|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh ja had ik al gezegd dat er meer thrash op wacken moet! RAZOR.............EVIL INVADERS! |
|
HEUY!!!! Geef mij een biertent, een whiskey tent en wat bandjes (boeit niet welke) en mijn festival is compleet |
|
KREATOR!!!!!!!!! Daar heb ik vorig jaar zooo van genoten!! Die moeten echt in 2004 weer op Wacken staan!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waarom die bandjes dan nog? Zenial |
|
quote: inderdaad het was een fucking goed optreden!!!!!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
geluid en spel was goed bij kreator maar het tempo en sde presentatie was lam! Nee er zijn tveel aggressievere cq. explosievere thrash acts, bovendien heb ik Kreator al zooo vaak gezien... Dan liever wat obscuurders als Dark Angel, Razor, Sacrifice, Wargasm etcetc. Maar goed op zich is iedere thrash band op wacken een goed idee zolang het maar niet ten koste van andere thrash bands gaat! |
|
rrrrrrrrrrr Wargasm, wat een idee! ey maar Saxon komt al Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: eigenlijk zou de laatste dag destruction sodom motorhead kreator tankard moeten worden als laatste 5 bands op de 2 grote podia "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe... woohoo! Dat zou tof zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Meer DOOM op Wacken! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
of gewoon 2 black stages inplaats van een black stage en een true stage "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nee gek!!!! LAI LAI HEI |
|
quote: Da's het beste idee wat ik tot nu toe heb gehoord!! Zenial |
|
ja en bovendien je hoeft alleen maar het bordje te veranderen want bijde podia zijn toch al zwart "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gewoon de bordjes direct naast elkaar hangen. "True Black Stage" Zenial |
|
quote: Je vergeet de bezopen Oostenrijkse dames |
|
[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-09-2003 11:54] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
wensen....Motörhead Iced Earth Sonata Arctica Six Feet Under Masterplan Dio Iron Maiden Slayer After Forever Nightwish Morbid Angel ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
[quote]Op 23 september 2003 21:45 schreef Witchqueen het volgende: wensen....Motörhead Iced Earth Sonata Arctica Six Feet Under Masterplan Dio Iron Maiden Slayer After Forever Nightwish Morbid Angel edguy savatage black sabbath Let´s bring back the METAL |
|
Met Dio ben ik het eens |
|
quote: Wat zijn jouw wensen dan ghoulliette???? ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
Lijkt mij op deze topic niet van toepassing maar wil ut wel ff vermelden lijkt mij een goed festival http://www.metalmaniafestival.com ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: Dio en Mastodon verder maakt het me niet zo veel uit, het wordt toch wel weer leuk. Zolang er maar niet alléén maar bands komen die ik al vaak gezien heb. (de Kreators, en de Slayers) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |