|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
damn heb der zin in....heb t vandaag maar weer in mijn agenda geschreven wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat kun je niet menen... Waar is die festival-spirit gebleven??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja pas op, straks wordt je tedere aarsje nog gekrenkt op dat boerenveld! In Itzehoe ligt minstens 1 hotel, maar da´s wel elke dag een aardig eind taxi-en dan wel bussen. |
|
quote: Feestje op terrein is prima. Voor het slapen en douchen wil ik wat normale comfort. Ik heb sowieso een pokkehekel aan camperen, heb het dan ook maar twee keer gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-01-2004 15:52] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mijn tedere aarsje houdt inderdaad niet van grassprietjes die haar kietelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij bent gewoon nog erger dan ik!! Ik háát camperen, ik ga dan ook altijd in hotels etc. op vakantie, maar een festival!! Daar vind ik toch echt 'het camperen' helemaal bij horen hoor.. Tussen de bands door een beetje bij de tent hangen en bier drinken Nja, it's your choice, wel gezellig dat je gaat komen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat hoef ik niet over te slaan. Alleen voor het slapen ga ik relaxed. quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar sluit ik me iig bij aan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
euj chelman, ik bun vandaog ien Polen gewist! Polen in Nederland dan he |
|
quote: Waar ligt datski? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bovenin Groningen, gehucht van 5 huizen |
|
quote: Misschien dat ik me weer eens in de contreien moet gaan begeven om wat grappig fotomateriaal te schieten. Kan ik weer eens een pilsje in de Drie Gezusters scoren. Ik heb nog retegave foto's van Holland, Michigan en Graafschap, Michigan. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-01-2004 16:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pfff... De Drie Gezusters... |
|
quote: Wat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoe untrue kun je zijn... |
|
quote: Ik ben een lullo kan er niks doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ah, oke! |
|
quote: Ok Van Binsbergen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehehe Hmm, hoe ik ga weet ik nog niet, waarschijnlijk wordt het treinen dit jaar inderdaad 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Excellent! Kan je ook voor die prijs retour? Of moet je dan wel fors lappen? Dat wordt dan inderdaad wel een schones wochenende als we de hele zondag aan 't zuipen zijn. Iemand anders op dit topic had het over 18 eurotjes! Ik quote: 'Met 5 persoon vanuit rotterdam (met korting dat is) 18 euro heen, en 18 euro terug.' Dat zal wel hetzelfde kaartje zijn! Heb je dan maar 1 OV/kortingskaart nodig? Je kan zeker geen kaartjes meer krijgen voor 55 euro + shirt en CD? Sorry, ik ben nogal een sloeber... maar wie helpt me hiermee? |
|
quote: Met een OV kunnen 4 mensen mee reizen met korting, 5 in totaal dus, of die korting ook voor die kaartjes geldt weet ik verder niet, maar het lijkt me van niet. Kaartjes met shirt en CD zijn niet meer verkrijgbaar, dus je zal een duurder kaartje moeten halen, of een twee dagen kaartje... For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: De terugweg is het probleem niet aangezien je op een zondag vanuit Wacken vertrekt. De heenweg is het probleem. Het zal dit jaar waarschijnlijk niet meer mogelijk zijn om er al op zondag naar toe te gaan, omdat ze nu de camping pas op dinsdag open gaan gooien. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heb nu al zin in Wacken Na afloop van Wacken ga ik met mijn vriendin meteen door naar Denemarken om daar nog effe rustig vakantie te vieren Gaat een mooi Wacken/Denemarken vakantie worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |