|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: -she devil wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) -Hub de Gallier+Monique+ - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels -Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje |
|
quote: Nee, wij kwamen op maandag aan en zetten onze tent op de ongereserveerde plek midden op camping A op. Dat was echt relaxt, je was letterlijk binnen no time op het festivalterrein. Heel wat anders dan Graspop afgelopen weekend . |
|
quote: ah mooi! Bruce Banner |
|
quote: Op de hoeveelheid bier die je bij je hebt, op drugs, nou, er wordt gewoon niet gecontroleerd.. Je mag met je auto gewoon 't festivalterrein op rijden zonder gezeik. Oja, ik zou je zak wiet niet op je dashboard leggen, maar wel ff in een tas doen ofzo ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vlak buiten het dorp wordt trouwens soms wél gecontroleerd. Ik heb al een paar mensen gezien wiens auto helemaal overhoop is gehaald door die Polizei en ze konden daarna zélf hun auto weer inpakken. |
|
quote: Ja, toen wij voor de terugreis van Wacken naar station Itzehoe gebracht werden, werd er op de Autobahn gecontroleerd. Werd iedereen naar een parkeerplaats geleid en van degenen die er tussenuit gepikt werden, werd ff de auto overhoop gehaald. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: yupz, nazi's zijn dat zeg. Maten van ons werd ook de hele auto doorzocht, maar die mochten vrij snel weer doorrijden. De gasten die naast ons stonden te wachten stonden er al twee uur omdat iemand een of ander medicijn bij had dat op drugs gecontroleerd moest worden ofzo. Life doesn't get much better than this! |
|
zouden nederlanders een slecht imago hebben? |
|
Ha, godverdomme eindelijk mijn kaartje eens gekocht. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: PFFFFFFFFFFF EINDELIJK! He homo ga nog eens ff de foto's van Wacken 2003 ontwikkelen, doe gewoon 1 uurs service ofzo, krijg je ze van mij. [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 30-06-2004 10:46] And my marlboro light |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K - Morningrise (mits ze genoeg vrienden kan vinden ) -Hub de Gallier+Monique+ - Vampire John + Marlies - Brujeria + Stigma + Kwelgeest + verdere aanhangsels -Metallica-Freak (werken met de Goddess Of Desire Crew ) - She Devil - mcoenen & Mirandarijntje - DecomposingBitch en Grimnir - testement zzz |
|
quote: Dat werd wel eens tijd ja... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hehe, ja inderdaad. En zoals als micha al zei, alleen nog even de foto's van vorig jaar ontwikkelen, en we zijn klaar voor dit jaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga dit jaar toch maar skippen. Geld sparen, en de spelende bands zijn lang niet allemaal even boeiend eigenlijk. |
|
Gisteren eindelijk kaartjes gekocht voor mij en mn vriend Fucking €148 LAI LAI HEI |
|
quote: hoe kan je de kaarten krijgen/kopen eigenlijk?; ik hoorde iets over creditcard en bladiebla namelijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Postkantoor? |
|
quote: ja maar ik hoorde dus dat dat dus niet gaat Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: GWK bij Rotterdam CS heeft ze ook hoorde ik. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb ze gewoon bij t postkantoor gehaald en bij het GWK kan je ze ook overal halen. Geen probleem hoor!!Als ze een ticketservice in t postkantoor hebben zoals hier in Dordrecht kan je t dus gewoon daar halen. Simpel LAI LAI HEI |
|
quote: HATSEFLATS!!!!!!; hier kan ik wat mee, dank...dank..ende danke Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat geldt alleen als je een officieel wackenkaartje wil. Bij de ticketservice krijg je een ticketservice kaartje die je vervolgens in moet wisselen bij de ingang. Met het originele kaartje kan je wel zo door. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |