|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Campske mag het stilletjes vergeten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Okay mensen, het gaat nu wel HEEL erg offtopic hier. Hup, naar het lultopic jullie, zodat hier weer serieus gediscussieerd kan worden over het wel en wee van daten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Campske bring it on! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
o.k gooi het in de groep!! euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: FAN-TAS-TISCH!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote:Volgende offtopic posts zullen gemodereerd worden! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-10-2003 17:00] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-10-2003 17:00] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hangt er van af... Onze usernames geven 11% doch onze echte voornamen 49% |
|
quote: Campske en ik voeren hier zeer serieus strijd om de gunsten van Immortella hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sorry Helmet, ik zat nog op de vorige pagina van ruim een kwartier geleden, Refresh en postte gelijk weer... |
|
quote: nee.. dit gaat over je zelfbeeld en futraties.. en dat kan ook weer op daten slaan.... jahaha.. heb een agogenopleiding gedaan (eigenlijk 3 maar heb gelukkig nog 1 diploma gehaald) euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Wordt er toch nog een keer om me gevochten... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ok.. ik doe ook wel mee *pakt zijn harnas en zwaard* euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Jij vraagt je wellicht af waarom hij hier al een kwartier niet heeft gepost? Ik heb gewonnen en hij likt zijn wonden...bwuuahuhuha. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind het wel grappig dat je als jongere platgegooid wordt met tienerseries waarin gedate wordt, maar dat ik niemand ken die een dergelijke date ooit heeft gehad in zijn leven. Of zijn hier wel mensen die op hun 16 afspraken om samen ijsjes te eten of samen naar de bios te gaan om te daten? |
|
*zwaait met zijn zwaard* euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Hm, toch jammer dat je al een vriendin hebt.. En Campske moest toch gewoon weg?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hm, klopt ja.. Als ik dit al samen met iemand ging doen dan was er ook al meer aan de hand en had ik 'm daarvoor al ontmoet in het café ofzo.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmm.. op je 11e.... euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Twee keer gesnapt. Anyway ik ga mijn mannelijkheid verder bewijzen door met de zaak lekker te gaan karten. Veel plezier en date ze nog menschen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Afspreken om ijsjes te eten? Nee, maar ijsje eten komt er meestal toch wel van. Dat is lekker 's avonds Als date naar de bios? Ja, maar het is wel een beetje afgezaagt... En ja, ik ben 16. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |