IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 14:36 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 14:23 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik zal het even voor je uitleggen, want je begrijpt er idd geen reet van.



aaaargh

jij begrijpt het niet!!!!!!

een kutmarokkaan is geen asielzoeker!
heeft nooit asiel aan hoeven te vragen!
hebben wij de deur niet voor open gehouden!

is geboren uit mensen die wij hierheen hebben gehaald

quote:

Gouda is een symptoom van alles dat is mis gegaan mbt. het integratievraagstuk. Dit speelt dus al heel lang en het komt nu meer op de voorgrond, omdat het nu zichtbaar uit de hand is gelopen.



NEE

denk toch eens na jongen
blijkbaar is er met de tweede/derde generatie marokkaan iets heel anders aan de hand dan met zijn relatief brave ouders en grootouders.

quote:

Het generaal pardon heeft hier een relatie mee, omdat de regering nog steeds NIKS heeft geleerd van het verleden. Integratie was 20 jaar geleden al geen beleid voor en dat is er nu dus NOG niet!



het generaal pardon heeft NIKS te maken met integratie!
als het er al iets mee te maken heeft, dan alleen maar in positieve zin want degenen die onder het pardon vielen woonden en werkten vrolijk en netjes en zonder criminaliteit vele jaren in nederland. het pardon was dus voor geintegreerden. maar dan nog, het pardon heeft NIKS te maken met kutmarokkaantjes

quote:

Daarom zeg ik, begin bij de basis van het integratie probleem en ga vandaar uit verder. Zet een goed integratie programma op om mensen te begeleiden en los de huidige problemen met autochtonen nederlanders op.

Ga dus niet eerst een hoop mensen binnen laten wetende dat integratie nog steeds niet GOED geregeld is. Op deze manier zal je nooit grip krijgen op de zaken.



En daarom zeg ik: denk eerst na, probeer eerst de vraag te begrijpen voordat je een antwoord blehrt

http://www.depers.nl/binnenland/173348/Steeds-minder-asielaanvragen.html

de deur is al dicht


[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 14:37]


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 14:39 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 14:26 schreef 0Tolerence het volgende:
Nu heeft pim fortuyn de schuld?


nee, ik stel een andere vraag

dat bedoel ik dus met jou

eerst lezen, dan denken, dan afwegen, dan nog een keer denken en dan een wedervraag stellen



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 14:41 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 14:33 schreef SkinPeeleR het volgende:
Omdat die het meeste geld ervoor over hebben. Veel technische knowhow is door Nl verkwanseld aan het buitenland.


ok

kan ik dan eindelijk afvinken dat mijn punt duidelijk is en dat amerika dus een betere basis heeft voor dit soort ontwikkelingen dan een land als nederland?



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 14:43 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 14:41 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ok

kan ik dan eindelijk afvinken dat mijn punt duidelijk is en dat amerika dus een betere basis heeft voor dit soort ontwikkelingen dan een land als nederland?




Wij letten denk ik wat meer op hoeveel geld we nog in de knip hebben. Amerika gaat gewoon door met uitgeven en beginnen dan hier en daar een oorlogje omdat hun economie eigenlijk daar het beste op draait.


Een kleine snol zit zo vol.


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 22-09-2008 14:49 by Dick Wolkendeck Profiel van Dick Wolkendeckhttp://www.seraphique.com

quote:
Op 22 september 2008 14:26 schreef 0Tolerence het volgende:
Nu heeft pim fortuyn de schuld? Wat dacht je van de marokkanen zelf? Die mogen dit doen omdat ze boos zijn op pim fortyun en Co. Jaja, dit is precies wat ik bedoel.

De problemen worden weggewuifd en het ligt aan extreem rechts nederland dat marokkanen agressief en asociaal zijn.

Nee jij hebt het echt begrepen!



Pauze. OMG wat een niveau weer. Boemba, hulde voor je nuanceringen. Los van de vraag waar ik sta, ga ik maar weer even werken aan de versterking van de dijken in NL. Met een vriendelijke mocro collega. Zodat Wilders, zijn medestanders en zijn tegenstanders niet verzuipen in die badkuip die Holland heet. Einde pauze. Cheers!


Only sick music makes money today - Nietsche.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2008 14:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 september 2008 13:15 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ja lekker selectief

Ja duh, kneus, dat zeg ik toch! Jij haalt Nobelprijzen aan als graadmeter, ik niet.
quote:

ik vind je wel een beetje een kneus als je niet kunt onderkennen dat amerika de grootste binnensleper is van de nobelprijs (van de afgelopen 25 jaar) en daarnaast degene is die ook buitenlandse winnaars tot deze hoogten heeft laten stijgen.


De USA wint absoluut het meeste, maar relatief niet. Dat is het enige wat ik wilde aangeven.
quote:

en als je dan echt de tijd hebt en je wikipedia fijn wil gebruiken, kijk dan eens naar de onderzoeken waarop bijv. de britten en de nederlanders zich hebben gebaseerd

en waar geven de winnaars tegenwoordig les?

het is leuk en aardig en ontzettend politiek correct om tegen amerika aan te schoppen, maar op wetenschappelijk vlak blijven ze (vooralsnog) toonaangevend

Jij wordt om cijfers gevraagd en het enige wat je zegt is: zoek het zelf maar uit. Leer je argumenten maar eens echt onderbouwen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 14:58 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 14:43 schreef SkinPeeleR het volgende:
Wij letten denk ik wat meer op hoeveel geld we nog in de knip hebben. Amerika gaat gewoon door met uitgeven en beginnen dan hier en daar een oorlogje omdat hun economie eigenlijk daar het beste op draait.


nou nou
wij en zij?

ok

misschien let de white trash minder op de knip

maar harvard dus wel

misschien trekt dat mij in amerika

stay out of trouble en je leeft er een rustig, welvarend en rechtvaardig leven

kom je hier in trouble, dan vist de overheid je er wel uit, en nog een keer, en nog een keer, en schreeuwt dat het anders moet en stelt subsidies in om jou het licht te laten zien dat het anders moet en nog een commissie en nog werkgroep en kamervragen en wilders die zegt dat leen van frisia eigenlijk een moslim is

tja


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 15:01 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 14:57 schreef ZelThoR het volgende:

Jij wordt om cijfers gevraagd en het enige wat je zegt is: zoek het zelf maar uit. Leer je argumenten maar eens echt onderbouwen.


flauw

ik geef ze
jij gaat muggenziften
ik geef additionele informatie
jij verdraait dan een paar cijfers
ik zet ze weer recht (althans in perspectief)
jij zegt dat ik de boel verdraai
ik vraag of je met mij mee wil kijken
en dan schreeuw je moord en brand dat je zelf wat moet doen...

tja



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2008 15:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 september 2008 15:01 schreef ##**Boemba**## het volgende:
flauw

ik geef ze


Ik gaf als het eerst de cijfers, kerel. Jij bent degene die ze verdraait, en ik laat zien dat ik met zo'n zelfde actie mijn argument kan ondersteunen.

Ondertussen ben je dus nog steeds niet met doorslaggevende cijfers gekomen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 15:22 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 15:06 schreef ZelThoR het volgende:
Ondertussen ben je dus nog steeds niet met doorslaggevende cijfers gekomen


zucht

- je was het met me eens dat amerika absoluut de meeste winnaars had
- je kan opzoeken (maar dat wil je niet) dat de meeste winnaars uit andere landen hun onderzoek in of voor amerika hebben gedaan
- je zal dan ook zien dat de meeste buitenlandse winnaars nu les geven in amerika

dan mag je van mij aannemen, maar nogmaals, je mag het ook zelf bekijken, dit keer zijn het gewoon controleerbare feiten


en ja

ik vind de nobelprijs en de wetenschap in zijn geheel een goede graadmeter voor het succes van een land.
dat is persoonlijk

daar mag jij anders over denken, maar ik denk dat jij gewoon wat aan het zoeken bent om tegenaan te schoppen

ook prima


toch nog een edit

ja
amerika is ook relatief nog steeds de grootste winnaar. maar je kunt dat niet zo eenvoudig omrekenen naar inwonertal. De laatste tien-twintig jaar wint amerika zo ongeveer 4 a 5 van de 6 categorien. meer kan eigenlijk niet. als een klein land dan een gedeelde prijs binnensleept, dan is dat niet te vergelijken. je zou er wat andere berekeningen op los kunnen laten, maar de vergelijkingsgraad is hierin weinig relevant.

het volstaat gewoon om te zeggen: amerika wint de meeste nobelprijzen, zowel absoluut als gewogen relatief

maar nu weer verder want er ligt niets verder uit elkaar dan wilders en de nobelprijs




[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 15:43]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 15:37 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 14:36 schreef ##**Boemba**## het volgende:
aaaargh

jij begrijpt het niet!!!!!!

een kutmarokkaan is geen asielzoeker!
heeft nooit asiel aan hoeven te vragen!
hebben wij de deur niet voor open gehouden!

is geboren uit mensen die wij hierheen hebben gehaald



NEE

denk toch eens na jongen
blijkbaar is er met de tweede/derde generatie marokkaan iets heel anders aan de hand dan met zijn relatief brave ouders en grootouders.



het generaal pardon heeft NIKS te maken met integratie!
als het er al iets mee te maken heeft, dan alleen maar in positieve zin want degenen die onder het pardon vielen woonden en werkten vrolijk en netjes en zonder criminaliteit vele jaren in nederland. het pardon was dus voor geintegreerden. maar dan nog, het pardon heeft NIKS te maken met kutmarokkaantjes



En daarom zeg ik: denk eerst na, probeer eerst de vraag te begrijpen voordat je een antwoord blehrt

http://www.depers.nl/binnenland/173348/Steeds-minder-asielaanvragen.html

de deur is al dicht



Het heeft ALLES met integratie te maken, zelfs de jonge marokkanen die hier geboren zijn.
Hun ouders zijn WEL allochtoon en zijn destijds ook NIET goed begeleid met als resultaat dat een hoop van hun GEEN nederlands spreekt. Dit zijn simpel weg feiten!

Betekend dat de jonge generatie marokkanen uit dat soort gezinnen vaak niet mee kunnen met nederlanders en zoals je nu in Gouda kan zien. Loop het volledig uit de hand. Een gebrek aan opleiding, ouders die geen nederlands spreken, buiten de maatschappij vallen en jongeren niet opvoeden.

Dit heeft allemaal een grondslag in de basis die integratie heet! Duidelijk!

Het generaal pardon heeft dus ALLES te maken met integratie want zij zijn degene die het proces gaan belopen en deels belopen hebben.

Het is zo simpel als dat en de hele kern van dit verhaal was dat er in al die jaren niks geleerd is. Dat is waar ik op doel! Een gebrek aan visie in dit en vorige kabinetten die wederom dezelfde fouten maken en dat al weet ik veel hoe lang.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 15:42 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 14:39 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee, ik stel een andere vraag

dat bedoel ik dus met jou

eerst lezen, dan denken, dan afwegen, dan nog een keer denken en dan een wedervraag stellen




Doe maar niet zo hooghartig in je benadering van andere forumgebruikers. Je voor doen als intelligent en superieur maakt je niet bepaald een sympathiek figuur.

Houd je maar bij de dicussie ipv persoonlijk te worden en daar heb je het blijkbaar ook al moeilijk genoeg mee.


"This one is older than shit, heavier than time!"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 15:44 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 15:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Doe maar niet zo hooghartig in je benadering van andere forumgebruikers. Je voor doen als intelligent en superieur maakt je niet bepaald een sympathiek figuur.

Houd je maar bij de dicussie ipv persoonlijk te worden en daar heb je het blijkbaar ook al moeilijk genoeg mee.


nee, denk jij nou maar eens na over mijn vragen voordat je als een kip zonder kop antwoorden uitpoept

ik doe mij niet voor als intelligent
jij zegt zelf dat ik dom ben omdat ik zoveel vragen stel

ik denk dus dat de misplaatste arrogantie bij jou ligt




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 15:46 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Je herkent de kern van de problemen niet of je wilt ze niet benoemen. Dat beroep je je op vragen.
Vragen stellen is slechts een begin van de analyse. Probeer jij eens een keer met een andere stelling te komen waar het dan WEL aan ligt.
Ik hoor van jouw niks concreets! En dat jij mijn punten niet begrijpt en weg wuift vind ik inderdaad dom overkomen!

Graag hoor ik wat constructiefs van jouw kant.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-09-2008 15:54 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 september 2008 15:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Het heeft ALLES met integratie te maken, zelfs de jonge marokkanen die hier geboren zijn.
Hun ouders zijn WEL allochtoon en zijn destijds ook NIET goed begeleid met als resultaat dat een hoop van hun GEEN nederlands spreekt. Dit zijn simpel weg feiten!

Betekend dat de jonge generatie marokkanen uit dat soort gezinnen vaak niet mee kunnen met nederlanders en zoals je nu in Gouda kan zien. Loop het volledig uit de hand. Een gebrek aan opleiding, ouders die geen nederlands spreken, buiten de maatschappij vallen en jongeren niet opvoeden.

Dit heeft allemaal een grondslag in de basis die integratie heet! Duidelijk!

Het generaal pardon heeft dus ALLES te maken met integratie want zij zijn degene die het proces gaan belopen en deels belopen hebben.

Het is zo simpel als dat en de hele kern van dit verhaal was dat er in al die jaren niks geleerd is. Dat is waar ik op doel! Een gebrek aan visie in dit en vorige kabinetten die wederom dezelfde fouten maken en dat al weet ik veel hoe lang.


Getuige jouw post zijn het niet slechts de allochtonen met een gebrekkige begeleiding die geen Nederlands spreken.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 15:58 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Waarom is het zo moeilijk om op de inhoud in te gaan ipv. op zielige taalfoutjes te gaan letten.
Doe een zinvolle bijdrage, analyse, eens, niet eens.

Zo moeilijk is het allemaal niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 15:59 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 15:37 schreef 0Tolerence het volgende:
¨knip¨


Het is zo simpel als dat en de hele kern van dit verhaal was dat er in al die jaren niks geleerd is. Dat is waar ik op doel! Een gebrek aan visie in dit en vorige kabinetten die wederom dezelfde fouten maken en dat al weet ik veel hoe lang.


ik vergeef het je dat je integratie, generaal pardon, marokkanen, asielzoekers, allochtonen en moslims als termen maar op een hoop gooit.
het heeft blijkbaar geen zin om je duidelijk te maken dat het een iets heel anders is als het andere

maar dan haken we gewoon in op wat jij jouw kern noemt.

´al die jaren niks geleerd´

er was al die jaren blijkbaar geen onoverbrugbaar probleem. zoals ik al in een eerdere post aangaf, waarom spraken we voor fortuyn niet over moslims?

werden er toen al wijken geterroriseerd?

ik weet het niet, maar blijkbaar was het toen geen issue

iedereen vond paars fantastisch en herkoos de pvda met een overgrote meerderheid

jij wil graag horen dat het al jaren scheefzat, terwijl diverse onderzoeken wijzen op het tegendeel.

van de commissie blok bijvoorbeeld. die stelde dat de overheid idd weinig had gedaan, maar dat de maatschappij zelf een goede richting had gevonden voor integratie. het is pas sinds de laatste jaren dat het escaleert

ik vind jouw gezeur dan ook ongepast

je denkt oplossingen te weten voor problemen die er niet zijn

en je verwerpt mogelijkheden direct.

want ja

misschien duwt racisme die kutmarokkaantjes wel in het extremisme. dat is in frankrijk gebeurd, dat kan hier gebeuren en ook dat wordt duidelijk uit een recent onderzoek (http://www.rug.nl/Corporate/nieuws/archief/archief2008/persberichten/114_008)

maar dat wil jij niet horen
jij wil die marokkaantjes en het liefst hun ouders er bij op hun sodemieter geven

klinkt meer als vergelding dan als oplossing

de laatste grote groepen jeugd die voor overlast zorgden waren de punkers en de krakers
die kregen jeugdcentra toegewezen waar veel forumgenoten nu nog dankbaar gebruik van maken
er zijn nu geen problemen meer met krakers en punkers...

het is maar een idee

geen idee of het een oplossing is.

misschien heeft thom de graaf nu de oplossing

jij hebt hem in ieder geval niet want je begrijpt de vraag niet



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 16:01 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

en inhakend op jouw integratiefetish

hoe zit het dan met de chinezen?

dat is nu de grootste groep asielzoekers, die gaan niet integreren en ze gaan niet voor problemen zorgen

rara

hoe kan dat?



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-09-2008 16:10 by Lionheart Profiel van Lionheart

Omdat je ze alleen maar hoeft af te halen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 16:14 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik begrijp het weer eens niet. Jij stelt het verkeerd. Jij bent het niet mij eens en dat is heel wat anders.

Wat ik ook al eerder heb gezegd en wat nog steeds zo is, is dat die problemen nooit uit de lucht vallen en ze wel degelijk bestaan getuige reacties van inwoners van nederland, sla een willekeurige krant maar open!

Ten tweede hoef je mij niet neer te zetten als extreem rechts omdat ik een bepaalde mening heb over het integratievraagstuk.

Ten derde, welke onderzoeken wijzen waarop?

Ten vierde, waarom ligt het niet aan de marokkanen in kwestie en zijn het altijd weer rechtse politici, typische linkse retoriek dat ook geen enkele feitelijk grondslag heeft. Het probleem heeft zich aangedient, maar het werkelijke probleem is natuurlijk niet de marokkaan maar de stugge hollander die discrimineert. Onlogischer gaat het niet worden!

En als laatste, leer begrijpend lezen want al die termen die jij aan het begin op noemt zijn allemaal gerelateerd aan elkaar en ik heb al zeker 3 moeten vertellen wat IK VIND dat de grondslag van het probleem is en wat jij voor het gemak maar negeert en constant benoemd als onzin. Makkelijke discussie techniek denk je niet?

En er zijn nog steeds problemen met krakers, als je het nieuws gevolgd hebt dan kan je ook dit niet ontgaan zijn. Sterker nog, ze willen het gaan verbieden. Lijkt me dus wel een probleem!


"This one is older than shit, heavier than time!"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 16:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 14:58 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nou nou
wij en zij?

ok

misschien let de white trash minder op de knip

maar harvard dus wel


Hebben de rednecks dan het gat in de amerikaanse begroting geslagen? Volgens mij is dat meer door jaren van slecht financieel beheer en schijt aan de toekomst mentaliteit. Met hun uit "niet bestaand" geld gebouwd leger gaan ze gewoon ff plunderen onder het mom van orde op zaken stellen.

quote:
misschien trekt dat mij in amerika


http://www.cheaptickets.nl/index.cfm?des_apname=New+York&des_apcode=NYC&ecmp=KNC-google&HBX_PK=enkele%20reis%20new%20york&HBX_OU=50&gclid=CIny09LJ75UCFQtNtAodclp2Yw

Stuur eens een kaartje!

quote:
stay out of trouble en je leeft er een rustig, welvarend en rechtvaardig leven


hebben we het over Amerika zoals USA of Amerika in Drenthe?

quote:
kom je hier in trouble, dan vist de overheid je er wel uit, en nog een keer, en nog een keer, en schreeuwt dat het anders moet en stelt subsidies in om jou het licht te laten zien dat het anders moet en nog een commissie en nog werkgroep en kamervragen en wilders die zegt dat leen van frisia eigenlijk een moslim is


Dit doen ze meestal pas als het te laat is.
Heb het gevoel dat justitie in Nl liever een stille tocht begeleid dan dat ze eens goed waar voor onze belastingcenten krijgen. En niet een flip van €60,- omdat je 3 km te hard reed.




[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 22-09-2008 16:17]


Een kleine snol zit zo vol.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 16:17 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 16:01 schreef ##**Boemba**## het volgende:
en inhakend op jouw integratiefetish

hoe zit het dan met de chinezen?

dat is nu de grootste groep asielzoekers, die gaan niet integreren en ze gaan niet voor problemen zorgen

rara

hoe kan dat?




Ja de zaken zijn nooit zo simpel als ze lijken he, de ene groep integreert zonder te integreren. De chinezen in dit geval, en de andere groep werkt blijkbaar niet en zorgt voor een hoop overlast.
Turken zijn overigens ook een groep die prima voor zichzelf kunnen zorgen zonder dat anderen er last van hebben. Integratie is dus voor elke immigrant weer anders.


"This one is older than shit, heavier than time!"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 16:30 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 16:14 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik begrijp het weer eens niet. Jij stelt het verkeerd. Jij bent het niet mij eens en dat is heel wat anders.



ik kan het nergens mee eens of oneens zijn, jouw verhaal klopt gewoon niet. als je wist waar je het over had, dan konden we over argumenten discussieren.

quote:

Wat ik ook al eerder heb gezegd en wat nog steeds zo is, is dat die problemen nooit uit de lucht vallen en ze wel degelijk bestaan getuige reacties van inwoners van nederland, sla een willekeurige krant maar open!



ze bestaan nu ja
is het dan niet logisch om te kijken wanneer de eerste problemen ontstonden?


quote:

Ten tweede hoef je mij niet neer te zetten als extreem rechts omdat ik een bepaalde mening heb over het integratievraagstuk.



ik heb jou nergens neergezet als extreem-rechts

quote:

Ten derde, welke onderzoeken wijzen waarop?



zucht, lees het nog een keer zou ik zeggen. de rug, commissie blok etc.

quote:

Ten vierde, waarom ligt het niet aan de marokkanen in kwestie en zijn het altijd weer rechtse politici, typische linkse retoriek dat ook geen enkele feitelijk grondslag heeft. Het probleem heeft zich aangedient, maar het werkelijke probleem is natuurlijk niet de marokkaan maar de stugge hollander die discrimineert. Onlogischer gaat het niet worden!



nog diepere zucht
heb jij een rode waas voor je ogen of zo dat sommige woorden of zinnen wegvallen?
ik zeg toch dat het aan de marokkanen ligt
maar ik wil zoeken naar een oorzaak
want zoals jij al zei: zoiets komt niet uit de lucht vallen

quote:
En er zijn nog steeds problemen met krakers, als je het nieuws gevolgd hebt dan kan je ook dit niet ontgaan zijn. Sterker nog, ze willen het gaan verbieden. Lijkt me dus wel een probleem!


ze bekogelen beatrix niet meer


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 16:32 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

maar dan dit

quote:

En als laatste, leer begrijpend lezen want al die termen die jij aan het begin op noemt zijn allemaal gerelateerd aan elkaar en ik heb al zeker 3 moeten vertellen wat IK VIND dat de grondslag van het probleem is en wat jij voor het gemak maar negeert en constant benoemd als onzin. Makkelijke discussie techniek denk je niet?



we gaan een klein onderzoekje doen om te kijken waar jouw hersens afhaken.

Gaarne antwoorden met ja of nee

Vraag 1

Is een Marokkaan een asielzoeker?






[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 16:32]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 16:33 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik praat tegen een muur aan hier dus hier laat ik het bij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen