![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: yeah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haha, eindelijk een excuus. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
datingcontract ![]() bij afmelding aarne 24 uur van te voren schrifteijk en in 3voud ... ![]() |
|
quote: ![]() Hoog geachte date, hierbij deel ik u mede..... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Gij wordt om 20:00 uur (uiterlijk 20:10 uur) verwacht in café "de zottekop" in warelgem. Gij dient gekleed te zijn in semi-casual, doch niet te casual. zoiets Misleid? ![]() |
|
Beste Vriend, Daten loopt niet altijd van een leien dakje, en daarom had ik graag enkele zaken op een rijtje gezet, om het voor ons beiden zo aangenaam mogelijk te maken op zaterdag 25 oktober om 22u. Het hoeft niet gezegd dat punctualiteit van het grootste belang is. Evenwel ben ik niet streng, en indien je niet stipt kan zijn (omwille van een materiële of/en fysieke en/of psychische handicap), gelieve dan 5 minuten later te komen ipv. 5 minuten te vroeg. Om meteen met de deur in huis te vallen, geef ik de voorkeur aan dure restaurants, aangezien die eerste indruk toch de grootste invloed geniet. Verder zou ik er willen op aandringen dat tijdens onze tafelconversaties met geen woord gerept wordt over ex-vriendinnen en moeders. Het hoeft niet gezegd dat ik verwacht dat je je haren los draagt, en exact dezelfde kledij draagt als de eerste keer dat ik je zag. (tip: kies dus ook een restaurant met even weinig licht als in dat café). Zo, dat was alles! Ik hoop dat onze date open, gezellig, en vooral spontaan word. Ik kan amper wachten! -misje Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Je verteld niet hoe laat je weer thuis wilt zijn. En het protocol mbt als het eventueel mocht klikken. ![]() |
|
nu nog een email adres om het op te sturen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Haha, alleen dat spontane is na zo'n brief wel minder. En al zeggen dat je hem nu al mist. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Maar ik wou spontaan zijn! ![]() quote: Mwah, over condooms begin je pas bij het visgerecht he. Jenje toch, amateur! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
daten... dom woord, dom concept ![]() ![]() |
|
Sja hallo ... Ik ben niet aant daten .. jij! Condooms? Wasda? Als je chocola vreet doe je toch ook het papiertje eraf? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-10-2003 21:15] ![]() |
|
quote: Wat doe jij dan? Springen? ![]() In praktijk is mijn straffe datingstechniek net als volgt verlopen: hij:"kom je vrijdag?" ik:"ok" hij:"kroeg blah tussen 10 en 11" ik:"bah, kroeg blah. ok tot dan" Ziezo, romantiek alom. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Jamaar ik bijt in de chocolade, je sabbelt er niet op dan krijg je zo'n drap ![]() |
|
.. au .. ![]() |
|
quote:Ok, dan raad ik je aan iets anders voor te stellen. ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
gelukkig is DMTR een toetje, in toetjes bijt je niet ![]() ![]() |
|
Toetjes zijn mals. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Op een toetje hoort een toefje ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Wat heb je dan als hoofdgerecht? ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Ik ga minstends twee maanden niet meer daten. Punt. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: en een verassing in het midden ![]() hoofdgerecht: we gaan altijd uit eten ![]() ![]() |
|
Kun je niet koken dan? ![]() |
|
duur ook, lijkt me... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |