|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dat een aanval op mijn persoon, of snap ik je punt gewoon niet ? Hoe dan ook depressief zijn zuigt !!! |
|
quote: ROFL Jaja, lach maar met mijn nieuwe camouflage, ik zie er dan tenminste niet als een nieuwsgierige zm-er uit. *kijkt nog eens in spiegel* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Je regelt het maar, zolang ik maar een knappe date heb. |
|
quote: Pareren is ook een kunst quote: Als je jouw date die 5 kratten opvoert,k wil dat misschien wel lukken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: quote: Dat was jouw reactie, op deze foto van mij: En dan nog zeggen dat je niet weet hoe ik eruit zie... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: En waar blijft mijn mening in dit geheel?? Of heb ik hier niks over te zeggen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Mijn geheugen werkt maar periodisch Maar je bent wel een mooi meisje |
|
quote: Tssk mannen.. Als ze na 5 maanden de kleur van je ogen al kennen, is dat een mirakel. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Haha, nogmaals bedankt ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Oh ja, vergeten..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dank je..dat was een goed compliment euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Klopt inderdaad ja!! *zucht*.... MANNEN!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zo, dat zit wel goed dan. Dus...ik kom je vrijdag ophalen, rond een uur of negen. Wat is je adres ? |
|
quote: Dit klinkt als: 'Jij bent mooi, neuken??' Trouwens, ik woon voor jou geloof ik niet bepaald naast de deur... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Groen/Bruinig toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tsss, meiden moeten altijd direct aan sex denken. De eerste maanden wordt er niet gesext hoor ! |
|
quote: Vooral groen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ow ben je er zo één?? Hahaha... En trouwens, meiden denken altijd direct aan sex???? Hoe lang heb je nog de tijd voor deze discussie??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, ik ben er zo een (zie "conservatief" boven m'n avatar staan). Ik heb nog 15 minuten, dan ga ik naar huis. Dus als je vind dat ik geen gelijk heb... Laat me eraan herinneren dat jij over sex bent begonnen, en ik gewoon een vriendelijk complimentje heb gemaakt over je gezicht... |
|
quote: Humor heb je wel, dat moet gezegd worden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ach nee, jij bent die rooie... |
|
quote:Blauw toch? o ja, ik ben nog een jongen. |
|
quote: MAANDEN? Dude, you've been cheated! |
|
quote: Kwestie van je partner zich zo onaantrekkelijk mogelijk te laten voelen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |