IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:19 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 juli 2004 12:18 schreef H-K het volgende:
Dat geldt alleen als je een officieel wackenkaartje wil. Bij de ticketservice krijg je een ticketservice kaartje die je vervolgens in moet wisselen bij de ingang.
Met het originele kaartje kan je wel zo door.

gewapend met wat bier moet dat wel lukken denk ik

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:20 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 1 juli 2004 12:18 schreef H-K het volgende:
Dat geldt alleen als je een officieel wackenkaartje wil. Bij de ticketservice krijg je een ticketservice kaartje die je vervolgens in moet wisselen bij de ingang.
Met het originele kaartje kan je wel zo door.

Het maakt niet uit of je een Ticketservice kaartje hebt of niet. Je moet toch naar het hokje om je polsbandje te halen. Of je nou ticketservice kaartje of origineel kaartje hebt maakt dus niet uit. Je moet toch wel naar dat 'inwisselhokje'.

LAI LAI HEI

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:20 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 juli 2004 12:20 schreef Sarah het volgende:
Het maakt niet uit of je een Ticketservice kaartje hebt of niet. Je moet toch naar het hokje om je polsbandje te halen. Of je nou ticketservice kaartje of origineel kaartje hebt maakt dus niet uit. Je moet toch wel naar dat 'inwisselhokje'.

weet iemand hoeveel bier je mee mag nemen?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-07-2004 12:21 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 juli 2004 12:20 schreef Sarah het volgende:

Er is een inwisselhokje en een bandjeshokje.

Life doesn't get much better than this!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-07-2004 12:21 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 juli 2004 12:20 schreef invictis het volgende:
weet iemand hoeveel bier je mee mag nemen?

Je mag alles meenemen wat je maar wil. Op zich alleen geen glas en wapens enzo. Niemand die er echter op controleerd.
Wacken heerscht

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:22 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 1 juli 2004 12:21 schreef H-K het volgende:
Er is een inwisselhokje en een bandjeshokje.

Vorig jaar liep ik gewoon naar zo'n hokje en kreeg een origineel kaartje en een bandje. Zo gepiept, er was toch geen rij. Dus net zo makkelijk toch

LAI LAI HEI

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:23 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Je mag alles meenemen wat je maar wil. Op zich alleen geen glas en wapens enzo. Niemand die er echter op controleerd.
Wacken heerscht

Zeker Wacken is zoveel beter geregeld als alle andere festivals

LAI LAI HEI

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:24 by invictis Profiel van invictis

quote:
Wacken heerscht

klinkt goed en ook nog goedkoper dan Graspop en in Duitsland; sounds like heaven to me

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-07-2004 12:25 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 juli 2004 12:22 schreef Sarah het volgende:
Vorig jaar liep ik gewoon naar zo'n hokje en kreeg een origineel kaartje en een bandje. Zo gepiept, er was toch geen rij. Dus net zo makkelijk toch

Jij bent een vrouw met grote voorgevel
Hehe, maarja, de vorige keer moest ik iig in twee rijen staan. Jaar daarvoor gewoon een officieel kaartje geregeld.

Dit jaar neem ik trouwens geen bier mee, wordt toch maar weer warm, haal alles daar wel. Ben dat gesjouw zat en dit jaar waarschijnlijk nog met de trein ook

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-07-2004 12:26 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 juli 2004 12:24 schreef invictis het volgende:
klinkt goed en ook nog goedkoper dan Graspop en in Duitsland; sounds like heaven to me

Heaven it is.
Verder ook nog eens een gevarieerdere line up. Zin aan (hoewel ik na graspop eerst even zoiets had van aaaaah niet weer)

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:28 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 juli 2004 12:26 schreef H-K het volgende:
Heaven it is.
Verder ook nog eens een gevarieerdere line up. Zin aan (hoewel ik na graspop eerst even zoiets had van aaaaah niet weer)

we gaan met een bus (tsokken we vol met bier!) en tja Bal Sagoth speelt daar ook en niet op graspop geweest dus kan wel een portie metal hebben

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-07-2004 12:38 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Bal sagoth speelde niet op gp toch?
Naja, graspop was derde festivalweekend op rij. Mijn lichaam begon te protesteren
Tegen de tijd dat wacken is heb ik uiteraard wel weer zin. Geweldige line up weer. Enige nadeel van de wacken line up is dat er zoveel gaafs staat dat ik altijd de helft mis.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:43 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 juli 2004 12:38 schreef H-K het volgende:
Bal sagoth speelde niet op gp toch?
Naja, graspop was derde festivalweekend op rij. Mijn lichaam begon te protesteren
Tegen de tijd dat wacken is heb ik uiteraard wel weer zin. Geweldige line up weer. Enige nadeel van de wacken line up is dat er zoveel gaafs staat dat ik altijd de helft mis.

BS speelt eigenlijk alleen maar daar dus ben wel benieuwd weer
vraag me toch af of zoveel metaal geen overload geeft, maar ja als het maar gezellig is

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 01-07-2004 12:47 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

zelfs zuig bands zijn tof op wacken dus, zolang het maar rijkelijk vloeit ( al hoop ik wel dat ze dit keer kunnen tappen, geen zin om weer driekwartier te moeten wachten als ik 10 biertjes bestel (en neej ik overdrijf niet! ))

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:48 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 juli 2004 12:47 schreef Rensykdom het volgende:
zelfs zuig bands zijn tof op wacken dus, zolang het maar rijkelijk vloeit ( al hoop ik wel dat ze dit keer kunnen tappen, geen zin om weer driekwartier te moeten wachten als ik 10 biertjes bestel (en neej ik overdrijf niet! ))

dan helpen we ze wel een handje

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:49 by Sarah Profiel van Sarah

Her bier en de Cola was vorig jaar echt niet te zuipen. Super lauw.. had je trek in iets verkoelends, kreeg je lauwe cola.
Ik hang dit jaar wel weer gewoon aan de kraantjes!! Wacken beker mee en die telkens vullen. Is vele malen lekkerder

LAI LAI HEI

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 01-07-2004 12:52 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 1 juli 2004 12:49 schreef Sarah het volgende:
Her bier en de Cola was vorig jaar echt niet te zuipen. Super lauw.. had je trek in iets verkoelends, kreeg je lauwe cola.
Ik hang dit jaar wel weer gewoon aan de kraantjes!! Wacken beker mee en die telkens vullen. Is vele malen lekkerder

Komt er ook drinkwater uit die kraantjes?
Vorig jaar heb ik water gedronken dat achteraf niet geschikt bleek te zijn voor te drinken.
Een halve dag buikpijn gehad.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:54 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 1 juli 2004 12:52 schreef Frietbal het volgende:
Komt er ook drinkwater uit die kraantjes?
Vorig jaar heb ik water gedronken dat achteraf niet geschikt bleek te zijn voor te drinken.
Een halve dag buikpijn gehad.

Hahah ik had nergens last van. Ze stonden dan wel bij de plees (die kraantjes) maar ze werder voor van alles gebruikt. Vooral watergevechten hehe.. ik heb daar liters uit die kraantjes gedronken.

LAI LAI HEI

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 01-07-2004 12:56 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 1 juli 2004 12:54 schreef Sarah het volgende:
Hahah ik had nergens last van. Ze stonden dan wel bij de plees (die kraantjes) maar ze werder voor van alles gebruikt. Vooral watergevechten hehe.. ik heb daar liters uit die kraantjes gedronken.

Euhm, ik ook.
Maar als je dat water een tijdje laat staan in een doorzichtige fles, zie je na een tijdje dat er allemaal troep op de bodem komt te liggen.
Volgens mij is het gewoon grondwater ofzo.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 12:58 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 juli 2004 12:54 schreef Sarah het volgende:

watergevechten

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:59 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 1 juli 2004 12:58 schreef invictis het volgende:
watergevechten

Jep het was echt iets van 35 graden ofzo.. dus bekers vullen met water en gooien maar!!!!!

LAI LAI HEI

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 01-07-2004 13:04 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

hehe de eerste dag hing er ook bordjes met : DO NOT DRINK!!

en na kwartier laten staan werd het behoorlijk bruin van koper uit leidingen endergelijke, schijne ook mensen echt ziek van geworden te zijn, maarja bier(alchohol) reiniged die troep gewoon ofc

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-07-2004 13:05 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

veel zuipen dus dit jaar!

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-07-2004 13:34 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 juli 2004 12:43 schreef invictis het volgende:
BS speelt eigenlijk alleen maar daar dus ben wel benieuwd weer
vraag me toch af of zoveel metaal geen overload geeft, maar ja als het maar gezellig is

Als je het ff zat bent ga je gewoon naar je tentenkampje even gezellig een pilske drinken.
Ik ga er iig nooit een hele dag bands kijken, dan word ik gek.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2004 15:44 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 1 juli 2004 12:56 schreef Frietbal het volgende:
Euhm, ik ook.
Maar als je dat water een tijdje laat staan in een doorzichtige fles, zie je na een tijdje dat er allemaal troep op de bodem komt te liggen.
Volgens mij is het gewoon grondwater ofzo.

volgens mij ook. want het is altijd koud water en wanneer het opgeslagen is in een tank, krijg je het volgens mij nooit zo koud als er de hele dag een zonnetje op staat te branden. In 2000 hebben wij ooit eens moeten drinken uit zo'n koeien drinkfontijn. Verder was er nog helemaal niets. Vergeleken bij wat er daar uit kwam, is dat water uit die leidingen heeeeel schoon.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com