|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ach hopelijk dan King, Kreator en Metal Church Edit: oh en Sodom! [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 26-01-2004 20:42] |
|
KREATOOOORRRRRR!!!! *als die komen val ik flauw Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hoe betrouwbaar is die lijst eigenlijk? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Als ik die lijsten zo bekijk heeft wacken de kans heeeeeeel erg interssant te worden dit jaar Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
mjah.. wat meer deathmetal en wie weet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hehe in 2002 waren ze er maar ik heb ze gemist zzz |
|
Heb ze op Rock Hard gezien en eerlijk gezegd vond ik ze live best tegenvallen |
|
quote: Ik heb ze gezien en het was gaaaaaaaf!!! Kreator op Wacken 2004 would be GREAT!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
THE FUCKING MIGHTY KREATOOOORRRRRRR!!! *denk alleen niet dat kreator speelt aangezien ze ook rond die tijd in de studio zitten voor hun nieuwe album! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
maar als ze komen... |
|
Helloween komt..doe me een plezier Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
dan kijk je toch gewoon niet.. dat zijn de perfecte tijden om te zuup'n bij de tent |
|
quote: Oja en m'n blikken es te laten gaan over den Deutschen schonen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
De kreator dvd is anders aardig heftig, hopelijk komt kreator dit jaar weer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
JBO komt ook En Knorkator, maar wat dat moet voorstellen... |
|
star one als die komen ga ik heel blij zijn!!! manowar op de nee lijst wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Geen Manowar? gelukkig..dan is wacken 2004 in ieder geval gered Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: JBO??? Knorkator??? Aarghhh... da's zelfs nog erger dan Onkel Tom... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Die Band die auf der Bühne steht, die macht nur Reggae Schmarren. Warum könnt Ihr kein Metal spieln? Ihr habt doch E-Gitarren... Ich will Lärm!!!! |
|
JBO "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Onkel tom heerscht! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Damn right! |
|
quote: Yeah bier metal heerscht, nu tankard nog op wacken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |