![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, doe eens vertellen alsjeblieft ![]() ![]() |
|
quote: waar hij hoort ![]() ![]() |
|
Toch leuk, die angst van metalheads ten opzichte van negers. ![]() |
|
Deze is wat minder spectaculair dan die keer dat onze mede forumer werd ontslagen bij de Mac of aan geld zat dat niet aan hem toe behoorde. Malagtoth (zo heet EJ hier toch?) vond het op een zekere zaterdagnacht nodig om zijn rechterhandje op te steken richting een Marokkaanse politie agente. Na deze heldendaad verschanste hij zich snel achterin zijn toenmalige stamkroeg, de politie durft daar natuurlijk niet naar binnen. Maar nadat hij naar buitengesleepd werd voor een hartig woordje met mevrouw de agente mocht hij den Ozzy niet meer in. Dit vindt hij tot de dag van vandaag nog onbegrijpelijk kinderachtig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het is een goed excuus om horizonvervuiling in den Ozzy tegen te gaan. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
blijft leuk ![]() |
|
quote: Ah inderdaad, dat is de nieuwste! ![]() Wát een posts zeg. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ik blijf zelf het verhaal van de hamburgers toch het mooiste vinden. Maar ik heb'm al een tijd niet meer gezien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik ook niet. maar dat vind ik niet zo erg....laatste keer was occult dacht ik ![]() ![]() |
|
quote: Angst? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ja, zo komt het vaak wel over. ![]() |
|
Valt me tegen dat er zo weinig kansloze Zmérs geregistreerd staan op de betreffende datingssite. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Tuurlijk wel. Maar allemaal onherkenbaar onder een andere alias omdat ze weten dat anders het hele forum ze uitlacht ![]() Zenial ![]() |
|
Jammer is dat. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Op welke datingsites sta jij allemaal dan? ![]() Zenial ![]() |
|
Op www.myspace.com/knuffelnix privé datingsite. *wink* *wink* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ik ga wel gelijk even een profiel aanmaken, goed dat je het zegt! ![]() |
|
Good for you, girl! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: "This person is already your Friend." ![]() Zenial ![]() |
|
Ohw. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Daten zie ik als echt 'actief bezig zijn met het zoeken naar een partner'. Vaak straal je dat uit. Ik deed het vroeger ook hoor, daar niet van, maar de eerste avond die ik ging stappen voor mezelf en vrienden en eens niet voor als die potentieele chickies, was dezelfde avond dat ik Haar tegenkwam. Zoekt, en gij zult niet vinden. Zoekt niet, en gij zult gevonden worden. Geduld is in deze een schone zaak. Voetnoot: Ik lul makkelijk want ben voorzien. ![]() ![]() |
|
Mja ik heb een paar goede vriendschappen overgehouden aan dates, dus wat dat betreft was het wel de moeite waard ![]() Zenial ![]() |
|
Argentumfeles soms? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |