|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Vroeger....nu niet meer. Ik hou sowieso niet van campings. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb van het weekend m'n kaartje gekocht! Zijn er hier nog mensen die ook met de bus gaan vanuit Geleen (Ed en Rocco's), Sittard, Heerlen of Roermond? |
|
quote: Jep ik ga vanuit Heerlen (net als vorig jaar) |
|
vandaag m`n kaartje gekocht "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mensen uit omgeving Zuid en Midden Limburg kunnen met de bus vanuit Roermond, Geleen, Heerlen en Sittard, van te voren is er pre party bij ed en roccos (geleen) en als alle buskaarten verkocht worden krijgt de bus gratis bier onderweg (tenminste dat zei Jeroen van de Music Machine) bij Ed en Rocco's en de Music Machine zijn de kaarten ook af te halen voor 150 euro (inc busreis dus) waar je in Heerlen en Roermond moet zijn weet ik niet. (ik maak maar even reclame, want ik wil gratis bier ) |
|
quote: Volgens mij doen ze niet aan voorverkoop in Heerlen enzo, gewoon geld overmaken naar The Rock en dan gewoon instappen Dat van dat gratis bier vind ik wel een goed idee, hadden we vorig jaar niet Weet je eigenlijk ook wat de busreizen zonder ticket kosten? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-06-2004 21:14] |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen |
|
quote: Een kaartje zonder busreis kost 75 euro dacht ik, dus ik denk dat de busreis dan ook 75 euro kost |
|
Posted 01-06-2004 22:00 by valfar -------------------------------------------------------------------------------- - Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent |
|
lol! die van vorig jaar GP was vernietigt? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Hm, moet ook nog een nieuwe tent halen.. Die van vorig jaar hing met Duct-tape aan elkaar En is na Wacken door ons vakkundig gesloopt met halfdronken 'harses' ..."Hate can only create more hate"... |
|
dat wordt uiteindelijk toch wel ouwe zonder tent -verkocht [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 06-06-2004 15:20] |
|
Vanuit Utrecht een busreis naar Wacken voor 130 euro, inclusief kaartje. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
gister kaartje gekregen voor mn verjaardag dus ik zal ook wel weer moeten gaan dit jaar |
|
quote: Ohw...beetje verkeerd topic,maar toch Een zeer gelukkige verjaardag Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ook present uiteraard. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ggrrmmbbllll - Lainedil Naleanor - Greycloak - FlipDeluXe - Blastmaster - Katablaser - Aphrodite - DarGull - Valorian - Cadaveria - Vargen - Amarantha - Hertog Jan (veel) - Sarah - Metagorr - MetalTuupLimburg + onmetalische vrienden - Griffin - Immortella - Dunne_Hein - Zillah-Morte - ZM en consorten - Hammer + vriendin - Valfar - Slave Of Darkness - Haensjen - Meridian + een aantal mensen - ouwe + tent - Undertaker + vriendjes en vriendinnetjes - H-K Bruce Banner |
|
Ik niet Geen vervoer... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Er gaan treinen heen. Doen wij waarschijnlijk ook dit jaar. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Misschien met de bus van De Witte Non.Ik zie nog wel of er nog mensen zijn die mee willen.Vorig jaar besliste ik twee dagen ervoor pas dat ik ging.Tijd genoeg dus Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |