![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *zwijg boer, dat is een versier-truk ![]() ![]() |
|
quote: ik heb wel gecheat, moest mijn geheugen eerst even opfrissen ![]() op: http://joene.krediet.nl/woa/ soon to be www.morbidvisions.* ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Een versiertruc dat je alleen preutse gereformeerde chix gaat scoren ![]() ![]() |
|
![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Dat is waar, maar het ging mij even om de opmerking die je plaatste toen ik dankjewel zei, jij zei toen iets als: 'ah, dat zit dan wel goed, ik kom je vrijdag om 9 uur ophalen'... Nouja, haha.. Mijn opmerking was misschien niet helemaal gepast ![]() En ik denk helemaal niet veel aan sex, ik heb namelijk alleen maar sex als ik een vaste vriend heb!!! Dus wat dat betreft ben ik ook zo conservatief als de tering!! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: lul, kut, kont.....neuken is gezond ![]() euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
|
quote: Dat is de bedoeling. Ik moet al die geile wijven niet die alleen maar aan sex denken. ![]() |
|
quote: ik haat conservatief.... vrije liefde.... ok..gangbang!! euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
|
quote: En hoe lang wacht je dan zo gemiddeld voor je met sex begint ? 1 date..2 dates... een maand...? ![]() |
|
quote: LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
|
quote: we've got a match!!!!!! http://www.lovecalculator.com/love.php?name1=Campske666&name2=Immortella KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() Nja, ik doe in ieder geval niet aan one night stands... Dat bedoel ik met bovenstaande ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Yep..dat wordt sex.... ![]() euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
|
quote: Juist wel, ik heb het namelijk toegegeven ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:http://www.lovecalculator.com/love.php?name1=Miss+Lucifer&name2=Elfensteen we do better ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 23-10-2003 16:25] ![]() |
|
quote: Nee echt ! (weet er dan niemand meer wat conservatief betekent?) ![]() |
|
hmm ![]() euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
|
quote: Dat hangt van mijn verliefdheid en gevoel af dat ik bij iemand heb... Als ik het idee heb dat het toch niks wordt, na 1 á 2 dates begin ik er niet eens aan... Het moet gewoon voor mezelf goed voelen, voordat ik aan zoiets begin... (Wow, dit was even heel serieus hoor)... "Dr. Love thinks that a relationship between Campske666 and Immortella has a very good chance of being successful, but this doesn't mean that you don't have to work on the relationship. Remember that every relationship needs spending time together, talking with each other etc. " ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Blijkbaar een verkapte christen; geen sex voor het huwelijk en..bla...bla...bla In den bijbel staat geschreven:" Ga heen en vermenigvuldig u" (Genesis)... ik hou het bij de pogingen en niet bij het daadwerkelijk vermenigvuldigen LOL [Dit bericht is gewijzigd door far op 23-10-2003 16:29] euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
|
quote: *zucht* Zoveel foute dingen in twee zinnen. Daar begin ik niet aans aan. ![]() |
|
quote: Serieus is goed. We moeten communiceren als we het willen doen werken. *kijkt heel ernstig nu* ![]() |
|
quote: Pfff jongen toch.. Je was ok begonnen, maar nu! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Nee, vanuit een opener perceptie..... euh..ja...headbang!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |