|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hebt wel gelijk, maar ik moet het toch op de een of andere manier relativeren, en "depressies" zijn voor mij geen optie. Maar goed, ik ga voorlopig niets meer serieus proberen. Ik geloof niet dat het de moeite waard is, ik ben nog jong en het leven is te kort om me op 1 meisje kapot te gaan staren, er lopen er genoeg rond. Op dit moment heb ik het ook te druk met andere dingen om iets serieus aan te gaan (music ). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nou ik had al een vermoeden dat ze genoeg van me had, het einige wat ik haar kwalijk neem is dat ze me niet gewoon vertelde dat ze genoeg van me had, dat kleine beetje respect had ik wel verdiend. Ik kan het haar onmogelijk kwalijk nemen dat ze zich tot iemand anders voelt aangetrokken, it's just how nature plays. Maar cynisme trekt weg, en ik word er methodischer van, wat volgens mij wel produktief is (dat hoop ik dus). Nee, ik vind haar geen trut, het is gewoon jammer dat het zo gelopen is. Maar alsnog vind ik het onnodig veel gezeik, en de komende lange periode heb ik mijn tijd beter te besteden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Kerel, je hebt gelijk. |
|
quote: Wat ben jij een typische man zeg. Vrouwen moeten vooral zo zwak en lief zijn en zo min mogelijk ervaring hebben want dan lijk ik beter. Als jij niet man genoeg bent om tegen een vrouw met een eigen wil te kunnen dan is dat toch jou probleem. |
|
quote: Dat heeft naar mijn mening weinig te maken met man genoeg zijn, maar meer met jezelf kunnen zijn (wat ik iig zeer belangrijk vind in een relatie). Ik heb zelf ook liever een wat 'minder vrij' meisje als vriendin omdat ik zelf ook onder de catagorie 'minder vrije' jongens val wat dat betreft.. en het is op zich wel prettig als je qua normen en waarden enigzins op één lijn ligt met elkaar. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
de minder vrije meisjes dat zijn juist de frustro's die er met je beste vriend vandoor gaan. |
|
quote: Mwa ik heb andere ervaringen op dat gebied eigenlijk... en zulke dingen verschillen natuurlijk ook wel weer per persoon. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Het zal ook wel per persoon verschillen. Maar mijn punt is is dat het belachelijk is om ervan uit te gaan dat vrije meisjes ontrouw zouden zijn. Dan zijn namelijk dingen die helemaal los van elkaar staan. Als je vrij bent en weet wat je wilt, dan zul je ook sneller tegen iemand zeggen dat diegene niet degene voor jou is. En niet het niet kunnen uitmaken omdat het zo zielig zou zijn. Dus hoef je ook niet vreemd te gaan. Het lijkt me dan ook dat vrije meisjes ook net zo goed verliefd kunnen worden en helemaal voor 1 iemand kunnen gaan. Alleen niet elke jongen is meteen die jongen. |
|
quote:Uiteraard, en die hebben ook een mening bla bla. Dat "man genoeg zijn" verhaal is bullshit. Ik denk dat het op de toekomst gerichte keuze is. |
|
quote: het is eerder een inschattingsfout gebasseerd op vooroordelen. Don't go for second best (Madonna had gewoon gelijk). |
|
quote:uiteraard is het een inschattingsfout. Maar het principe blijft hetzelfde. Een vrije vrouw(in de algemene mannen visie) is een vrouw die je kan verliezen aan een andere man. Dus moet je vollop op je hoede zijn om "kapers" uit te schakelen. Het is "safer" om een wat mindere vrij vrouw te hebben in hun ogen. Echter ben ik niet daar niet mee eens. Want vrije vrouwen hebben wel degelijk een gevoel voor monogaam. En er zijn zelfs meer gevallen dat juist de vrije vrouw nog monogamer zijn dan minder vrije vrouwen. Dus ze winnen toch niet. |
|
quote:Mooi, dat je het daar niet mee eens bent, ik namelijk ook niet |
|
quote: |
|
quote: Dat is ook totaal niet wat ik zeg... Ik zeg alleen dat het kiezen voor een 'minder vrij' meisje niets met zwakte te maken heeft. Tevens is de enige reden voor mij voor deze keuze de al eerder genoemde reden dat je op één lijn ligt met je normen en waarden op het gebied van wat kan en niet kan binnen een relatie. Let wel we hebben het hier wel over de door Azagtoth beschreven 'vrije meisjes' kortom alleen vrij op dat gebied. spelfoutje door te snel typen... [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-09-2003 9:32] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: het was ook niet op jouw vrije meisje bedoeld, maar op die van azzie. Als je zelf heel treurghoudend bent dan is het logisch dat je voor iemand gaat die dat ook is. Maar zo ken ik bijvoorbeeld een hele stoere jongen die alleen maar voor maagden gaat omdat ze ook niet vrij zijn ed. Omdat hij (geeft hij nooit toe hoor) bang is voor een sterke vrouw. |
|
Als ik verliefd ben, ben ik niet echt bezig met de vraag of het een 'vrijgevochten' meisje is of niet, moet ik zeggen. Dan trek ik gewoon alles uit de kast . |
|
quote:is wel de bedoeling dat je dat doet. |
|
IDD boiet mij ook niet zo wat DMTR allemaal uitgevreten heeft. HIj is nu gewoon van mij |
|
quote: wat moeten we nu weer volgens de bedoeling doen? |
|
quote: Alles uit de kast trekken blijkbaar Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: |
|
Heb juist net weer mijn kamer opgeruimt! |
|
quote: Geen idee, kan me ook niet boeien wat de bedoeling is, ik ga morgen gewoon weer lekker koken voor m'n meisje. Met overigens de niet mis te verstane bedoeling dat ze het eten lekker gaat vinden . |
|
quote: Of juist niet natuurlijk, dan hou je weer meer tijd over voor andere dingen Ik heb gesproken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |