|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen Date Rape zonder GHB |
|
De eerste koppels die alweer uit elkaar gaan? Ik zweer 't je: da's de herfst!! Herst en lente zorgen voor heel wat shake-ups. |
|
quote: vandaar dat jij altijd zoveel vrouwen om je heen hebt (iets met pwn3d enzo ) Je moeder. |
|
Vrouwen willen me niet nee Vandaar die GHB enzo |
|
hehe tering dat was best een mooi inkoppertje :D Je moeder. |
|
quote: |
|
:D Je moeder. |
|
quote: klotehersft dan maar.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hmm.. edit: Originele date vind ik een date waarbij de ander kan laten zien wie hij is en wat hem bezig houdt. Ik vind het altijd wel leuk een beetje door de stad te slenteren (helemaal als het een andere stad dan Zwolle is en dat is het vaak hehe). Gewoon lekker kletsen in een cafeetje, in klein eetcafeetje eten en daarna (als men me nog niet zat is haha) nog even kroeg hangen ofzoiets. Ook leuk vind ik dingen als dierentuinen bezoeken of een museum of een festival/concert. Vind tijdens een eerste date naar de bios gaan altijd een beetje tsja.. mekaar ontlopend. Zo kun je helemaal niet kletsen. Ja ik ben saai, ik weet het ghehehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2005 14:47] |
|
quote: |
|
quote: Als ik me vrij snel op mijn gemak bij haar voel (een zeldzaamheid). Verder vind ik gevoel voor humor en een mooie glimlach belangrijk. |
|
of een grijns...? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: indeed, glimlach doet wonderen lindaaa Je moeder. |
|
@ WaBla: Daarmee scoor je bonuspunten. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 03-10-2005 14:52] |
|
quote: *grijnst* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Daten? |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Even kappen dit topic als chattopic te gebruiken.. Doe dat maar in het lultopic. Vertel hier anders maar een leuke dateblunder ofzo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dank je Zillah, nu heb je het topic de nek omgedraaid. *zucht* dan maar weer OT: quote: Niet om flauw te doen, maar een date waarbij je in een cafe zit of wat slentert vind ik nu niet gelijk rete-origineel (neemt niet weg dat dat wel erg leuke dates kunnen wezen). Een echt originele date kan ik zo niet bedenken, maar een picknick op een verlaten strand (nadeel is alleen dat het weer dan meestal ook ruk is) is zo'n beetje het enige originele wat in me opkomt. |
|
quote: Misschien niet gelijk super origineel, maar goed tis op dat moment wat je er zelf van maakt. Wel hele originele avonden mee gehad hoor, voor het eerst afspreken in een cafe. Maar goed, beter iig dan de avond bios optie. Was jouw meest originele date dan ooit gedaan/gehad? |
|
De bios |
|
quote: Hmm de mijne iets met een enorm lange boswandeling en picknick in het bos. Werd niks overigens hahahaha maar het idee was leuk. |
|
quote: Dat moet met Clara36 geweest zijn hierachter in het weiland |
|
quote: Waarom verbaasd mij dit niks.. Oh wacht, was dat toevallig naast stier Herman? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |