|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
is het misschien Conata Arctica Bruce Banner |
|
Carpathian forest mag wel. Ik vind het een superband. Live wil ik ze dan ook een keer zien. Kut of niet.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nieuwe spelling! ..."Hate can only create more hate"... |
|
dan houd ik het Cryonic Temple...vindt Bert (vervoer ) ook wel cool Bruce Banner |
|
Choh wat 'n leuke speculaties Cadaveria? Callenish Circle? Cantar? Celesty? Chrome Shift? Consolation? Corporation 187? Corvus Corax? Crematory? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-11-2003 23:18] |
|
quote: dat zeg ik, Crematory Bruce Banner |
|
quote: kots of niet bedoel je ik ben er godverdomme dit jaar wel. Suck my piss |
|
quote: Ga je met mij dan?? gezellie..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
cannibal corpse is het enige wat me kan boeien uit die lijst, vooralsnog ga ik niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
DIO speelt ook op wacken! haha |
|
Heej, dat is best vet, ik wil hen wel eens live zien ..."Hate can only create more hate"... |
|
DIO time to gooooo... *ahem* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ja, je mag wel met ons mee naar wacken hoor! toch immortella? |
|
quote:GAAAAAAAAF ~!!!!! dio is zo ontzettend geweldig !!! k heb zo'n idee dat ie er na deze tour mee gaat stoppen overigens..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: *Moet daar eerst even over nadenken* Tuuuuuurlijk mag Neggie mee! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: die gast is al honderdjaar "te oud" dus ik zie niet echt een reden waarom hij nu zou gaan stoppen. wel gaaf trouwens, stuk beter dan de rest van de line-up iig, ik hoef niet perse elk jaar hetzelfde te zien... |
|
Wacken, ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest, en dit jaar ga ik zeker weer Misschien kunnen we op wacken wel een ZM stand oprichten of zoiets (als die al niet bestaat) of een meetingpoint maken ofzoiets Naja, Wacken als festival qua kosten enzo HEERSCHT echt wel |
|
Dit jaar stond een tent naast die van mij met groot ZM en SLAYER erop. Zo heb ik tenmiste iedere nacht m'n eigen tent terug kunnen vinden, anders had ik toch een paar keer in de open lucht moeten slapen |
|
Candlemass!! |
|
Das echt wel handig Hmm, goed idee voor volgend jaar misschien...... Nee, laten we toch maar niet doen, straks komen we bij elkaars tent uit... Op welke camping ga je volgend jaar staan, en op welke dag ben je er dan? WACKEN HEERSCHT |
|
dio te oud?? pleur op gvd die man heeft een wereld stem.... zillah ik mot nog ff kijken hoe het allemaal gaat lopen..maar t lijkt me tof...ff zien dusch Suck my piss |
|
quote: LUL!! dat was de tent van ZwaarMetaal!!! in dat kamp o.a. Orion, Lainedil Naleanor, Pandora, en dan zeg je niet even hallo? Bruce Banner |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
quote: ik zeg toch niet dat hij geen goede stem meer heeft of wel dan? Het is wel een te oude kromme dwerg |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |