|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Na speed dating is de nieuwste trend op liefdesvlak 'speed hating'. Dit is bedoeld voor iedereen die afspraakjes haat en zou volgens experts het ideale tegengif zijn voor slechte ervaringen in de liefde. Ramp Tijdens speed hating krijg je de kans om te ventileren over frustraties tijdens het daten. "Tijdens dit evenenemt krijg je de kans om te zeggen wat je allemaal haat aan afspraakjes. Je kunt dit doen aan de hand van kaartjes of door elkaar simpelweg te beledigen", aldus de bedenker van het concept Carl Hill. Hij kwam op het idee nadat hij naar een dating evenement ging dat als een ware ramp eindigde. "Iedereen was zo gespannen, tegen het einde van de avond stond ik op de rand van een zelfmoord. Er moet een andere manier zijn om liefde te vinden, dacht ik." IJsbreker Daarom organiseerde hij een anti-Valentijsavond op 14 februari in zijn eigen club Feeling Gloomy, nu plant hij regelmatig 'speed hatingavonden'. "Mensen konden toen alle negatieve gevoelens die ze omtrent daten hadden loslaten. De meesten gingen er toen echt voor ze lieten zich volledig gaan." Momenteel kun je de avonden volgen in mijn clubs in Feeling Gloomy die je in London, New York en Berlijn vindt. "Het vreemde is dat nadat het ijs is gebroken met een goede scheldtirade veel mensen verliefd worden, het is echt vreemd. Momenteel kwamen er nog geen huwelijken uit voort, maar ik heb hoop", besluit Carl Hill. signature |
|
speed is best wel leuk. Alleen dan komt het niet meer van neuken bij mij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dat is vreemd van speed wordt ik beestachtige wild,tegen ziekelijk aan zelf maar de vrouwen vinden het prachtig |
|
ik ben dan wel beestachtig maar heb totaal geen zin in sex, eten of pindakaas in de sauna. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Schop! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
:D Ik date nooit. |
|
Waarom niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dus, even up-to-daten: Nix is zo langzamerhand een datinggoeroe geworden, Silence is niet zeker wanneer ze date, Bright-eyes vrijde op haar 15e en ik date zonder het door te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-03-2011 22:02] Subtiel kamerolifantje |
|
Grapjas. Die van jullie zijn klinken veel interessanter! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 20-03-2011 22:02] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: 1. Ik wordt nooit gevraagd. 2. Ik vraag nooit iemand anders. |
|
@Nix: Maar even serieus, vragen ze jou echt op een date? En dan het woord 'date' gebruiken? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-03-2011 22:05] Subtiel kamerolifantje |
|
:') |
|
@Nimbus, Dat is wel een voor de hang liggende verklaring. @Stig, was die vraag voor mij? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 20-03-2011 22:05] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja. Daarom heb ik er ook @Nix bij gezet. Subtiel kamerolifantje |
|
Hmpf! Maar ja, dat is me wel eens gevraagd ja. Was niet eens hele rare manier van vragen én wel duidelijk Maar ik date nu monogaam hoor Maar wel nog in begin-date-fase I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wli je met mij op een date ? |
|
Oh dus erg leuk!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: aww ^^ [/zachteG] |
|
Laatste, en enige, keer dat ik een date-date gehad heb is zo'n 10 jaar geleden. |
|
quote: Echt wine 'n dine? [/zachteG] |
|
quote:Nee, sjok en schrans. EDIT: Nou niet om mij lachen Brighty. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 20-03-2011 22:30] |
|
quote: 'wil je met mij op date naar McDonalds?' [/zachteG] |
|
quote: Daar moet ik nog even over nadenken. |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |