|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wel, heb nu een ommeunig goede date van al ruim vier jaar .. |
|
Daten is voor homo's. |
|
quote:Heb je al aids? |
|
quote: Had ooit eens iemand beloofd een keer met hem te daten. Toen de 'date' ingeplanned na een filmhuisbezoekje en voor een feestje. Mijn kortste soort van date ooit, duurde 15 minuten ongeveer. Snel wat drinken en oh shit moet weg, verjaardag enzo |
|
quote: Yup mijn soa collectie is bijna compleet. |
|
quote: HAHAHAHAHA, doorzichtigheid!!! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nou wanneer daten we, lekkere knul? |
|
quote: Mijn idee. Als ik terugdenk aan de "blind date" die ik een tijdje geleden gehad heb (mijn vrienden probeerden me te koppelen), lopen de rillingen weer over mijn lijf... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
alweer? |
|
quote:ah hey .. kop op ... is weer dierendag |
|
quote: Zoiets kun je ook gewoon niet afdwingen Hatsjikidee! |
|
quote: Hehe... iemand anders van dit forum heeft het ooit eens een uur met me uitgehouden... Voor mij persoonlijk is dat nog *bijna* een geslaagde date ook... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je hebt het wel naar je zin he als je het weer eens lekker in kan wrijven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:*big smile* Ja |
|
quote: Ja maar het was ook echt zo (verjaardag), ik wilde ook niet maar hij stond er op en ik had het beloofd.. dus tja. Belofte maakt schuld hehe, hij had immers niet verteld hoe lang die 'date' zou moeten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2005 20:54] |
|
quote: Zondag Baroeg zeker? *stopt GHB in zijn zak* |
|
quote: hehe, korte lange afstandsdate.. "Doei!" Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: hehe ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Alhoewel... ik heb eigenlijk nog nooit een echte date gehad... Naja vind het wel best zo, heb ondanks niet daten toch een erg leuk mannetje aan de haak geslagen haha "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ik heb op wacken ook zeker tien minuten naast je gestaan! Zenial |
|
Als dat geen echte liefde is... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hey wij zouden nog daten! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zulke dates zeg ik doorgaans af Of beter gezegd, heb IK nooit een date van gemaakt Overigens binnenkort een originele date: cursus photoshoppen *lalalalalalalalala* [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-10-2005 22:03] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ghehe zit je maar te stangen Maarre jaaaa toch wel cursus ghehe |
|
Als ik straks niet kan photoshoppen weet je hoe mijn date was "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |