IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 09-07-2004 11:07 by Corallus Hortulanus Profiel van Corallus Hortulanushttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

waar zijn de daklozendozen gebleven. is ook nog een optie. gewoon wat teer op het dakje. genoeg dozen stapenen en jahoor weer een goedkoophuis. je zou het nog kunnen verkopen als kunst ook. leverd het weer een hoop geld op waar je een echt huis van kan maken. word gewoon tijd dat er wat bevolingsuitdunning gaat plaats vinden zodat er weer minder vraag is en er meer huizen zijn. je kunt namelijk heel makkelijk de huizen prijzen hoog houden door het vraag/aanbod spelletje


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-07-2004 11:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 juli 2004 1:07 schreef Spirit In Black het volgende:

Volgens de makelaars bepalen de consumenten die op huizenjacht zijn daarom nog altijd de spelregels. ,,Het is duidelijk een kopersmarkt'', aldus Smit bij de presentatie van de huizenprijzen over het tweede kwartaal.

De donkere wolken waar Smit over sprak hangen boven de dure appartementen en de vrijstaande woningen. Die zijn momenteel moeilijk te verkopen. Vrijstaande huizen werden het afgelopen kwartaal wat goedkoper. De scherper geprijsde appartementen en de tussenwoningen bleven wel in trek. Beide type woningen stegen 1,3 procent in prijs.

dit begrijp ik echt niet, dit item werd als een slecht en somber bericht bij alle journaals benaderd. Met uitspraken als; de consument bepaalt nog steeds de regels, dure huizen verkopen niet goed, scherper geprijsde huizen daarentegen wel.......i.p.v. te zeggen dat jan modaal nu ook eens makkelijker aan een huis kan komen, nee....we bouwen er nog een paar dure bij die we aan de straatstenen niet kwijt kunnen en vergeten de gewone man.

Wat mij betreft onzinnig nieuws dus...
Nederland.......



Je begrijpt het inderdaad niet helemaal. Het feit dat het een kopersmarkt is op zichzelf niet erg. Het geeft echter impliciet een aantal problemen aan:

1.Druk op huisprijzen wordt nagenoeg exclusief door zwakke economische omstandigheden veroorzaakt. Dit is dus niet positief.
2.In ruim 90% van de koop-verkoop transacties gaat het niet om nieuwbouw maar om doorverkoop va bestaande woningen. De verkopers zijn dus geen kwaadaardige kapitalisten maar gewoon particulieren die zelf tegelijkertijd ook ergens een koper zijn…. Een druk op de verkoopprijs zorgt dat de verkopers bij hun vervolgaankoop minder geld hebben wat weer tot een druk op de prijs leidt…etc. etc. Een vicieuze cirkel.
3.Het feit dat duurdere huizen slecht verkopen is op zich ook niet erg, het geeft echter aan dat de economie in haar geheel nog een beetje onder druk staat. Het is namelijk een vast gegeven dat (sterke)economische groei tot groei in de duurdere prijssegmenten leidt.

Het feit dat het een kopersmarkt geeft dus indirect wel een aantal negatieve ontwikkelingen aan.

Jij hebt het ook over Jan Modaal die nu opeens een huis kan veroorloven. Ik raad aan om in de cijfers te duiken. 10-15 jaar geleden had Nederland zo ongeveer het LAAGSTE percentage van huiseigenaren in West Europa. Dit is in de afgelopen jaren enorm gegroeid en een tijdje geleden is voor het eerst de 50% grens doorbroken. Probleem ligt momenteel niet bij de prijs van een koopwoning maar bij een gebrek aan fatsoenlijke koopwoningen in het algemeen. Dit is voornamelijk veroorzaakt door de gemeentes en de overheid die allerlei administratieve barrières opwerpt. Projectontwikkelaars staan namelijk te trappelen om te bouwen…dat doen ze namelijk graag.

Je gaat aan nog een ander punt voorbij. In de normale woningbouw (140.000-300.000 euro pakweg) is het rendement voor de ontwikkelaar grofweg gelijk over het hele segment. Het prijsverschil zit hem voornamelijk in zaken als: grondprijzen, vergunningen e.d. die worden bepaald door de aantrekkelijkheid van een gebied en de gemeentes die daar hun slaatje uit slaan.

Maar waarom bouwen ontwikkelaars dan veel huizen in de duurdere helft van dit normale segment? Simpel….tot voor kort was er aanzienlijk meer vraag voor fatsoenlijke huizen met een grote tuin en zon dan voor budget-woningen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2004 13:29 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 9 juli 2004 11:53 schreef Chelman het volgende:
Je begrijpt het inderdaad niet helemaal. Het feit dat het een kopersmarkt is op zichzelf niet erg. Het geeft echter impliciet een aantal problemen aan:

1.Druk op huisprijzen wordt nagenoeg exclusief door zwakke economische omstandigheden veroorzaakt. Dit is dus niet positief.
2.In ruim 90% van de koop-verkoop transacties gaat het niet om nieuwbouw maar om doorverkoop va bestaande woningen. De verkopers zijn dus geen kwaadaardige kapitalisten maar gewoon particulieren die zelf tegelijkertijd ook ergens een koper zijn…. Een druk op de verkoopprijs zorgt dat de verkopers bij hun vervolgaankoop minder geld hebben wat weer tot een druk op de prijs leidt…etc. etc. Een vicieuze cirkel.
3.Het feit dat duurdere huizen slecht verkopen is op zich ook niet erg, het geeft echter aan dat de economie in haar geheel nog een beetje onder druk staat. Het is namelijk een vast gegeven dat (sterke)economische groei tot groei in de duurdere prijssegmenten leidt.

Het feit dat het een kopersmarkt geeft dus indirect wel een aantal negatieve ontwikkelingen aan.

Jij hebt het ook over Jan Modaal die nu opeens een huis kan veroorloven. Ik raad aan om in de cijfers te duiken. 10-15 jaar geleden had Nederland zo ongeveer het LAAGSTE percentage van huiseigenaren in West Europa. Dit is in de afgelopen jaren enorm gegroeid en een tijdje geleden is voor het eerst de 50% grens doorbroken. Probleem ligt momenteel niet bij de prijs van een koopwoning maar bij een gebrek aan fatsoenlijke koopwoningen in het algemeen. Dit is voornamelijk veroorzaakt door de gemeentes en de overheid die allerlei administratieve barrières opwerpt. Projectontwikkelaars staan namelijk te trappelen om te bouwen…dat doen ze namelijk graag.

Je gaat aan nog een ander punt voorbij. In de normale woningbouw (140.000-300.000 euro pakweg) is het rendement voor de ontwikkelaar grofweg gelijk over het hele segment. Het prijsverschil zit hem voornamelijk in zaken als: grondprijzen, vergunningen e.d. die worden bepaald door de aantrekkelijkheid van een gebied en de gemeentes die daar hun slaatje uit slaan.

Maar waarom bouwen ontwikkelaars dan veel huizen in de duurdere helft van dit normale segment? Simpel….tot voor kort was er aanzienlijk meer vraag voor fatsoenlijke huizen met een grote tuin en zon dan voor budget-woningen.



ben het er nog steeds niet mee eens, onder druk komen te staan, flikker op. De makelaars o.a. zijn bang voor hun eigen hachje...geld moet rollen idd, hoe meer hoe beter, maar als het er niet is.......dan wat? Het wordt allemaal nog wel erger vrees, met alle maatregelen die onze liefhebbende regering met ons voorheeft, zie o.a.; bevroren lonen. En dan wel willen, dat de huizenprijs harder stijgt dan de inflatie, dan is het niet zo vreemd dat er 'problemen' ontstaan of dat er mensen minder blij worden.

punt 1; mee eens, maar het is een vrij normale economische curve waar Europa ook wel weer uitkomt....over 2 a 3 jaar. Het lange termijn beleid van onze regering echter, is ZO bedroevend slecht dat ze daar op korte termijn zo veel mogelijk aan willen doen. Dat kan NOOIT...en kon wel eens inhouden dat Nederland er nog langer over doet dan onze bondgenoten..

punt 2; die vicieuze cirkel maakt in dit geval toch niet uit, krijg je minder geld voor je huis 'hoef' je ook minder te betalen voor het andere huis als het goed is; wederom hebben alleen de makelaars en de rest v/d tussenpersonen hier last van...

punt 3; had je in mindere woorden al gezegd, en ik vind het een beetje vreemd, dat met dit feit weer extra wordt benadrukt dat het toch niet zo goed gaat met de economie. Dat weten we al 2 a 3 jaar!!! Dit hoef je niet nog vaker te zeggen.....dit zijn inkoppertjes.

En was het niet zo dat wanneer je als regering en nieuwsvoorziener een negatieve/somber beeld verspreidt/toont ook de consument dit onbewust oppikt en meegaat in deze negatieve spiraal in de vorm van het zogenaamde 'consumentenvertrouwen'?

Ik weet niet of je toevallig op de hoogte bent de mening van veel neerlands vooraanstaande vrijdenkende economen?

;Doe wat de buren (Dui/Fra) ook doen, geef je geld uit!! Laat de staatschuld maar oplopen als dat moet, investeer in onderwijs. Ga slimmer werken!!! Niet meer of langer!! Investeer in technologie.......maar nu dwaal ik af van mijn punt, maar het heeft wel degelijk allemaal met elkaar te maken...

dat verdomde Amerikaanse systeem, waar het CDA zo aan hecht gaat ons de kop kosten, believe me, think big; act big...Nederland is veel te klein voor dit systeem, als het al werkt...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-07-2004 13:56 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Naturisten verlost van overlast kudde koeien

Uitgegeven: 9 juli 2004 13:50

ZEEWOLDE - Staatsbosbeheer zet stroomdraden in om naturisten te beschermen tegen een loslopende kudde koeien en stieren in het Hulkesteinse Bos in het Flevolandse Zeewolde. Dat heeft districtshoofd L. Kragt vrijdag gezegd. De beesten zijn de bewoners van het nabijgelegen naturistenpark Flevo-Natuur tot last.

Staatsbosbeheer wil naar aanleiding van diverse klachten binnen twee weken stroomdraden langs de enige toegangsweg naar het naturistenpark neerzetten. Sommige naaktrecreanten durven daar nu niet langs, omdat de dieren geregeld de doorgang blokkeren. Al langere tijd gold een tijdelijk hondenverbod, omdat de kudde uit bescherming van de eigen kalveren enkele honden had belaagd.

Kragt benadrukt dat Staatsbosbeheer samen met de eigenaar van de koeien en stieren een definitieve oplossing zoekt. Die particuliere boer heeft de kudde volgens Kragt te groot laten groeien. Hij zegt dat voor volgend voorjaar vooral het aantal stieren omlaag moet, omdat zij onderling om de vrouwtjes vechten. "Nu ingrijpen zou voor nog meer onrust zorgen bij de dieren. Gelukkig loopt de graasvergunning voor dit jaar in oktober af.''


Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=356679&c=119

Als de koeien al naturisten tegenhouden zal het vast geen mooi naakt zijn...



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-07-2004 15:16 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

In Voronezh (Rusland) hebben wetenschappers een nieuwe manier ontdekt om eten te maken. In ieder slachthuis gaat dagelijks ongeveer zeven ton bloed verloren, en daar kan nu zeer gezond voedsel van worden gemaakt. Het bloed bevat eiwitten die voor mensen zelfs beter zijn dan de eiwitten in kippeneieren.

Er wordt op dit moment met meerdere leveranciers onderhandeld om de producten op de markt te brengen. Melk, yoghurt, chocolade en de Russische nationale drank Kvas, die allemaal bij wijze van proef in beperkte mate zijn geproduceerd, verschillen qua geur, smaak, en consistentie helemaal niet van de originele koeienmelkproducten



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2004 16:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm ik betwijfel of het lekker en gezond is, maar voor de rest een goed idee


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-07-2004 16:25 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Uh, we hebben toch al troep als balkenbrij? Dat is totaal niet te vreten, dus ik denk deze shit ook niet.


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 10-07-2004 16:44 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 17 mei 2004 20:11 schreef nekro het volgende:Homo's moeten ook dood,


Stoer hoor, schatje!


Way too gay!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2004 16:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

damn welke zetemmer ben jij nou...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-07-2004 13:09 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Dreiging terreuraanslagen blijft 10-07-'04


De verhoogde veiligheidsmaatregelen die gisteren zijn genomen, blijven onverminderd van kracht. "Er is niets veranderd", zegt een woordvoerder van Binnenlandse Zaken.

De aard en de omvang van de dreiging blijven geheim. Het enige dat bekend is gemaakt is dat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) aanwijzingen heeft dat mogelijk een terreuraanslag wordt voorbereid.

De zichtbare maatregelen zijn onder meer extra surveillances van de politie en de plaatsing van observatiehuisje.

Zo zijn gepanserde politiewagens geparkeerd bij de ingang van de Schipholtunnel en is er een veiligheidscordon geled rond het Binnenhof in Den Haag.

Schepen
De Zuid-Koreaanse veiligheidsdienst NIS heeft een website gevonden waar moslimextremisten waarschuwen voor aanslagen op schepen die Amerikaanse goederen naar Irak vervoeren. Ook een Nederlandse rederij zou op de lijst staan.

http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/7/10/veiligheidsmaatregelennogvankracht.html

Daar gaan we weer.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2004 13:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zucht .. Nederland een doelwit .. ja vast


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-07-2004 13:49 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 10 juli 2004 16:45 schreef ElitE het volgende:
damn welke zetemmer ben jij nou...


Fred W is de Zware Metalen Gay Politie...

Hands up, and spread your legs...
dat zou hij graag willen, en dan met zijn handen op jouw billen

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 11-07-2004 13:50]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 11-07-2004 17:38 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 11 juli 2004 13:49 schreef Staalman het volgende:
Fred W is de Zware Metalen Gay Politie...


http://www.gay.police.uk/


Tevens ben ik er van overtuigd dat er binnen de metalscene een verhoudingsgewijs groot aantal (latent) homosexuelen voorkomt. Dit wordt echter vaak gecompenseerd door overdreven macho-gedrag, zoals dat van meneer nekro hierboven!


Way too gay!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2004 18:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 juli 2004 17:38 schreef Fred W het volgende:
http://www.gay.police.uk/


Tevens ben ik er van overtuigd dat er binnen de metalscene een verhoudingsgewijs groot aantal (latent) homosexuelen voorkomt. Dit wordt echter vaak gecompenseerd door overdreven macho-gedrag, zoals dat van meneer nekro hierboven!


Voropgesteld dat je geen trol bent die hier alleen maar komt om reacties uit te lokken:

Waarom acht je het noodzakelijk om je hier met je gayness te profileren? Zie je hier iedereen anders ook telkens hun hetero-zijn manifesteren?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 11-07-2004 18:22 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 11 juli 2004 18:06 schreef Chelman het volgende:
Voropgesteld dat je geen trol bent die hier alleen maar komt om reacties uit te lokken:


Laten we dit aannemen, ja. Vooropgesteld dat...

quote:
Waarom acht je het noodzakelijk om je hier met je gayness te profileren? Zie je hier iedereen anders ook telkens hun hetero-zijn manifesteren?


Dit ligt eraan wat je bedoelt. Inderdaad loopt niet iedereen hier te schreeuwen dat ze hetero zijn, dat is waar.

Ik zie hier genoeg mensen een dusdanig vijandelijke houding ten opzichte van homosexuelen ten toon spreiden. Iets wat naast de negatieve bevestiging van hun eigen identiteit -in de zin van: ik ben niet als die vieze homo's ,- bovendien een ongegronde haat tegen mensen van mijn sexuele legging weergeeft. En misschien zelfs wel de angst voor het zelf homo zijn probeert te verbergen.

Ik ben hier persoonlijk om over metal te praten, maar als ik aangevallen wordt vanwege mijn sexuele voorkeur (die ik niet verberg, maar die tevens ook niet een grote plaats inneemt in de reacties die ik tot nu te geplaatst heb) vind ik het mijn volledige recht om hierop te reageren.

'nuff said!


Way too gay!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-07-2004 18:31 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ramkrakers verleggen werkterrein naar fotozaak

TILBURG (ANP) - Ramkrakers hebben het steeds vaker voorzien op fotozaken. Daarna volgen kledingzaken en computerwinkels. Door de plaatsing van rampaaltjes voor de deur van de juwelier verleggen de ramkrakers hun werkterrein. Dat blijkt dinsdag uit gegevens van verzekeraar Interpolis. De verzekeraar bestudeerde honderd zaken, die alleen al voor een schadepost van 2,5 miljoen euro zorgden.
Ook audio- en videowinkels, parfumerieën en juweliers zijn gewild bij ramkrakers. Jaarlijks hebben ongeveer zevenhonderd tot achthonderd van dergelijke inbraken plaats. Criminelen rijden met een auto een pui aan stukken en grissen dan goederen uit een winkel. Interpolis schat de schade daarvan op 20 miljoen euro.
Eén op de drie ramkraken had vorig jaar bij een fotozaak plaats. De buit bestond vooral uit digitale camera’s en mobiele telefoons. Bij kledingzaken ging het om dure merkkleding en bij computerwinkels om platte beeldschermen.
Volgens de gegevens van de verzekeringsmaatschappij maakte het aantal overvallen op juweliers vorig jaar 5 procent van het totaal aantal overvallen uit. "Eerdere gegevens hebben we niet, want voorheen administreerden we de ramkraken onder de noemer overvallen. Sinds vorig jaar hebben we daar een onderscheid in gemaakt."
Bij ramkraken is er veel schade aan het pand. Veel winkels hebben hun assortiment in de loop van de tijd aangepast, maar de beveiliging is achtergebleven. Tuincentra zijn daar volgens Interpolis een goed voorbeeld van. De kans dat een pui wordt geramd voor een bak viooltjes, is te verwaarlozen. Maar nu dit soort zaken ook elektrische apparatuur verkoopt, ziet de verzekeraar de interesse van criminelen toenemen.

Bron: telegraaf

..

Weer een geweldig voorbeeld van bureaucratie in Nederland, omdat bijna geen enkele winkel toestemming van de gemeente krijgt om anti-ramkraakpaaltjes op de stoep te plaatsen ('ontsierd het straatbeeld') zitten we met een enorme schadepost elk jaar ...

Overigens is het ook wel een zeer gemakkelijke methode om snel aan waardevolle goederen te komen.. je jat een auto, rijdt ergens naar binnen, en vlucht te voet. Pakkans is minimaal en buit is aanzienlijk.. Als ik draaideurcrimineel zou zijn zou ik het ook doen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2004 18:32 by M. Profiel van M.

quote:
Op 11 juli 2004 18:22 schreef Fred W het volgende:
Ik ben hier persoonlijk om over metal te praten, maar als ik aangevallen wordt vanwege mijn sexuele voorkeur (die ik niet verberg, maar die tevens ook niet een grote plaats inneemt in de reacties die ik tot nu te geplaatst heb) vind ik het mijn volledige recht om hierop te reageren.

Lul niet, je profileert jezelf als een opdringerige, militante homo.

Het staat notabene onder je avatar.

Je bent zeg maar zo'n beetje als een wijf met decolleté die klaagt dat iedereen met d'r borsten wil praten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2004 18:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 juli 2004 18:22 schreef Fred W het volgende:
Ik ben hier persoonlijk om over metal te praten, maar als ik aangevallen wordt vanwege mijn sexuele voorkeur (die ik niet verberg, maar die tevens ook niet een grote plaats inneemt in de reacties die ik tot nu te geplaatst heb) vind ik het mijn volledige recht om hierop te reageren.

'nuff said!


Bullcrap. Van de 14 reacties die je tot nu toe plaatste gaat het merendeel over heaumeau-zijn. Daarnaast heb je een niet dubbelzinnige avatar en onderschrift....dus om te zeggen dat het geen grote plaats inneemt in je gedrag is natuurlijk niet waar.

Oh...en de post van Nekro waarop je reageerde is van twee maanden geleden (en dus van voor je aanwezigheid hier). Hoe jij dat interpreteert als een aanval op jou (zie bold) is voor mij een raadsel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2004 18:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 juli 2004 18:31 schreef Valorian het volgende:
Weer een geweldig voorbeeld van bureaucratie in Nederland, omdat bijna geen enkele winkel toestemming van de gemeente krijgt om anti-ramkraakpaaltjes op de stoep te plaatsen ('ontsierd het straatbeeld') zitten we met een enorme schadepost elk jaar ...



Hehe...precies hier over hebben we nog gisteren gehad...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 11-07-2004 18:49 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 11 juli 2004 18:32 schreef M. het volgende:
Lul niet, je profileert jezelf als een opdringerige, militante homo.


Een beetje humor is er niet bij vandaag.

Ooit van zelfironie/zelfspot gehoord? Dat is slechts een grapje (tenkoste van mezelf bovendien), en niet meer dan dat.


Way too gay!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2004 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

tip voor homo's: neem chelman en M (niet te serieus)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2004 18:50 by M. Profiel van M.

Kijk, een opdringerige en militante homo:

quote:
Op 11 juli 2004 18:49 schreef Fred W het volgende:
Een beetje humor is er niet bij vandaag.

Ooit van zelfironie/zelfspot gehoord? Dat is slechts een grapje (tenkoste van mezelf bovendien), en niet meer dan dat.


Ga weg, opdringerige en militante homo.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-07-2004 18:50 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 juli 2004 18:50 schreef Jenje het volgende:
tip voor homo's: neem chelman en M (niet te serieus)


Geldt overigens niet alleen voor homo's


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2004 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 juli 2004 18:50 schreef Immortella het volgende:
Geldt overigens niet alleen voor homo's
Maar jij neemt bijna iedereen al ...

(argh tukker, snap de grap dan)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-07-2004 18:54 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 juli 2004 18:51 schreef Jenje het volgende:
Maar jij neemt bijna iedereen al ...

(argh tukker, snap de grap dan)


Argh wannabe-Tukker, ga d'r nou niet op in..


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen