|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal er zeker ook zijn 68 EURO of niet...voor de 7 keer alweer....geez ik wordt oud... |
|
k heb een zwaar vermoeden dat die surprise act queensryche zal zijn aangezien zij net als anthrax ook op bang your head spelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ARGH ik kan nu al niet meer wachten aangezien mijn amerikaanse lover ook meekomt LAI LAI HEI |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wat jij wil... Grootmeester der Zeikstralen Bruce Banner |
|
Eigenlijk niks boeiends bij gekomen... |
|
Hmm.. met de prijsverhoging naar 68 euro (voor de 3 dagen ticket) is het misschien geen gek idee om toch voor de christmas package te gaan (3 dagen ticket + t-shirt + sampler cd) a 55 euro... wilde zelf eigenlijk weer wachten tot mei ofzo.. maar 13 euro korting + shirt + cd .. blijft toch een nederlander he.. |
|
wayhem, hhmmzz da's wel zwaar ok. hopelijk wat werk van gdow Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
AMON AMARTH + ANTHRAX + BAL-SAGOTH - BÖHSE ONKELZ + BRAINSTORM + CATHEDRAL + XXX (surprise act) + CHILDREN OF BODOM + CANNIBAL CORPSE + DESTRUCTION + EKTOMORF + GRAVE DIGGER + HYPOCRISY + MAYHEM + NEVERMORE + SAXON + SCHANDMAUL + ZODIAC MINDWARP + and many more Het lijstje staat op alfabetische volgorde, en de surprise act staat bij de C, zou dit beteken dat de bandnaam daarvan met een C begind? |
|
cirith ungol dan amaar hahahaa Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Wij doen altijd bier |
|
quote: er zijn vast wel meer bands hoor |
|
CoF http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Christina Aquilera! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
MayheM? *slik* Misschien toch eindelijk er eens naar afreizen, dat wacken... maar eerst nog wat meer BLACK METAL bands! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hmmz waarschijnlijk wel.. Ze zouden vorige editie al komen, en het is een populaire/'grote' band, dus dat zou wel eens de surprise act kunnen zijn. En het begint ook met een C dusja.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: beter niet dan komen er allemaal mongolen op af "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: precies, dus ik ben het aan mijn status als mongool verplicht daar aanwezig te zijn |
|
ik denk toch echt dat queensryche de surprise act wordt als ze niet zo al komen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Queensryche, is dat metal dan? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:is twisted sister metal dan? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Kheb ze geskipt vorig jaar dus dat weet ik niet Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:maar k verwacht queensryche omdat ze ook op BYH staan dit jaar en omdat anthrax en children of bodom daar ook spelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zijn dat de enige 3 bands op BYH dan? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |