![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pas 1 echte date gehad, verder ging het altijd wat spontaner. die date was wel erg leuk trouwens ![]() no text supplied ![]() |
|
Ik heb al lang niet meer gedate. Mag ook wel weer eens, hehe. I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
tja, affijn date gaat goed, je staat daar met je goed gedrag in je Garfield boxershort terwijl je hoopt dat je die condoom er strax om krijgt.. Affijn dat ging goed, je ligt een tikkie onwennig op elkaar te hompen, man komt, zij doet alsof.......... en dan. Probeer dan maar het gesprek weer op gang te krijgen, tis goddomme net of je het ijs weer kan gaan breken... Want geef toe, "een goede vriendin is er een die na het neuken veranderd in een krat bier en vrienden(bron: plee Heathcliffs Ass'n)". Kortom, iedere man heeft na het neuken iets in zijn achterhoofd van , zo meid en nu wegwezen, ik wil pitten.. eeeuh is dit nog ontopic? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Onntopic: nee Correct:...nee In echte man heeft in z'n achterhoofd: "laat me een 20 minuutjes met rust, en dan de tweede ronde" ![]() ![]() |
|
quote: correctie: 10 minuutjes KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dat is in een andere context wel relevant, als je een meid in de kroeg hebt leren kennen, het klikt, je hebt met haar gezoend... En dan moet je haar daarna bellen en opnieuw iets afspreken, dan kun je dus echt meestal het ijs opnieuw gaan breken... ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: Nee 20, voor zeker niet met losse flodders te schieten. ![]() ![]() |
|
quote: kars. Das een naam. @zillah. Ja de vlam sloeg over. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 24-10-2003 15:07] ![]() |
|
leuke woordspeling als dan niet expres kars aka kaars en de vlam sloeg over ![]() ![]() |
|
quote: DOH! Het was ook niet echt serieus bedoeld. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
10 minuten of 20 minuten, is dat niet om de kramp in je arm kwijt te raken??? ![]() Ik neuk mezelf liever in 2-3 uur volledig kapot, kom klaar als een geiser en ga smorgens wel weer verder... Voor de sxe types, tis jammer maar niets is lekkerder dan stoned neuken.. ![]() Van de meesten hier vermoed ik dat ze de leeftijd nog hebben dat vroegtijdig ejaculeren nog aan de orde van de dag is. ![]() ![]() ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Was het maar ![]() ![]() |
|
quote: Heej Campske!! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Wegens alle verse vrijgezellen maar weer een schop tegen het dating topic! ![]() Dus.... dateh? ![]() Zenial ![]() |
|
WAAAAAH wat een geweldig topic, dat ik die nog nooit gezien heb zeg. Datingblunders wil ik lezen, das lachen.. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ik wil wel met jou daten hoor ![]() Hmm daten, raar eigenlijk. Doe nooit officieel daten. Oja toch wel, paar keer maar dat was dan meer zo van ga je mee daar en daar heen.. oh vind het wel best. En dan zag hij het als date en ik als gewoon stappen. ![]() Tegenwoordig spreek ik meer op concerten af, gewoon een gemakkelijke ik zie je daar wel en als het niks is mooi weglopen weer. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2005 13:46] ![]() |
|
Goed, wie wil neuken? Van de dames dan heh. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Zenial wel ![]() ![]() |
|
quote: toch wel? das fijn ![]() ik wou vik al aan loo koppelen maar vik wil niet ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Loo wel dan? ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: die zegt momenteel niks tegen me ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: +1 Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |