IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 12-11-2009 8:46 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 12 november 2009 8:43 schreef MR. N het volgende:
Zeker niet als half NL weer oranje kleurt omdat 11 rijke mongolen tegen een balletje lopen te trappen.
Haha, zo heb ik het ook altijd gezien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2009 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dan ruk ik em ook liefst van de paal hoor

Van mij hoeft het niet persé hoor, maar ik zie er ook niets mis mee. De PVV redenen zijn dan mi weer ontiegelijk dom, kijken naar de VS en dan het liefst naar de redneckstaten ...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-11-2009 8:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik zeg ook niet dat ik het mis vind, ik snap het alleen niet.



Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2009 8:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwoa beetje saamhorigheidsgevoel kweken ipv de veelal sarcastische houding tegenover ons eigen landje mag best een beetje.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-11-2009 9:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, samenhorigheid. Sja, dan moet ik inderdaad aan die oranje meute denken helaas.

Oh, en: saam·ho·rig·heid de; v het bij elkaar horen (van mensen)

Bij elkaar horen. Door nationaliteit? Mwoah.


Boeiender


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-11-2009 10:49 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Stukje uit de nieuwe column van de altijd fantastische Nico Dijkshoorn.

quote:
Wilders-aanhangers

Wilders-aanhangers schrijven homo op je voordeur en komen de volgende dag aanbellen dat het een schande is. Het zijn mannen die op zondag hun auto wassen en ondertussen de straat in de gaten houden. Zo,zo, dus die en die is weer terug bij zijn vrouwtje. Morgen even anoniem wat gebruikte condooms door zijn brievenbus duwen.

Als je die groep mensen en Herman van Veen met elkaar in contact laat komen, dan ontstaat er iets heel interessants. Een soort naïviteitsvacuum. Toch is het goed dat dit af en toe gebeurt. Het geeft inzicht. Van Veen laat zien hoe kortzichtig en wereldvreemd veel mensen tegen het oliedomme geschreeuw uit de PVV hoek aankijken en hoe je dus juist niet moet reageren.
Alle mensen die Van Veen bedreigden illustreerden nog maar eens dat zij precies doen wat zij de islamieten verwijten: je zaakjes proberen te regelen met stompzinnig anoniem geweld.

(NU)


Dear dirty delightful old drunken old days


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-11-2009 10:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, hij is weer lekker scherp ja:
quote:
De mails die hij ontving, ik ken ze wel. Iedere keer als ik een stukje over Wilders schrijf zit mijn mailbox er mee vol.

Je herkent ze aan de spelfouten. Nooit wat geleerd, te dom om te kakken, kom laat ik eens Wilders stemmen. Het is bijna een wet, dat dit soort liefhebbers van het gezonde volksgevoel zich ophouden in gastenboeken en schelden op alles wat ze onwelgevallig is.

Alleen op internet hebben dit soort figuren nog een stem. In de rij bij de supermarkt staan ze doodsbang naar een Marokkaanse kassamedewerkster te loeren en vragen ze keurig zegeltjes. Het is de moderne baksteen door het ruit en dan de wegstervende vluchtende voetstappen.



Boeiender


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-11-2009 11:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Bijzonder scherp inderdaad. En ze zitten ook veel op Hyves



WMP
Usericon van WMP
Posted 12-11-2009 11:33 by WMP Profiel van WMP

Volgens een vrij simpele rekensom kost het briljante idee van Bosma, om op elke school de vlag te hijsen, om en nabij de 3 miljoen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-11-2009 11:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

LOL

Heb nog nooit een school gezien die géén vlaggemast had en níet op Kninnedag de vlag had uithangen.

"Simpel" is die rekensom zeker.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-11-2009 11:52 by WMP Profiel van WMP

Iets zegt me dat je het artikel maar voor de helft hebt gelezen. Of dat je de helft niet begrepen hebt. Maar ja, simpele partij = simpele mensen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-11-2009 12:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Grappig, dat idee is wederzijds. Ik heb nog nooit een school gezien die op Kninnedag of met welke gelegenheid dan ook een vod aan een bezem had hangen.
Maar goed, ik kom ook niet vrijwillig in buurten waar ik vermoed dat dat mogelijk is.

Zullen we een compromis sluiten en het er op houden dat we in een verschillend deel van Nederland wonen?

Om on topic te gaan; goed plan, slechte argumentatie en volledig kansloos in een land waar de enige vlag die je níet op je eigendommen cq kleding mag hebben de nationale driekleur is.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-11-2009 12:03 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Wat raar, ik heb al jaren een NL vlaggetje op mn jas zitten, nog nooit gezeik mee gehad.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-11-2009 12:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 november 2009 12:03 schreef Sjaakie het volgende:
Wat raar, ik heb al jaren een NL vlaggetje op mn jas zitten, nog nooit gezeik mee gehad.
Niet op zo'n jas nee, maar doe is in Rotjeknor op een leren jas. Suc6, ik koop alvast een fruitmand.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-11-2009 12:06 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ik heb al jaren een vlag op mn leren jas zitten, en heb zelfs een kale kop, en ben er laatst ook mee naar Rotterdam geweest, wederom, nooit geen gezeik gehad, waar ik ook kom.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-11-2009 12:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 november 2009 12:06 schreef Sjaakie het volgende:
Ik heb al jaren een vlag op mn leren jas zitten, en heb zelfs een kale kop, en ben er laatst ook mee naar Rotterdam geweest, wederom, nooit geen gezeik gehad, waar ik ook kom.
I stand corrected.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-11-2009 12:17 by invictis Profiel van invictis

quote:Ook wil hij dat de Nederlandse vlag bij elke school moet wapperen.


kijk, dat mag ik dan wel weer.

prima & doen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 12-11-2009 12:56 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Op iedere school een Nederlandse vlag hangen is bijzonder onsmakelijk. Want de reden is natuurlijk niet dat we trots zijn op Nederland, maar dat we een tyfushekel hebben aan nieuwe Nederlanders. Het roept ook meteen weer duistere visioenen van 40-45 op.

Als je een NL vlag uithangt zeg je in mijn optiek" rot op" tegen buitenlanders. Ik denk dat dit het failliet is van de PVV



Daops
Usericon van Daops
Posted 12-11-2009 13:08 by Daops Profiel van Daops

Het feit dat er al sinds jaar en dag geen nederlandse vlaggen wapperen op scholen/overheidgebouwen etc. is op zich toch al bewijs dat het gewoon niet in de volksaard zit? Waarom daar überhaupt over denken, en kunstmatig door de strot willen duwen?

Ik ben juist blij in een land te wonen waarbij irrationele begrippen als trots en eer laag op de prioriteitenladder staan.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2009 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwa, door al het allochtoontjeknuffelen is het trots zijn op je land in Nederland aardig synoniem komen staan voor het bestempeld worden als extreem rechts.

In Frankrijk bijv zie je ze ook overal wapperen, Engeland kan er ook wat van, maar in Nederland is er een negatieve lading komen hangen aan onze eigen vlag, beetje vreemd ..


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-11-2009 13:14 by Daops Profiel van Daops

Voor mij is het niet aan extreem-rechts gekoppeld. Ik bedoel alleen te zeggen dat dat zo openlijk trots zijn op je land (en dat zonodig te moeten uiten) kennelijk niet onze volksaard zit. Zie de praktijk, anders waren die vlaggen er toch gewoon altijd al geweest?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-11-2009 13:14 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 12 november 2009 12:56 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Op iedere school een Nederlandse vlag hangen is bijzonder onsmakelijk. Want de reden is natuurlijk niet dat we trots zijn op Nederland, maar dat we een tyfushekel hebben aan nieuwe Nederlanders. Het roept ook meteen weer duistere visioenen van 40-45 op.

Als je een NL vlag uithangt zeg je in mijn optiek" rot op" tegen buitenlanders. Ik denk dat dit het failliet is van de PVV



wat was er mis met 40-45 dan


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2009 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 november 2009 13:14 schreef Daops het volgende:
Voor mij is het niet aan extreem-rechts gekoppeld. Ik bedoel alleen te zeggen dat dat zo openlijk trots zijn op je land (en dat zonodig te moeten uiten) kennelijk niet onze volksaard zit. Zie de praktijk, anders waren die vlaggen er toch gewoon altijd al geweest?
Ik kan me uit mijn jeugd herinneren (kom uit klein dorp) dat daar wel altijd vlaggen op dorpshuis en school wapperden.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 12-11-2009 13:19 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

xenofoob!

wat wel vreemd is van Pechtold dat hij ontzettend pro Turkije is en om Turkse stemmen te winnen de Armeense genocide maar ontkent.

als er dan 1 land nationalistisch is zijn het wel de Turken.
uiteraard past dat niet in ons beeld van racisme



Daops
Usericon van Daops
Posted 12-11-2009 13:28 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 12 november 2009 13:16 schreef Jenje het volgende:
Ik kan me uit mijn jeugd herinneren (kom uit klein dorp) dat daar wel altijd vlaggen op dorpshuis en school wapperden.
Kan het me hier niet herinneren in de stad. Maar goed, vind het eigenlijk te onbelangrijk om drukte om te maken.

Dat ze van de PVV eens komen met oplossingen voor de vergrijzing, gezondheidszorg, files en zo.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen