![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bedankt voor je bijdrage dan... ![]() |
|
quote: Ik denk dat de grote fout vaak gemaakt wordt te denken dat je zelf als persoon niet compleet bent ( ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
Ik wist wel dat deze discussie meer de richting zou gaan van "als je al iets hebt" maar toch nogmaals ter herinnering: quote: Dating = je werkt nog naar "iets vasts" toe. ![]() |
|
quote: Daar schiet je natuurlijk niets mee op, want diegene die weten hoe het moet, die gaan vast. En diegene die nog naar iets vast toestreven, die weten er niet zo veel van. Ofzoiets ![]() ![]() |
|
wat een vreselijk PUBER topic is dit zeg.... ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Laat dit 26-jarige puber dan vrolijk in z'n topicje en blijf erbuiten ![]() ![]() |
|
quote: Het lastige alleen is dat ieder meisje/vrouw weer anders is. Maar in mijn geval: m'n vriend heeft mij toendertijd echt veroverd en dat vond ik ontzettend leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 30-09-2003 15:41] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Wat een vreslijke wannabe-post-puber opmerking. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Hoe doe je dat dan ? With gun in hand ? ![]() ![]() |
|
quote: Hahahahaha, da's ook een optie. Alleen wel dikke kans dat wij dames daar op afknappen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Zeg dan eens wat hij dan gedaan had om je te veroveren ... ![]() |
|
quote: Oh, je bedoelde 't serieus, ik dacht dat je een geintje maken. Ach, het ging op de ' ouderwetse ' manier, zoals vroeger de man de stappen ' hoorde ' te zetten. En de tijd erna heb ik 'm ook echt contact met mij laten zoeken, ipv dat ik achter hem aan ging. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Ik ben altijd serieus ![]() ![]() |
|
quote: Je vond em dus gewoon niet leuk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Zoeken jullie meestal een excuus om iemand niet te hoeven daten? En wat doe je als iemand niet komt opdagen? Onlangs sprak ik met iemand af die helemaal niet kwam (wat begrijpelijk is), en 3 dagen later (!) kwamen de excuses pas, en de vraag of we alsnog konden afspreken etc.. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Wat een gelul, spreek dan niets af. En welke sukkel laat jou nu staan? ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Tja, ik heb 1x een "pity date" gedaan...heb haar daarna ook niet meer opgebeld ![]() Was mooie meid maar we passen echt niet bij elkaar. Misschien dat hij dat ook dacht of hij voelde zich geintimideerd door je body-buildsters uiterlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 22-10-2003 20:18] ![]() |
|
quote: wat een loser, tijd niet aan verspillen! ![]() |
|
quote: Nou, je was tenminste aanwezig op de date, da's al iets. ![]() Ik heb natuurlijk wel toegezegd en hem opnieuw gezien (toen was hij te vroeg..hehe), en alles was eigenlijk perfect, en nu hoor ik weer niks van hem.. Ach ja, de volgende keer zal ik geen zin hebben. ![]() Oja, dat bodybuilding shit vertel ik tegen niemand meer, zodat niemand het meer ziet. It's all between the ears. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
fucking hell ... wat een regelement zit er aan dat aten zeg ... Gelukkig dat ik dat nooit heb gedaan ... ![]() |
|
Reglement? Helemaal niet.. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Euh... liever wat anders ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Niet alleen jij hoor ... Dat van die moet bellen en die moet dit doen ... Is gewoon iets wat mij niet ligt iig ... ![]() |
|
quote: Hoe ouder, hoe geiler. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |