|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Moet je eerst ff op de site van de Ticket Service kijken of ze al in hun database staan. Ik heb ff gekeken maar ze staan er nog niet op, maar dat zal binnen een aantal weken wel gebeuren. Ik heb mijn kaartje vorig jaar namelijk ook bij een postkantoor gehaald. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hebben we er zin in? ...nu nog hopen dat ze Edguy kunnen strikken Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: Ja sneu is dat he, bier drinken onder het genot van lachwekkend vast gezongen metal klassiekers. |
|
quote: Jij bent overduidelijk een Wacken maagd |
|
quote: nog nooit op wacken geweest zeker? |
|
quote: heb je enig idee HOE UBER dat is? Bruce Banner |
|
Idd Ishtar ga eerst eens kijken voordat je een oordeel veilt over iets wat super ruig is! LAI LAI HEI |
|
vond het anders geen fuck aan... Je moeder. |
|
quote: arrebar stond anders wel de fucking hero uit te hangen op woensdagavond Bruce Banner |
|
ik ben alleen in 2001 en 2002 geweest... Je moeder. |
|
quote: SCHWUL! Maar goed, ik denk dat je die bandjes ook pas later op kan halen, maalt me eigenlijk ook niet veel uit, ik heb mijn kaartje al in de knip En ik heb d'r zin in! For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Lol, een wacken noob. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En de kaarten zijn besteld EDIT: Word nog wel ff schrikken als die acceptgiro van 306 euro binnenkomt [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 25-03-2004 17:17] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Had je ze maar eerder moeten bestellen |
|
quote: Dan had die nu meteen 5 tshirts "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Running Order staat nu op de site en die is echt dik in orde!! Tenminste niet een hoop goeje bands die tegelijk spelen (vind ik dan). Alleen ff kiezen tussen AF en Cannibal Corpse, maar als dat alles is... Sinner staat er ook bij zie ik nu, wist niet dat die er ook speelden [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-04-2004 23:45] |
|
Hoeveel kost een kaartje als je m besteld bij het vvv kantoor in NL? Zou het duurder of goedkoper zijn om heen en weer te crossen naar Duitsland en daar kaartjes te halen? |
|
Ben je nou gewoon zo lui of mis ik iets? |
|
Hoe zit dat godverdomme met dat Metaltix. ik heb nog steeds geen bericht van die homo's. het is al zeker 3 weken geleden dat ik kaarten besteld heb! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Wordt zeker weer gezellie...... Ik ben weer van de partij ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote:jep! |
|
quote: TEARFUL DAAAAAAAAAAAAAAAAWN je kan ze toch net zo gemakkelijk bij het GWK in groningen halen? daar kosten ze ongeveer hetzelfde als bij metaltix denk ik (ticketservice.nl zegt 70 euro) je had ze eigenlijk al lang moeten bestellen, toen ze nog 55 euro waren ) Zie je vanavond bij de slayers Bruce Banner |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |