IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 14:03 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 22 maart 2006 14:00 schreef psychopath het volgende:
Dat zei ik niet. Die mening voegde ik er zelf aan toe.

En daar gaan de meeste de fout in, ze voegen zelf hun mening toe en verkondigen dat als de wet en vinden dat hun mening boven de wet staat...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-03-2006 14:03 by jbassist Profiel van jbassist

Ik zie het zelf als net iets verder als de wet kijken.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 22-03-2006 14:06 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 22 maart 2006 13:28 schreef psychopath het volgende:
Ik snap dat eindeloze generaliseren niet zo..



Ik heb ook al geprobeerd andere kanten van de zaak te laten zien en uit te leggen dat niet alle krakers slecht zijn en niet elke kraakactie fout. Maar ze blijven nu al twee topics lang in vooroordelen hangen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 14:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Nee, jullie blijven al 2 topics lang diefstal rechtvaardigen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-03-2006 14:08 by psychopath Profiel van psychopath

quote:
Op 22 maart 2006 14:06 schreef 1i1ith het volgende:
Ik heb ook al geprobeerd andere kanten van de zaak te laten zien en uit te leggen dat niet alle krakers slecht zijn en niet elke kraakactie fout. Maar ze blijven nu al twee topics lang in vooroordelen hangen.


Wat echt jammer en kortzichtig is.


it ain't so bad to be a psychopath


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 14:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 maart 2006 14:03 schreef jbassist het volgende:
Ik zie het zelf als net iets verder als de wet kijken.


Dat vindt Mohammed B. ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 14:09 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Klopt, maar er worden helaas ook (door mij netzomin ) door niemand een nieuwe/andere invaslhoek gepresenteerd.
In mijn ogen is het alleen zwart/wit (let wel dat is MIJN mening...)
of legaal wonen, of illegaal/kraken, en daar moet je de consequenties ook van accepteren...


Eigenlijk moet dit topic gewoon dicht, de discussie zal altijd blijven hangen op het wel eens/niet eens punt...

Maar opzich wel altijd leuk om de gedachtes van anderen hierover te horen

edit: ff alle spelvouten verwijderd...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-03-2006 14:11]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 14:10 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 22 maart 2006 14:09 schreef Chelman het volgende:
Dat vindt Mohammed B. ook.


Touche...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-03-2006 14:11 by psychopath Profiel van psychopath

Hmm ik gaf toch wel een beetje een beeld van de andere kant door deze link: http://www.axielijst.nl/index.html
te plaatsen??
Politieke partij opgericht door de Haarlemse krakers.

[Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 22-03-2006 14:12]


it ain't so bad to be a psychopath


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 14:15 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

[quote]Op 22 maart 2006 14:11 schreef psychopath het volgende:
Hmm ik ga toch wel een beetje een beeld van de andere kant door deze link: http://www.axielijst.nl/index.html
te plaatsen??
Politieke partij opgericht door de Haarlemse krakers. [quote]

Na iets verder doorgelezen te hebben op de site zie ik me genoodzaakt mijn post te verwijderen zoals eerder gemeld, de frontpage belooft een hoop goeds, maar de rest en vooral het programma rammelt aan alle kanten, zelfs de LPF had het duidelijker voor elkaar...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-03-2006 14:17]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2006 14:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 maart 2006 14:00 schreef psychopath het volgende:
Dat zei ik niet. Die mening voegde ik er zelf aan toe.
Dat doen krakers dus ook, zij nemen recht in eigen hand, dat mag niet. Einde discussie.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-03-2006 14:16 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 22 maart 2006 14:09 schreef Chelman het volgende:
Dat vindt Mohammed B. ook.


Je reikt nu weer naar extremen natuurlijk, maar ik vind dat we soms te krampachtig aan de wet vasthouden.
O.A watbetreft krakers, en zo zijn er nog tal van dingen.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 14:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 maart 2006 14:06 schreef 1i1ith het volgende:
Ik heb ook al geprobeerd andere kanten van de zaak te laten zien en uit te leggen dat niet alle krakers slecht zijn en niet elke kraakactie fout. Maar ze blijven nu al twee topics lang in vooroordelen hangen.


Je bent anders nog steeds niet op mijn post van 9 maart 2006 23:56 ingegaan waarin ik wel op je 'andere kant inga'. Je hebt ook niet op de post van 17-03-2006 11:32 gereageerd waarin ik op 'diefstal van ruimte inga'.

Geeft niet hoor. Ik snap dat het makkelijker is om te herhalen: 'ze begrijpen ons niet' dan daadwerkelijk op de bezwaren in te gaan.

Ook heb ik de pro-krakerts geen afkeurende woorden horen spreken over het geweld wat gisteren door de krakers gebruikt is die zich tegen een UITSPRAAK VAN DE RECHTER verzetten en over het geweld waartoe door de krakerts opgeroepen wordt. Blijkbaar worden dit soort acties gesteund.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-03-2006 14:17 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 22 maart 2006 14:16 schreef Chelman het volgende:Ook heb ik de pro-krakerts geen afkeurende woorden horen spreken over het geweld wat gisteren door de krakers gebruikt is die zich tegen een UITSPRAAK VAN DE RECHTER verzetten en over het geweld waartoe door de krakerts opgeroepen wordt. Blijkbaar worden dit soort acties gesteund.



Ik heb gezegt dat ik dat tever vond gaan.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-03-2006 14:18 by psychopath Profiel van psychopath

quote:
Op 22 maart 2006 14:15 schreef Jenje het volgende:
Dat doen krakers dus ook, zij nemen recht in eigen hand, dat mag niet. Einde discussie.


Haha, lekker makkelijk
Lees eerst de pagina achter mijn link eens.

Hmm ik ga toch wel een beetje een beeld van de andere kant door deze link: http://www.axielijst.nl/index.html
te plaatsen??
Politieke partij opgericht door de Haarlemse krakers.

[Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 22-03-2006 14:20]


it ain't so bad to be a psychopath


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 14:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 maart 2006 14:16 schreef jbassist het volgende:
Je reikt nu weer naar extremen natuurlijk, maar ik vind dat we soms te krampachtig aan de wet vasthouden.


Dat vinden OI/Rac aanhangers ook....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 14:21 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 22 maart 2006 14:16 schreef jbassist het volgende:
Je reikt nu weer naar extremen natuurlijk, maar ik vind dat we soms te krampachtig aan de wet vasthouden.
O.A watbetreft krakers, en zo zijn er nog tal van dingen.

Krampachtig aan de wet vasthouden?

Zal ik het anders stellen, als je je in dit land(mijn land, ik heb al jarenlang voor dit land gwewerkt, en betaal nu helaas nog steeds belasting...)verheven boven de wet voelt moet je als de sodemieter maken dat je hier weg bent anders kanker ik je zelf die grens over....

Dit klinkt vrij hard, en iedereen snapt vast wel dat dit een manier is om een punt duidelijk ta maken, maar ik meen het wel...

Als jij je verheven voelt boven de wetten in dit land moet je oprotten, dan zou ik als voorbeeld bij jou in mogen breken, je studio shit jatten en mooi gebruiken, en je kunt er geen fuck tegen doen want jij houdt je misschien krampachtig aan de wet, maar volgens jou voorbeeld doe ik dat nu niet, en ik ben de lachende partij en jij de dupe, denk dat je daar ook niet zo blij van wordt...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 14:22 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Psychopath, lees voor de grap dat programma van die partij maar eens, dat rammelt aan ale kanten en er klopt echt geen zak van...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2006 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 maart 2006 14:18 schreef psychopath het volgende:
Haha, lekker makkelijk



Het is in principe toch ook heel simpel?

De krakers bepalen ongeacht wat de wet zegt dat een bepaald pand niet voldoende gebruikt word en dat zij daar dus in mogen trekken. Dat is eigen rechter spelen, easy as 1, 2, 3.

Toch?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-03-2006 14:24 by jbassist Profiel van jbassist

mwha, ok..

maar ik heb al duidelijk gemaakt dat er een verschil zit tussen Simpel weg stelen en het kraken van een pand dat al een jaar leegstaat/zonder plannen etc...

maargoed, we verschillen daar in qua mening en komen er waarschijnlijk toch niet uit (waardoor dit het 2e topic nu ook al is)
en ik heb nu college


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2006 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 maart 2006 14:24 schreef jbassist het volgende:
mwha, ok..

maar ik heb al duidelijk gemaakt dat er een verschil zit tussen Simpel weg stelen en het kraken van een pand dat al een jaar leegstaat/zonder plannen etc...

Waar staat dat in de wet?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 14:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 maart 2006 14:18 schreef psychopath het volgende:
Haha, lekker makkelijk
Lees eerst de pagina achter mijn link eens.

Hmm ik ga toch wel een beetje een beeld van de andere kant door deze link: http://www.axielijst.nl/index.html
te plaatsen??
Politieke partij opgericht door de Haarlemse krakers.


Die heb ik gelezen ja. Hilarisch door nietszeggendheid.

Mooie kreten als:

Jongeren moeten 'van de straat'
Meer veiligheid
Armoedebestrijding!
Gratis openbaar vervoer
etc. etc.

Nou geweldig.

1.Dit soort kreten zijn niet origineel. Die worden door nagenoeg elke partij geroepen. Nihil novum...

2.In tegenstelling tot andere partijen bieden deze mensen niet eens voorstellen om tot een oplossing te komen. Niet vreemd aangezien de kieslijst nou niet echt bol stand van mensen wiens achtergrond en ervaring doen vermoeden dat ze verstand van zaken hebben.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2006 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De naam alleen al .. axielijst ... l


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-03-2006 14:31 by psychopath Profiel van psychopath

Ik moet jullie nu verlaten en aan mijn stageopdrachten. Ik denk dat er voor beide kanten wat te zeggen is. Ben zelf blij leuke krakers te kennen.


it ain't so bad to be a psychopath


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 14:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 maart 2006 14:16 schreef Chelman het volgende:
Je bent anders nog steeds niet op mijn post van 9 maart 2006 23:56 ingegaan waarin ik wel op je 'andere kant inga'. Je hebt ook niet op de post van 17-03-2006 11:32 gereageerd waarin ik op 'diefstal van ruimte inga'.

Geeft niet hoor. Ik snap dat het makkelijker is om te herhalen: 'ze begrijpen ons niet' dan daadwerkelijk op de bezwaren in te gaan.

Ook heb ik de pro-krakerts geen afkeurende woorden horen spreken over het geweld wat gisteren door de krakers gebruikt is die zich tegen een UITSPRAAK VAN DE RECHTER verzetten en over het geweld waartoe door de krakerts opgeroepen wordt. Blijkbaar worden dit soort acties gesteund.

Laat staan dat ze op meerdere posts van mij over de 'diefstal van ruimte' ingegaan zijn...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen