|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Death Angel are confirmed!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmm, beter dan niets. Wel een overkill aan death angel de laatste tijd.. Ik, Wil Schuurman |
|
Wat is een beetje de ''beste'' manier om er te komen? Met de bus? hoe lang duurt dat? |
|
quote: Met de auto of met de trein. Kun je tenminste zelf uitmaken wanneer je er naar toe gaat en wanneer je weer naar huis gaat. Zit je niet aan de tijden van die busmaatschappijen vast... Over met de trein naar Wacken gaan is in dit topic al van alles geschreven. Ik zou zeggen, lees dit topic maar ff na... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ah Death Angel, altijd leuk! |
|
Death Angel (Ja ben laat, las 't net pas op de Wacken site ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
een 2 jaar geleden was pas gaaf toen zillah en ik met beef van god dethroned gratis backstage mochten zijn we hoeften niet eens entree te betalen ..toen hebben we carnagath maar is lekker illegaal backstage gesleept...dat was een zeer geslaagd maar muddy wacken..ik hoop dit jaar ook weer te kunnen |
|
Helloween erbij... ook wel leuk |
|
Gaan er nog ZM'ers uut het oosten naar Wacken? life sucks....sometimes |
|
quote: Ja,ik! Tenminste....als m'n broer erheen gaat. |
|
quote: Als het even meezat, ga ik zeker wel. Line up ziet er tot nu goed uit met Amon Amarth, Anthrax, Cathedral, Death Angel en Children of Bodom. Hopelijk komt er nog wat meer thrashbands zoals The Haunted, Invocator, Konkhra ed Verdeel en heersch |
|
quote: jazeker! dit jaar voor de 4e maal aanwezig! |
|
quote: Misschien een idee om met een hele zooi hammenaren heen te gaan? (Hammer Invasion) life sucks....sometimes |
|
Ik twijfel, voor mij als persoon die niks om powr/heavy metal geeft, zijn dingen als Party San en Summer Breeze gewoon interessanter. |
|
Helloween confirmed! Dit jaar weer veel klassieke metalbands zo te zien. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Warlock (jawel!) doet een optreden op Wacken! Heerschend! Ik, Wil Schuurman |
|
twee uur lang, verder doen UDO en Blaze mee als gasten met resp Accept en Maiden/Blaze nrs, en gaat Doro iets raars doen met een orkest of zo ook ben benieuwd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
GAAF!! zzz |
|
Hmz, nou nog wat bands uit de andere genres in het kader van de afwisseling... En dan ben ik helemaal tevreden. Want het lijkt nu wel een puur heavy/thrash festival... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
After the great anniversary concert at the sold-out Düsseldorfer Philipshalle on the 13th of December, Doro and her old band WARLOCK will play a special show at the 15th anniversay of the W:O:A. The one and only show with the first hits of the WARLOCK time!! The very best of! After that Doro will play with the Metal Classic Night Orchestra an unique program of her best hits and other metal classics. As a special guest we present UDO (Accept Songs) & Blaze Bayley (Blaze/Iron Maiden Songs). We think these shows will be a fantastic end for friday night!!! Show day: friday, the 6th Aug Showtime: 23.45 h - 01.45 h vet! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mooi! nu Priest en King nog |
|
quote: Judas Priest staat helaas op de nee-lijst: http://forum1.wacken.com/showthread.php?threadid=111177 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
fuck die nee-lijst wil ik helemaal niet zien.. geen Manowar, geen Dark Angel, geen Priest, geen Possessed, geen Venom en geen TANKARD! en geen Stratovarius, die heb ik nou nog nooit gezien |
|
quote: Sorry Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |