|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhuh!! Wanna see pics!! quote: Like I would pay for sex??? NO WAY!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Haha, [langs de neus weg modus]Hey Camps! Gaat dat in dat leuke Limburgse metalcafé door?[/langs de neus weg modus] [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2003 15:45] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat kan ook bijna niet anders Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Gaat dat lukken met dat '70 kapsel? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wie doet wat waar ? |
|
quote: Foto's?, die komen er op verzoek quote: Aha, dus meteen seks, top! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2003 15:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wat is er mis met "conservatief nationalist heiden" ? Dat zijn de drie meest positieve termen die er zijn. |
|
quote: Blijf jij eens met je klauwen van m'n date af |
|
quote: Het is een jungle Camps, en ik ben er enkel maar bloeddorstiger op geworden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hmm... Een 4 voor vindingrijkheid... Maar een 10 voor originaliteit .. Volgende ronde: Beschrijf je uiterlijk, of post een pic! 't Is namelijk niet eerlijk, want jij weet wel hoe ik eruit zie, en andersom niet... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:ROFL!!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: * Mikt z'n zwaard op Gunman's hart* |
|
quote: Als ik mezelf dat vaak genoeg voorlieg, ga ik misschien nog hoop krijgen ook. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Toch wel schattig hoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb geen idee hoe je eruit ziet. En ik zou wel een foto posten, alleen heb ik geen idee hoe. Maar er staat een zeer duffe foto op m'n msn profiel |
|
quote: Dat is dat systeem dat gister besproken is in het "depressief" topic: positief denken heeft positieve resultaten. |
|
quote: U bent te aardig I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het is toch een jungle... Kan ik nog op mijn 'verzin een naam voor mijn site' prijs terugkomen? Dan kan Campske met mijn vriendin daten KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nee, nee, nee... niet op het hart mikken. Daar zit een ribbenkast voor en dat is veel te stevig om echt effectief op te kunnen zijn. Mik op z'n hals/nek, onder z'n oksels of op z'n buik. Dat is zachter en er zit minder bepantsering! (Jaja, leerzaam die zwaardvechtlessen ) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wat nu ? |
|
quote: sex voor 5 kratten bier..... euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Ik ben liever een depressieve vrijgezel die eerlijk is tegen zichzelf, dan een dwaas die denkt dat hij het allemaal voor mekaar heeft heeft bij de vrouwen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: [Manowar modus] His feeble bones do not stop the power of my sword !! [/manowar Modus] |
|
quote: Jij bent een vent, dus: NEE !!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |