|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nocturno Culto wants to present a special set at Wacken, including a lot of classic Darkthrone-songs. The classics will be kept a secret until showtime, but fans may help to choose one new song. So from the songs on the "Ravishing Grimness" and "Hate Them"-albums, please send us the song YOU want to hear. We will then present the results to Nocturno Culto. Please send your mail to: HEADQUARTER@ICS-WOA.DE "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hmmmh, Wacken ziet er erg aanlokkellijk uit. Mja, toch maar mijn vrije dagen voor augustus reserveren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat klinkt dan toch wel weer interessant. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Raunchy alweer? Die stonden er vorig jaar ook al... Nuclear Blast is weer bezig geloof ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Het zal zeer waarschijnlijk dezelfde setlist worden als enkele maanden terug in Oslo waar Satyricon ook met Nocturno Culto een Darkthrone set speelde.Ze zijn blijkbaar toch gezwicht voor het grote geld aangezien ze destijds met het Oslo optreden dat optreden als een eenmalig en exclusief optreden bestempelden. Maar goed,kijk er wel naar uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net van de Moonfog site geplukt: SATYRICON AND NOCTURNO CULTO AT WACKEN 2004! Satyricon will headline the Wacken's black metal stage at this year's metal festival on Saturday, 7th August with Nocturno Culto of Darkthrone joining them on stage for an additional 30-min set! As wrongly announced on the Wacken official website, this is NOT Satyricon's last ever gig but the last time that the two bands will combine a show together. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Staat ook op de Wacken site! Geweldig!!! |
|
quote:Ultime Heersch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
UddeDaadaadaaddadaadaaarrrkthroooonnneee.... Gotta see this! |
|
quote: Tja,..."gezwicht" , eh kijk, als ze je een vet bedrag bieden voor één optreden,...waarom niet als je daar dan toch je eigen ding kunt gaan doen? Als er mensen zijn die je absoluut op een podium willen krijgen en als je er nog zeker van bent dat er een geboeid publiek zal zijn, zou ik zeggen "aannemen". Het is heel wat anders dan zwichten voor de verzuchtingen van de markt om een vette platendeal te krijgen en zo een echte trendhoer te worden. Daarenboven heb ik dus meteen twee redenen om wellicht toch te gaan, want Satyricon heb ik tot nu toe altijd moeten missen Maar eh , t is dus één Darkthrone lid die met een andere band nummers speelt. Mmmh, zal wel de beste benadering zijn die velen ooit van een Darkthrone optreden zullen zien, maar toch, de grootste mafketel is er weer niet bij. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik ben het helemaal met je redenering eens maar destijds werd er gezegd dat het optreden in Oslo het enige optreden zal zijn van Darkthrone (ook zonder Fenris) en dat daarna niemand ooit nog hoeft te verwachten Darkthrone live te zien.Beetje tegenstrijdig dan.Veel geld doet principes aan de kant zetten Maar goed,vind het wel gaaf om ze nu eindelijk te zien omdat het in '96 helaas niet doorging voor mij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Naja, het is ook een Satyricon optreden, geen darkthrone optreden. Gaaf dat griffin komt trouwens, goede band. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:het is een Satyricon optreden met AANSLUITEND een half uur durend Darkthrone optreden zonder Fenris. Heb net vernomen van een Noorse kameraad dat het optreden in Oslo erg de moeite waard was Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
naja, meer special guests dan, Is de integriteit van de band nog een beetje gewaarborgd Mooi dat het savonds is, black metal op een zonnige zaterdagmiddag vind ik altijd lachwekkend Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Idd, Carpathian Forest en dan lekker zweten, ....vettige boel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mja, paar jaar terug ook met dark funeral op waldrock. Stralend mooi weer en dan zie je een zooi zwart-witte clowns heel boos richting de zon kijken Wel ok optreden, maar de gimmick komt niet echt over. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Eigenlijk was die opmerking maar half-serieus bedoeld... maar je moet voor de grap maar eens gaan kijken hoeveel van de tot nu toe bevestigde bands bij Nuclear Blast onder contract staan... Op dit moment lijkt W:O:A 2004 een veredelde Nuclear Blast showcase te worden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Raunchy is echt bedroevend slecht Vorig jaar heb ik er per ongeluk een minuut van meegekregen omdat ze verplaatst waren naar de tijd dat Graveworm eigenlijk zou spelen Maar ja... aangezien er altijd twee bands tegelijk spelen moeten we er wel een paar kutbands bij hebben [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-02-2004 17:13] |
|
hey, vorig jaar had iemand 2 enorm gave luchtfoto's (festivalterrein en camping) gepost... heeft iemand die nog ergens liggen? Bruce Banner |
|
quote: Ben dan toch blij dat NB een boel leuke bands herbergt ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ze staan in ieder geval op de CD-rom die je bij het kaartje voor 2004 kreeg En deze staat op de site Maar die is niet zo heerschend [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-02-2004 21:29] |
|
quote: Ik zie mijn tent. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: lol [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 28-02-2004 22:16] LAI LAI HEI |
|
Als je een tent ziet met ZM en Slayer erop geklad, dan weet je dat die zilverkleurige ernaast van mij is |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |