|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die van ons heerschte! en we hadden heerschende buren! |
|
maar even weer on topic: heb je een kaart besteld, Joost? Bruce Banner |
|
Die van mij is al binnen! |
|
quote: Nope... heeft dat zo'n haast |
|
quote: nee, kon zijn. Bruce Banner |
|
OKE, zal 'm volgende maand wel halen en opzoek naar een tent die NIET scheef trekt |
|
daar hebben ze haringen voor uitgevonden. oja rare prijsvragen hebben ze tegenwoordig op de wacken site. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kom in ieder geval allemaal naar camping B om deel te nemen aan de Metaljump!!! |
|
quote: zit jij daar achter?? Bruce Banner |
|
YES!!! alweer motorhead op wacken |
|
quote:ik ken wel iemand die claimt erachter te zitten. iig motorhead op wacken, dat heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Geef me een auto die dat kan en ik doe dat ook héhé. Ik had nog zitten zwanzen (lullen) met de chauffeur van dei bestelwagen dat we volgend jaar een ander met de van voorop zouden sturen en zelf met onze motorfietsen gaan, dan is +200km/u ook twee keer niks I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
KUT ik lees net dat MOTORHEAD WEEEER op wacken staat, ik heb de mannen al 12 keer gezxien en vind het een gave band maar wat een ripp off om ze WEER neer te zetten, net zoals SAXON godver verzin eens wat nieuws! Ik schijt ervan om elke keer dezelfde bands te zien! |
|
lol, ik wil ze nog wel zien laat staan! |
|
quote: Lekker boeiend, IK heb er wel zin an!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: je bent niet verplicht om te gaan... en er spelen nog genoeg andere bands... `k zie het probleem niet |
|
ik wel...voor het geld dat ze voor MOTORHOOFD betalen zouden ze een hele leuke andere band kunnen laten komen , MOtorhead is zeker een van de hoofdacts...en niet de goedkoopste. de laatste keer dat ze op wacken waren waren ze zwak ook, althans het publeik was ook niet alles.....viel tegen iig....je kan gewoon een overkill krijgenaan bepaalde bands ik zeg al hetzellfde geldt voor SAXON, zowel SAXON als MOTORHOOFD zijn hele goeie live bands maar man niet alweer! Ik verwacht Judas Priest, Manowar ofzo bands die nog nooit op wacken geweest zijn! |
|
Hail and powerrrrr....... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Manowar sucks toch....mis je niets aan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: manowar zou zeker gaaf zij..., judas priest speelt volgend jaar zo ongeveer op elk festival! nee dat is lekker. |
|
quote: Toen Iced Earth afzei, leek Manowar mij de enige waardige band die hun zou kunnen 'vervangen.' Dat voorstel werd ook op 't forum gedaan, en het antwoord van de organisatie was: Als we zulke bands zouden boeken, werden de kaartjes twee keer zo duur. Dus 't lijkt me niet dat ze Manowar zullen boeken Maar de prijzen zijn flink de lucht in gegaan (toen ik m'n kaartje al had ), dus misschien duidt dat erop dat ze toch zulke duurdere bands in gedachte hebben... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-12-2003 12:14] |
|
Ja vette line up voor in 2004! [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 18-12-2003 12:42] |
|
Nou ja Manowar is een goeie live band en ik vind hun songs ook super aleen dat suffe gelul tussendoor.... maar bridge of death and kill with power blijven onsterfelijke klassiekers! |
|
quote: En natuurlijk, Hail...hail...hail to england! *mooie usericoon * KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |