|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat ik van Wacken vind staat op www.shadowsofdisgust.nl onder live reviews. Er zitten wat bugs in de site dus de band list klopt niet, ook staan de foto's er nog niet bij, die komen zo snel mogelijk. |
|
quote: Wat knap dat jij nu al weet dat jij over een jaar blut bent! kun je voor mij ook even de toekomst voorspellen. Je kunt natuurlijk ook een baan zoeken |
|
quote: Volgens mij kan je met toekomst voorspellen ook flink geld verdienen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hej Dunne_Hein, heb je mijn poen ontvangen voor het kaartje van Bonded by Metal? |
|
quote: Geen idee, ik krijg maar eens in de twee weken een afschrift. Maar ik heb er alle vertrouwen in hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-08-2003 13:28] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga voor die 15e editie ticket. Gaaf man! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-08-2003 13:30] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Huiverig is vrij zwak uitgedrukt. Heel Duitsland staat nu al op zijn kop... En dat al zo lang vantevoren. Ik kom zelf vrij regelmatig op een Duits forum, dus ik weet wel wat er allemaal speelt. Een aantal mensen heeft zelfs al het initiatief genomen voor een handtekeningenactie om BO te weren (niet dat dat succes gaat hebben, maar het gaat om het idee...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zou mooi zijn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
een detonation shirt, dat moet een nederlander zijn http://www.lesacteursdelombre.com/wacken2003 haha de dronkenlui pic": http://www.lesacteursdelombre.com/wacken2003/defonce.php een vriend van mij staat er ook op [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-08-2003 14:09] |
|
haha een zmér gevonden. soepie |
|
BO is punk of zo geen metal geef mij amon amarth maar |
|
Jaaaaaa, die heb ik zien lopen. Met een vlecht tot dr reet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat word effe der schaamhaar aan der vlecht vastmaken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Welke jonge vrouw heeft nou tegenwoordig nog een bos schaamhaar LAI LAI HEI |
|
quote: dat zijn er anders genoeg hoor |
|
quote:Ieuw! Bah! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Kom op zeg!! Verpest mijn mooie Wacken-moment nu niet met gepraat over vrouwen met lang schaamhaar! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
vrouwen die headbengen moet hun lange schaamhaar nee we drijven af naar de sloot die offtopic heet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik hoop dat ik volgend jaar wel kan. Dit jaar ging het helaas niet door ivm werk. Zal mn 1e keer wacken worden! |
|
Ach wat Bohse Onkelz hadden vroeger een paar controversiele CD's (heb er een paar "der nette man" HAHAHAH) Ik viond het kut muziek en wacken onwaardige headliner, maar niet omdat het zgn. neo nazi;s zouden zijn ze proberen zelfs krampachtig dat imago van zich af te schudden! Het is een rock band vroeger op zijn best misschien punk of oi, maar met metal heeft het weinig te maken! |
|
Sorry maar ik vind de Onkelz wel een goede band. Van mij mogen ze dus best komen, maar niet als headliner, want het is een metalfestival. Waarom zou je zo'n band weren als er wel zo'n onzin als Lotto King Karl mag spelen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |