|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ben nog nooit op Wacken geweest . Kan iemand mij vertellen hoe makkelijk het is om het terrein op en af te gaan? Oftewel moet ik uren in de rij staan om weer naar binnen te gaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zeer makkelijk. Je wordt wel ff gefouilleerd als je het festivalterrein op gaat, maar in het algemeen kost het hoogstens een paar minuten om het festivalterrein op te komen. (Het campingterrein op en af is al helemaal geen probleem.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ok thx KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Rare Duitsers... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat weet je NU al??? Nou ik ga er zeker zijn!!!!! En wie weet ook wel voor de line-up... Ik dacht van dit jaar ook dat de line-up tegenviel, maar achteraf heb ik toch weer een boel leuke bands gezien!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Volgend jaar ga ik sowieso! in ieder geval voor de sfeer! Ik hoop echter wel dat er meer death metal wordt toegevoegd! |
|
quote: Jep, same here! Vierde keer Wacken, joohoo! Trouwens, dan moeten we allemaal massaal even die survey 2003 invullen, en dan vooral death metal invullen! (en een beetje power mag van mij ook )... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Death slaat bij mij de klok, dame! Power metal interesseert me absoluut niet!!! Maar misschien kunnen we een ZM konvooi organiseren?! |
|
whaaaaa nu al en amon amarth, nevermore, destruction al een goede reden om te gaan HE vork wij zijn wederom dan aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door BellaDamaNocturna op 28-08-2003 0:46] AARGHHH |
|
quote: Sorry!! Ik vind power metal op z'n tijd best leuk! Al heb ik ook meer death in mijn collectie... Maar beetje afwisseling is wel leuk ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Maar die zang bij power metal! AAAARGH! Dat drijft mij echt zo ver mogelijk van het podium weg! En het klinkt allemaal hetzelfde (en voor de extreme critici/deathmetallectici ... death metal toch ook?! Gaat om het gevoel etc....) Maar goed ... meer death op wacken zou ik niet bekritiseren! |
|
quote: Behalve als ze waardeloos spelen, d'r is niks mis met een kritische kijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Wat nou de zang? Er is toch niks mis met een ballenknijperig stemmetje? Naja, een aantal jaren geleden dacht ik er precies zo over... Maar ik kan het nu best waarderen eigenlijk, tot op zekere hoogt... Maar.... U heeft gelijk, MEER DEATH OP WACKEN!!! Power metal was dit jaar eigenlijk al best goed vertegenwoordigd, de death daarentegen niet echt... (Op een uitzondering na)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
als ik dan niet in noorwegen/zweden zit en genoeg geld heb zal ik er bij zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zo, even de survey ingevuld. Flink zitten klagen over het lauwe eten daar en dat die gasten geen bier kunnen tappen. En natuurlijk niet meer death of power, meer thrash metal Vreemd dat Slayer er reeds als slechtste band uitkomt. Ze preferen dus Lotto King Karl boven Slayer? Rare jongens die Duitsers... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
MEER THRASH OP WACKEN! |
|
quote: |
|
quote: invullen dan die suvey!!!!!! http://www.wacken-open-air.de/woa2003/woa2003_umfrage_eng.phtml I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wensen voor 2004... gheghe Mastodon natuurlijk |
|
wensen voor 2004... AC/DC I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja en meer death en thrash natuurlijk. alleen de your band voor woa 2003? vraag vond ik een beetje raar, moest daar soms 2004 staan? |
|
Judas Priest mag van mij wel komen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Volgens mij wel... Vond het ook al raar, foutje denk ik... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |