|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh wel ja, natuurlijk.. Euhm, ik wist niet dat jullie met 'daten' een eerste ontmoeting ofzo bedoelden. Oeps.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ben jij echt 16?? Nee toch? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Een date is toch als je iemand ontmoet hebt en daar wat samen mee gaat doen... Maar als je al iets hebt met diegene, dan vind ik het geen daten meer... Immortella, jazeker wel... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 23-10-2003 17:16] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Precies ja. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hm, dacht toch echt dat je ouder was Je ziet er ook wel wat ouder uit ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hoor ik wel vaker. Soms werkt het wel positief maar het kan ook negatief werken... Mislyd -> I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
lol... dus jij krijgt wel sterke drank.... euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: oh vast wel, maar ik drink I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, ik was twintig minuten eerder in m'n auto gesprongen om naar huis te rijden. Maar nu zit ik terug klaar om... ..nevermind |
|
quote: *legt conspiratief de vinger op de lippen* shsssh je zou het toch niet verklappen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat ? |
|
quote: Dat je naar huis reed i.p.v dat we gevochten hebben en de wichten onderling verdeeld hebben [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-10-2003 8:31] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mja, ik heb het topic niet meer volledig gelezen nadat ik vertrokken ben... Hoe dan ook...welke meiden heb ik veroverd, en wanneer kan ik mijn prijs...euhm...nuttigen ? |
|
Volgens mij kwam het erop neer dat jij met mijn vriendin gaat daten en ik met Fruitella. Op zich wel leuk, alleen weten de damesch het nog niet. Wellicht dat wij ze met subtiele grepen nog moeten overtuigen alvorens zij instemmen met onze snode plannen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mja, ik weet zelf niet of ik daar mee instem. Ik heb een foto gezien van Fruitella ( ), en da's een ferm wicht. Dus, als jij me je vriendin wil ruilen, wil ik wel eerst foto's. En een reden waarom je er van af wil, is ze stuk ofzo ? [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 24-10-2003 8:44] |
|
Beetje afwisseling kan geen kwaad, toch? Mijn vriendin zou hier op ZM niet in smaak vallen aangezien zij geen 'metal' is en zich graag klassiek kleedt.... ...maar fkes serieus; Ik wil niet echt ruilen want zij is gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar heb ik geen problemen mee. Metalwichten zijn in het algemeen toch gek, dus ik zou wel best voor een normaal wicht kunnen gaan. quote: Niet erg, dan houd ik het wel bij Immortella |
|
mijn eerste date was met kars. Naar de bios waar ik toen voor het eerst het gezoend (hij ook trouwens). Was ook m'n eerste vriendje. Voor de rest weet ik het niet meer. |
|
quote: Jouw eerste date was met een kaars???? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Seeing something burning? |
|
quote: Sloeg de vlam over On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daten? Wasda? FREEZE |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Nope... wel met vrienden stappen (waar dan ook dames bij zijn), maar echt daten? Neuh... vind het wel best zo FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |