|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer trouwens dat Nederland op WOA vertegenwoordigt wordt door een band als After Forever... .... |
|
quote: Ik zag Sinister ook staan bij bevestigde bands op het forumlijstje. Niet bij confirmed bands op de mainpage. Verder stond bij eventueel nog: Ayreon, Epica en Goddess of Desire... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ayreon |
|
Sinister was vorig jaar toch ook geboekt op Wacken??? nou van epica wordt je blij.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:jakkes als epica komt ga ik echt huilen k denk dat als arjan lucassen komt dat het met star one ipv ayreon zal zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Sinister viel vorig jaar op het laatste moment uit. Werden toen vervangen door Holy Moses. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja, moest ik alsnog vroeg opstaan die dag! |
|
quote:ehhe prutser. Er komen wel veel goede bands. Er staan nu al veel bands op de lijst die ik graag wil zien. Zowiezo vind ik het wel relexed dat er veel bands komen die ik ook nog nooit gezien heb. Dat was de afgelopen jaren wacken wel anders. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wacken line-up overtuigt nog totaal niet helaas . Waar blijven die bands waardoor ik dit jaar niet meer om Wacken heen kan?! |
|
quote:zoals welke dan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Suffocation, Obituary en Morbid Angel? Ik heb net even de bands op Wacken vergeleken met Party San en Summerbreeze, en Wacken wint wel met een straatlengte, moet ik toegeven. Destruction, Deicide en Death Angel... Zo'n Open Hell Fest zouden ze wat dichterbij moeten houden eigenlijk... |
|
quote:Morbid angel.. man die heb je dit jaar al 10x kunnen zien. En dan ook nog eisen stellen voor een festival.hehe.. Maar Obituary ben ik het wel met je eens. Na die geruchten gehoord te hebben dat ze weer wat aan het doen zijn, hoop ik daar nog steeds op. Ja en suffocation op wacken zal ook wel goed zijn! Ja fijn he dat Destruction, Deicide en Death Angel komen.. It's in the D Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Orphanage is bevestigd! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: als je toch met de D bezig bent, vergeet darkthrone niet Je moeder. |
|
Dit jaar weer lekker naar wacken. Ben benieuwd hoeveel bands ik dit jaar zie, want de biergarten zal ook wel weer erg aantrekkelijk zijn. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: Ik zuip vooral op de camping mijn eigen pils, ik ben niet rijk genoeg om me op de weide te bezuipen. Volgende maand ofzo toch eens tickets bestellen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gewoon gezellig kamperen, lekker zuipen en BBQ-en met je maten en bandjes kijken gedurende een paar dagen lang in good old Germany; sounds perfectly fine to me!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Volgende maand mijn kaartje halen Waag eens een dansje! |
|
Mee eens, op de cmaping kan je genoeg zuiepen, en een maat heetf een bestelwagentje (had tot voor kort wel een grote kist) , dei kun je lekket tot aan de nok volstauwen met bier en voedsel , nuja, ik ben ook best goed in het wringen van bier, vleesch en bbq in mijn Clio'tje ..dit jaar hopelijk wel met electrische koelbox. (heb er één , maar ik heb nog steesd geen goed snoer) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zeg Gunman....dan MOET ik dit jaar ook mee toch? Helpen met de BBQ enzo? |
|
quote: Héhé, houd je een rit van 700-800 km vol, zo achteraan tegen het kofferklepraampje geperst?! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-03-2004 20:49] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:sure |
|
Ga zowiezo wel weer dit jaar.. de vraag is alleen nog of we weer met een busje gaan, of met eigen auto's... Zie een ritje in mijn fiesta ook nog wel zitten eigenlijk, kosten van huurbus (9 persoons) vielen me echt heel erg tegen vorig jaar.. |
|
Gaan we een zm bus regelen, hihi On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |