|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alles kan kapot, ook als je 40 bent. dus jah. Suck my piss |
|
Stigma wil dus wel de relatie voor em verbreken HOMEWRECKER! |
|
quote: Gewoon algemeen relaties vermijden en puur bangen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het is waarschijnlijker dat je op je 18e nog niet je levenspartner hebt gevonden dan op je 40e jaaaa. Maar alles kan idd kapot en wat niet rekt dat scheurt wel. Hoezee! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-01-2007 11:08] Subtiel kamerolifantje |
|
Hoe is het met je studie, Stig? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: "later wordt het leuk" VROOOOOOOOM Suck my piss |
|
quote:Hoezo? Ik moet de toets pas 1 februari herkansen en het is vooral anatomie, beetje fysiologie en véél pathologie. Oftewel heel veel shait wat ik al gehad heb alleen nog maar een keer alles in m''n hoofd stampen. Vooral al het Latijn....Hoewel ik er nog verbazingwekkend veel van wist. Dus, hoezo? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: *neeschudsmiley* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: pompen, rom pom pom. Suck my piss |
|
quote: Ehm, boekje? Studie? Dating? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oh die studie!! Die is voor 30 '/m 40 dus ik mag nog 10 jaar doorklungelen. Stommert. Subtiel kamerolifantje |
|
Maar moet je je er niet mee voorbereiden voor zaterdag? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee hoor, I'm cool. Zoals altijd. Jeweet. Aaargh!@! Echt, ik ben cool. ......... Subtiel kamerolifantje |
|
Daten is voor gasten die niet gezellig bier kunnen drinken met de vrienden. Against God and Government |
|
Is dit 'dating'-gedoe nou net zo gehypt aan 't worden als pokeren.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Alleen als wij 2 gaan daten. Je weet toch dat wij de ultieme trendsetters zijn! |
|
quote: Tsss! Je had het nog geen dag in bezit en het worp zijn vruchten al af! Huhuhuh! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik had nog niet eens 1 woord gelezen. Wat een prachtboek! Zeg, wanneer wordt er de grote ZM speeddating gehouden? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dat staat natuurlijk buiten kijf. Wel een beetje dubieus, daten met m'n zusje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Goed motto btw Against God and Government |
|
quote: Tja, kan er ook niks aan doen dat wij de leukste zijn! We would make one fine evil couple!! |
|
quote: Tegenwoordig kan dat toch allemaal in Nederland Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Evil in het kwadraat. Tja, Argus, daar heb je wel gelijk in. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Pap zou trots op ons zijn!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |