|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zag daar al eens een poster van ja zeer brute line up, alleen veel te ver weg. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Countdown to W:O:A 2004 - 317 Days |
|
RAZOR dark Angel Exodus Vio-Lence (reunie) Coroner (reunie) Laaz Rockit (reunie) Judas Priest!!!! Hallow Eve Sodom Over Kill Anthrax (MET BELLADONNA) Unleashed Forbidden (reunie) Heathen Toxik (reunie) Metal Church Virgin Steele Detente (reunie) HIRAX Wargasm (reunie) SOD Infernal Majesty etc etc |
|
Gooi King en Mercyful fate er bij en ik ben tevreden Ik, Wil Schuurman |
|
En Annihilator (ookal stond die er dit jaar) |
|
quote: en met danny lilkert natuurlijk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: en al lang afgelopen Inderdaad wel een ongelooflijk goeje line-up |
|
Vader Opeth My Dying Bride After Forever Windir Moonsorrow Morgion Hypocrisy In Flames Morbid Angel Amon Amarth (staan er al) Rhapsody! Blind Guardian Children of Bodom Officium Triste Symphony X [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 23-09-2003 22:38] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: WAT DE FUCK IS DIT KOM OP MENSEN WACKEN IS DE GROOTSTE MEEST DRONKE MEEST STONEDE MEEST VUNZIGE FESTIVAL OP DEZE KUTPLANEET!!!IK BEN NOU 2 JAAR MET DE TREIN GEGAAN EN HET WAS BEST,ALS IK VERDOMME MAAR KEN BLOWEN KEN ZUIPE[ALS HET FF KAN ME NOG LATEN KLAARZUIGEN DOOR N FINSE SLET.... GRATIS 0EN DE HERRIE WAS ELK JAAR GROOTS,BANDS ALS MACABRE,CARPATHIAN FORREST, DARK FUNERAL,VADER,DYING FETUS,DESTRUCTION, DIAMOND HEAD,SLAYER,KREATOR,THE CROWN.... KOM OP GEWOON GAAN....DE GROOTSTE FUCKING METALHAPPENING WACKEN STEEL ALS HET VERDOMME NODIG IS!!!! PROOST HELLHONDEN!!! P.S.FUCK DE DUITSE POLIZEI!!DIE MOTHERFUCKERS PIKKEN ELK GEEL NUMMERBORD ERTUSSEN UIT... NIEMAND STOPT MIJ!!!FUCK DE POLIZEI!!!! GIESENtheREBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ja hoor jongen... Lowlands it will be. Ik, Wil Schuurman |
|
Jezus, er zit er ook 1 aan de xtc. |
|
Gutenabend frau Heidi Wir mussen (gvd) mall dem wacken festival bombardieren!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dus... Beetje jammer hoor... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: heb ik ook helemaal geen problemen mee! Met Annihilator ook niet, nog mooier! |
|
quote: Mja het niveau van de nieuwe gebruikers stijgt weer zie ik Zenial |
|
quote: BrEeZaH's drinken rot schijnbaar niet alleen de tanden maar ook het verstand uit de kop... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Kun je wel stellen. Wij waren ook de pineut. De hele kofferbak moest leeg en alles werd geinspecteerd t/m de toilettassen toe . Maar als het gewas op de achterbank ligt kunnen ze lang zoeken . Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
quote: jebes en ik hadden nog het idee te kijken was ze volgend jaar hebben, maare spanje is iets te duur om te komen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Leuk he? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Misschien kom ik niet vaak genoeg buiten, maar sinds wanneer zitten er gele nummerborden op TREINEN??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
En zo te lezen ook nog precies de juiste er uit gepikt Hulde aan de Duitse politie! |
|
Misschien kunnen we nu al met een lijstje beginnen Al kaartjes aangeschaft voor Wacken Open Air 2004: - MetalTuupLimburg |
|
- MetalTuupLimburg - Hammer (moet nog wel een kaartje bestellen) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |