08-2006 22:06 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 augustus 2006 22:03 schreef Tormented soul het volgende:
zie mijn vorige reply. Ik beargumenteer zélf niet, maar constateer (IMO) een fout in de beredenering. Zo niet, dan heb ik niks gezegd

lees dan goed, ik moest mijn zogenaamd simplistische punt gaan verdeigen...

einde discussie, ik ben weg

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-08-2006 22:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

houdoe!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-08-2006 22:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:57 schreef Tormented soul het volgende:
wat een slap gelul zeg, een beetje om statistieken gaan mekkeren terwijl jouw meningen door geen enkel soortgelijk argument worden gedekt

JUIST!

Dat is EXACT mijn punt.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-08-2006 23:10 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Meningen hoeven ook niet gedekt te worden door feiten en / of statistieken... daar zijn het meningen voor.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2006 23:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:31 schreef Pred het volgende:
En ik koop trouwens ook alles via kleine internetdistro's, een half uur geleden heb ik trouwens weer een "financiële injectie in de slagader van de metalwereld" gezet. Een 3LP box van dISEMBOWELMENT. Om de band te steunen ?????

Ja hehe, zo ken ik er nog wel zes miljoen. Over het algemeen kan je, als je "de commercie" wil vermijden (mocht dat een prioriteit van je zijn) het beste bij kleine distro's of op concerten kopen ipv bij de Free Record Shop je shit halen.
Dat jij dan weer anderhalve band en een paardelul kunt bedenken waarbij dat dan niet geldt doet daar niets aan af.

Ikzelf koop trouwens nooit iets "om een band te steunen" of "voor de underground" maar gewoon om stoer over te komen bij m'n zgn. vrienden, die dat ook alleen maar zijn omdat ik bier voor ze koop. Het leven van een schandknaap is hard....

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 22-08-2006 0:50 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 augustus 2006 22:13 schreef WhiteRider het volgende:
JUIST!

Dat is EXACT mijn punt.

jou punt werd beantwoord met:

quote:
Op 21 augustus 2006 21:51 schreef chriz het volgende:
Ik gaf enkel retoriek met een bijpassende toon.
Mijn eigenlijke punt stond boven wat je nu gequote hebt.

Maar goed, aangezien je dat niet meekreeg zal ik er wat dieper op ingaan.

quote:
Op 21 augustus 2006 21:45 schreef WhiteRider het volgende:
Het woord 'simplistisch' heeft als tegenovergestelde niet altijd 'moeilijk', dus schaaf je Nederlands even bij.

Door jou toon (en ja dat kan ook in geschreven text) kon ik enkel tot de conclusie komen dat je liep te irriteren of "ridiculiseren" if you will.
De betekenis van "simplistisch volgens vandale.nl is "al te eenvoudig". Maw vond jij dat mijn punt geen rekening hield met alle factoren, aangezien het te eenvoudig was. Dat terwijl ik duidelijk vermeldde dat het om een mogelijk scenario ging, zoals aangegeven door de woorden "als" en "waarschijnlijk". En er dus sprake was van een mogelijk effect. Daarnaast gaf ik retoriek in de vorm van:

quote:
En simplistisch? dank je, ik wist niet dat het de bedoeling was de zooi moeilijk te maken....kun jij misschien op dit moment jou theorie boekstafen met feiten? cijfers? rapporten? marktonderzoeken? Nee, dat dacht ik...het moge duidelijk zijn dat hier meningen geventileerd worden, tenzij jij al onderzoek hebt gedaan naar dit fenomeen en alle invalshoeken en factoren mee hebt genomen in jou evaluatie.

Dit als reactie op jou bewering dat mijn punt "te eenvoudig" was. De enige mogelijke manier om te weten dat mijn punt "te eenvoudig" is, is namelijk om feiten te hebben die het tegendeel te bewijzen. Als jij deze niet hebt is het wederom enkel irriteren.

quote:
Nee, maar dat is logisch. Als je namelijk mijn bericht met open ogen had gelezen, had je onderaan kunnen lezen dat ik eenzelfde theorie op heb gehoest als jij, maar dan vanuit een ander oogpunt bekeken.

Ik heb jou punt gelezen en je gelijk gegeven, edoch doet dit niets af aan mijn voorgaande punt aangezien beide mogelijk zijn. Ik vind het trouwens enigzins ironisch dat je mij verwijt niet te lezen, maar zelf mijn hele reactie op precies dit punt negeert. Namelijk:
quote:
Deze theorie mag dan correct zijn, maar is alleen van toepassing op jou en mensen zoals jij. Ik daarentegen koop enkel cd's die ik al gedownload en beluisterd heb en zal dan ook alleen een 2e hands cd kopen die ik sowieso al wil hebben en daarmee doe ik dus af aan de verkoopcijfers van die band

Verder met jou ridicuulpoging.
quote:
Ik ook, da's toevallig!

Good for you!

quote:
Welke evaluatie? Van een evaluatie is geen sprake,

Jou beurt om te lezen. Het woord evaluatie sloeg op de hypotetische situatie waarin jij onderzoek had gedaan, alle factoren mee had genomen, etc. Ook dit is simpel te herkennen dmv zinsbouw

quote:
daar ik louter en alleen met een theorie kwam waarin ik jouw onnozele punt omver trachtte te werpen, dat ik hier jammerlijk in ben gefaald is een ander punt.

En hier ga je verder met irritatie missie. Jij tracht mijn punt simpelweg omver te gooien door het onnozel te noemen zonder met een enkel argument te komen aangezien je nog steeds stelt dat omdat jij cd's koopt zonder ze per sé te willen hebben, dit de enige mogelijke situatie is. En dat dit niet klopt kan ik enkel aan mijn eigen motivatie om een cd te kopen al merken.

Hier eindigt mijn monoloog. Het moge duidelijk zijn dat dit enkel het resultaat is van lichte slapeloosheid, aangezien ik nog intelligentere gesprekken kan hebben met een stuk schijt uit Chelman's aars.

spectre
Usericon van spectre
Posted 22-08-2006 1:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:10 schreef stigma het volgende:

Sorry.

Nouja, misschien koopt hij idd zijn cd's in een cd-zaak. Dat maakt het wel iets anders geloof ik.
Nee, hij koopt niets. Lezen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-08-2006 1:41]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-08-2006 1:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Doe eens niet zo hatelijk

spectre
Usericon van spectre
Posted 22-08-2006 1:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Oja Niet de bedoeling

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-08-2006 10:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 18:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelf zo'n dikke 7000 CD's (originelen) waarvan er zo'n 1000 promo's zijn. Gekopieerde CD's zijn niet meegeteld (stuk of 10 maar ).

Oh, er is dus nog hoop (ik zit - denk ik - ergens rond de 1000 orig.)

MP3'tjes/copies (niet veel dus): beetje zelf ontdekken of iemand die me wat wil aanraden of moeilijk te vinden/schandalig dure dingen vangen.
Op zich niks mee, vroeger ging dat met cassetjes, maar laten we eens uit het stenen tijdperk kruipen en toegeven dat dat geklooi was.
Als ik iets echt goed vind, koop ik het toch. (bvb binnenkort eindelijk Toxik heruitgaven)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 22-08-2006 10:27]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-08-2006 10:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 23:28 schreef M. het volgende:
Ja hehe, zo ken ik er nog wel zes miljoen. Over het algemeen kan je, als je "de commercie" wil vermijden (mocht dat een prioriteit van je zijn) het beste bij kleine distro's of op concerten kopen ipv bij de Free Record Shop je shit halen.
Dat jij dan weer anderhalve band en een paardelul kunt bedenken waarbij dat dan niet geldt doet daar niets aan af.

Ikzelf koop trouwens nooit iets "om een band te steunen" of "voor de underground" maar gewoon om stoer over te komen bij m'n zgn. vrienden, die dat ook alleen maar zijn omdat ik bier voor ze koop. Het leven van een schandknaap is hard....

Hey, je hebt eindelijk je positie kunnen vinden?

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2006 15:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik vind het zelf belachelijk dat het alom geaccepteerd lijkt te zijn dat je zou moeten betalen voor muziek. Dus omdat een paar gasten het leuk vinden om muziek te maken en daar geld voor over hebben (want bijna geen band in de metal begint met het idee om geld te gaan verdienen en de meeste zullen dit ook nooit bereiken) moeten andere mensen dat maar terug gaan betalen?
Muziek maken is gewoon een hobby, of tenminste, dat hoort het in mijn ogen te zijn. Net als dat cd's verzamelen een hobby is, en die mensen krijgen hun geld toch ook van niemand terug of wel soms?

Voor optredens betalen vind ik dan wel een stuk logischer, maar dat hoeft voor mij ook niet duurder te zijn dan dat iedereen die erbij betrokken is gewoon uit de kosten komt (reiskosten voor de band, kosten voor de zaal, enz.. ).

Als je besluit een cd uit te brengen met je band en vervolgens download veel mensen hem gewoon, dan moet je daar in mijn ogen ook niet om gaan zeuren. Je besluit zelf om aan een album te gaan beginnen, en als je niet uit de kosten denkt te komen en er geen geld voor over hebt om je muziek op een fatsoenlijke schijf op te nemen dan moet je er gewoon niet aan beginnen, simpel zat. Het is toch ook gewoon veel logischer dat je als band zijnde wil dat veel mensen je muziek horen en je veel fans krijgt? Kan je dan niet veel beter gewoon meteen al je muziek gratis op het internet flikkeren? Ik denk dat je je doel dan een stuk makkelijker bereikt. Als je zo nodig een band wil steunen dan stuur je ze maar gewoon 5 euro op, of koop je een gitaar voor ze.. ik vind iedere donatie best, maar ga niet lopen zeiken op mensen die hun geld liever aan andere dingen besteden, dat is hun goed recht.

PS: Zelf heb ik wel een tijdje CD's gekocht, en ik koop nog wel eens een DVD'tje origineel omdat ik dat leuk vind. Maar het meerendeel van mijn geld gaat nu in op mezelf wonen en muziek instrumenten zitten. Ik download wel eens ooit wat, maar niet bijzonder veel, de albums die ik het vaakst luister heb ik al origineel.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2006 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus jouw bandje speelt gratis? Je demo is gratis?

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-08-2006 15:16 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Kramy, stuur me maar 10.000 van je demo's op!

Nou ja, Jenje was eens sneller...

Ik zou willen dat ik tijd had om op 't nonsens-verhaal van broeder Kramy in te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 22-08-2006 15:18]

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2006 15:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 augustus 2006 15:15 schreef Jenje het volgende:
Dus jouw bandje speelt gratis? Je demo is gratis?

Als het aan mij ligt komt onze volgende demo gratis op onze site ja.
En psychonaut, dat slaat nergens op, want 10.000 kopieen maken kost me geld en tijd. En cd's kopieren is nou niet bepaald een hobby van me. Als mijn demo gratis van het internet af te halen is dan mag jij hem thuis 10.000 keer kopieren van me hoor..

edit: Het is trouwens best mogelijk dat als we ooit aan een studioalbum beginnen dat we dan gaan proberen wat geld terug te krijgen voor de studiokosten. Als mensen ons zo goed vinden dat ze wat geld willen betalen voor ons album dan is dat natuurlijk erg prettig. Maar in eerste instantie zou het mij gaan om dat ik zelf een mooi product heb van mijn band. En ik zou het totaal niet erg vinden als mensen onze muziek wel leuk vinden maar om bepaalde redenen de cd niet aan kunnen schaffen. Als zij het dan downloaden en luisteren ben ik ook tevreden. Ik vind het zelf leuk om muziek te maken en ik beslis ook zelf hoeveel geld ik erin steek. Ik snap echt niet waarom sommige mensen dan verwachten dat ze dat geld ook nog eens terugkrijgen ook?

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 22-08-2006 15:23]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-08-2006 15:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 15:13 schreef Kramy het volgende:
Voor optredens betalen vind ik dan wel een stuk logischer, maar dat hoeft voor mij ook niet duurder te zijn dan dat iedereen die erbij betrokken is gewoon uit de kosten komt (reiskosten voor de band, kosten voor de zaal, enz.. ).

OK, over je hele post heb ik het volgende te zeggen: kneus! Even voorbijgaand aan wat JIJ vind waar muziek maken voor bedoeld is; mensen maken een product, en het is nu eenmaal niet toegstaan om dat product te jatten!

Over dit ene item: je hebt het over kosten die mensen maken met optreden. Wat zijn die kosten precies? Vanuit de artiest noemde jij reiskosten, dat is inderdaad een deel van het plaatje. Maar hoeveel kost jaren oefenen? Instrumenten? Wat is überhaupt de prijs van tijd? Wat is de prijs van tijd als die persoon bijvoorbeeld ook topmananger had kunnen worden? Dan kan twee uur optreden plus 4 uur reizen opeens gelijk staan aan 3000 euro! Taadaaa!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2006 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus, als ik meld dat ik het wel leuk vind maar er geen geld voor over heb stuur je hem mij wel gratis toe?

Als je zo redeneert zou er nooit een band fatsoenlijk touren .. dat kost immers bakken geld en ik denk niet dat 4 of 5 metalkerels daar voldoende voor over heeft.

Face it: money makes the world go around, ook die van metal. Het feit dat er betaald word voor een cd zorgt ervoor dat jij je favo bands op een goed podium met een goed geluid kunt zien, en dat de albums die je koopt (en de mp3's die je er van ript) een goede productie hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-08-2006 15:26]

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2006 15:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 augustus 2006 15:23 schreef ZelThoR het volgende:
OK, over je hele post heb ik het volgende te zeggen: kneus! Even voorbijgaand aan wat JIJ vind waar muziek maken voor bedoeld is; mensen maken een product, en het is nu eenmaal niet toegstaan om dat product te jatten!

Over dit ene item: je hebt het over kosten die mensen maken met optreden. Wat zijn die kosten precies? Vanuit de artiest noemde jij reiskosten, dat is inderdaad een deel van het plaatje. Maar hoeveel kost jaren oefenen? Instrumenten? Wat is überhaupt de prijs van tijd? Wat is de prijs van tijd als die persoon bijvoorbeeld ook topmananger had kunnen worden? Dan kan twee uur optreden plus 4 uur reizen opeens gelijk staan aan 3000 euro! Taadaaa!

Die mensen beslissen toch, net als ik, zelf hoeveel geld en tijd ze in hun muziek steken? Het is toch hun hobby of niet soms? Waarom zou ik iemands CD moeten kopen zodat die gast zijn gitaar kan afbetalen? Ik heb toch geen fuck aan dat die gast een gitaar heeft verder? Als ik al een CD/DVD koop dan doe ik dat omdat ik het zelf leuk/mooi vind om te hebben, ook al weet ik dat het me geld kost..

Bij downloaden steel je trouwens geen product, alleen de muziek. Letterlijk kost het de band totaal niets.

Ik vind het ook nogal communistisch van jullie.. Een band besluit een album te maken, dat kost geld, dat weten ze. En dan vinden jullie maar dat iedereen hun ff terug moet gaan betalen door die cd's te kopen, ook de mensen die te kennen geven dat ze het geld er niet voor over hebben maar de muziek wel aardig genoeg vinden om gratis te luisteren. Ik bekijk het gewoon zo: Als je het niet kunt betalen om een album te maken en je te slecht bent om er iets mee te kunnen terug verdienen dan heb je pech gehad. Het lijkt wel alsof jullie ieder bandje de kans willen geven om een album op te nemen, omdat ze er nu eenmaal geld en tijd in steken. Een hobby kost nu eenmaal geld, klaar!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 15:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 15:13 schreef Kramy het volgende:
Ik vind het zelf belachelijk dat het alom geaccepteerd lijkt te zijn dat je zou moeten betalen voor muziek. Dus omdat een paar gasten het leuk vinden om muziek te maken en daar geld voor over hebben (want bijna geen band in de metal begint met het idee om geld te gaan verdienen en de meeste zullen dit ook nooit bereiken) moeten andere mensen dat maar terug gaan betalen?
Muziek maken is gewoon een hobby, of tenminste, dat hoort het in mijn ogen te zijn.

Ik vind het zelf belachelijk dat het alom geaccepteerd lijkt te zijn dat je zou moeten betalen voor computer software. Dus omdat een paar gasten het leuk vinden om computer software te maken en daar geld voor over hebben (want bijna geen computer softwarebedrijf begon met het idee om geld te gaan verdienen en de meeste zullen dit ook nooit bereiken, en hebben dit overigens nooit bereikt) moeten andere mensen dat maar terug gaan betalen?
Computer software maken is gewoon een hobby, of tenminste, dat hoort het in mijn ogen te zijn.

Muziek is voor velen inderdaad een hobby. Programmeren is voor velen ook een hobby. Sommigen kiezen er echter voor om hun waar te koop aan te bieden. Dat doen ze MET behoud van het intellectueel eigendomsrecht (tenzij ze daar expliciet vanaf zien). Jij mag het belachelijk vinden maar het is niet JOUW eigendom. We leven vooralsnog in een wereld waar mensen het recht hebben om een vergoeding (in welke vorm dan ook) voor de door hun geleverde inspanningen te vragen. Als het je niet bevalt ga je op een commune leven.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 15:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 15:32 schreef Kramy het volgende:
Bij downloaden steel je trouwens geen product, alleen de muziek. Letterlijk kost het de band totaal niets.

Dude. Een product hoeft niet tastbaar te zijn. Een advocaat of computer programmeur levert ook geen tastbaar 'product' af, of wel?

spectre
Usericon van spectre
Posted 22-08-2006 15:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kramy, daarom speel jij nog in een kneuteriige band en zul niet heel erg veel verder komen dan nu. Maar het moet ook een hobby blijven, niet?

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2006 15:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 augustus 2006 15:26 schreef Jenje het volgende:
Dus, als ik meld dat ik het wel leuk vind maar er geen geld voor over heb stuur je hem mij wel gratis toe?

Als je zo redeneert zou er nooit een band fatsoenlijk touren .. dat kost immers bakken geld en ik denk niet dat 4 of 5 metalkerels daar voldoende voor over heeft.

Face it: money makes the world go around, ook die van metal. Het feit dat er betaald word voor een cd zorgt ervoor dat jij je favo bands op een goed podium met een goed geluid kunt zien, en dat de albums die je koopt (en de mp3's die je er van ript) een goede productie hebben.

Hoezo kost touren veel geld? Ik ga met mijn band overal optreden als ze mij de reiskosten vergoeden hoor, geen problemen mee! Dat de reiskosten vergoedt worden vind ik dan wel weer redelijk, omdat reizen niet bepaald mijn hobby is, en ik optreden ook niet een totale hobby vind. Je bent dan echt bezig met mensen vermaken en kan ook niet even zeggen van: Eej, ik kap er nu ff mee, ik heb geen zin meer. Het is dan in principe voor een deel een baan geworden. Dus daar mag dan wel een onkostenvergoeding tegenover staan.

Jullie reageren nu trouwens ook alsof ik zeg dat het fout is als een band geld verdient. Dat zeg ik ook weer niet. Als een band schijnbaar zo goed is dat een hoop mensen hun album/shirt/poster/string perse willen kopen dan is dat mooi meegenomen voor ze. Er zijn naast de muziek wel meer hobby's waarmee je geld kan verdienen, tjah als je die mogelijkheid hebt dan is dat allemaal mooi voor je. Maar er zijn nog veel meer hobby's die alleen maar geld kosten, en daar moet je verder ook niet over gaan liggen zeuren, daar kies je zelf voor. Mensen verplichten je hobby terug te gaan liggen betalen is onzin. Kan je wel zeggen dat mensen meegenieten van je hobby omdat ze je muziek luisteren, maar als je als band niet geniet van dat mensen je muziek luisteren dan moet je het gewoon niet naar buiten brengen he, dan heb je dat probleem ook niet. Sowieso vind ik het ook wel een stuk eerlijker als mensen zelf mogen bepalen hoeveel geld ze uitgeven aan die muziek. En aangezien er nu niets zit tussen een album van 13 euro of gratis van het internet is het voor sommige makkelijk kiezen, tjah het zij zo. Die band mag in ieder geval blij zijn dat mensen hun muziek mooi vinden.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 15:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 15:38 schreef Kramy het volgende:
Sowieso vind ik het ook wel een stuk eerlijker als mensen zelf mogen bepalen hoeveel geld ze uitgeven aan die muziek.

Denk je dat ik deze argumentatie hier ook kan gebruiken?

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-08-2006 15:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Kramy woont zeker ook in een krusty kraak woning ofzo?
Hilarisch allemaal

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-08-2006 15:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 15:26 schreef Jenje het volgende:

ik ben het verder met je eens maar het zou wel een stuk "prettiger" zijn als bands, die bij een seriesu label zitten, wat meer zouden verdienen. Dat bandleden van bands van goed verkopende bands als "my dying bride" en "entombed" bijbaantjes is toch wel kras (als dat klopt ten minste, ik meen dat ooit gelezen te hebben in een aardchokinterveuw)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-08-2006 15:41]

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com