IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 14:35 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 maart 2006 14:16 schreef 1i1ith het volgende:
Weet ik niet, ik ga niet dagelijks met krakers om. Maar aangenomen dat er redelijke mensen tussen zitten, lijkt me die kans vrij groot.

Wat iki me dan afvraag, als jij aanneemt dat er redleijke tussenzitten, en dat doe ik dan nu ook even, waarom kunnen die dan niet net als de gewone Nederlander een redeliojke baan zoeken en een huis op een redelijke norm,ale manier kopen of huren?

In mijn ogen gedragen ze zich dan net zoals woonwagen bewoners, die denken oko dat ze alle rechten op de werled hebben, betalen ook geen ruk aan belastinge, en daar wordt ook niet tegen opgetreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-03-2006 14:36]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 14:22 schreef 1i1ith het volgende:
Dat ik in een grote ruimte voor een spotprijs woon rechtvaardig ik doordat ik (en mijn 249 medebewoners) in mijn vrije tijd energie in het gebouw steek (zoals het voeren van administratie, onderhouds werkzaamheden etc.) in plaats daarvoor (externe) betaalde krachten in te huren waardoor we dit ziekenhuis voor een lage prijs bewoonbaar kunnen houden.
Je rechtvaardig het stelen door het te onderhouden? Dus als ik jouw fiets jat en ik poets em, dan ist goed?

PRECIES dezelfde situatie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 14:38 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 maart 2006 14:37 schreef Jenje het volgende:
Je rechtvaardig het stelen door het te onderhouden? Dus als ik jouw fiets jat en ik poets em, dan ist goed?

PRECIES dezelfde situatie

Hoewel ik het een erg simpele vergelijking vind ben ik het er wel mee eens.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 14:38 schreef Murdering Monk het volgende:
Hoewel ik het een erg simpele vergelijking vind ben ik het er wel mee eens.
Wat klopt er niet aan de vergelijking dan?

Je neemt het eigendom van een ander, onderhoudt dat, en dan zou het goed zijn?
Dat is imho het onderwerp ...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 14:42 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 maart 2006 14:22 schreef 1i1ith het volgende:
Dat ik in een grote ruimte voor een spotprijs woon rechtvaardig ik doordat ik (en mijn 249 medebewoners) in mijn vrije tijd energie in het gebouw steek (zoals het voeren van administratie, onderhouds werkzaamheden etc.) in plaats daarvoor (externe) betaalde krachten in te huren waardoor we dit ziekenhuis voor een lage prijs bewoonbaar kunnen houden.

Mwoah, kan ik me ook niet echt in vinden, ik woon in een niet zo grote ruimte, betaal hypotheek en belasting en voer ook gewoon onderhouds werkzaamheden uit en voer daar mn eigen administratie bij. Dit is ook allemaal mijn eigen tijd, maar dit is nu eenmaal noodzaak bij een eiegen woningm, dat weet je al als je een eigen woning gaat zoeken.

Dit doet volgens mij iedere Nederlander die een koop of huurwoning heeft, dus dat gaat bij mij niet op, dus woon je in feite wel gratis in mijn ogen, en inderdaad dat bestaat en kan nu eenmaal niet in Nederland


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 14:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 maart 2006 14:40 schreef Jenje het volgende:
Wat klopt er niet aan de vergelijking dan?

Je neemt het eigendom van een ander, onderhoudt dat, en dan zou het goed zijn?
Dat is imho het onderwerp ...

Ik ben de uitkomst ook met je eens, alleen vind de vergelijking erg kort door de bocht hoewel die klopt.

Het is alleen weer een beetje appels met peren, een woonruimte is iets anders dan een fiets, in dit geval is het wat moeilijker om een beter voorbeeld aan te dragen, er schiet mij ook even niks te binnen, en iun deze discussie worden helaas te vaak (zure) appels met (rotte) peren vergeleken.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-03-2006 14:45 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 maart 2006 11:46 schreef Kleine-Kapoen het volgende:
Volgens mij hebben ze hier de cultuur nog niet door van kraken. bands als Mihoen, Betercore etc, Dat zijn brute bands uit de underground die al in menig kraakpand hebben gespeeld!


Mihoen is band die bestaat uit een stel kankerlijers, meer kan ik er niet van maken
Trieste kraak teksten, en stoer doen over hoe autonoom ze wel niet zijn, opkaffen met dat soort bands.


Against God and Government


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 14:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 14:44 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik ben de uitkomst ook met je eens, alleen vind de vergelijking erg kort door de bocht hoewel die klopt.

Het is alleen weer een beetje appels met peren, een woonruimte is iets anders dan een fiets, in dit geval is het wat moeilijker om een beter voorbeeld aan te dragen, er schiet mij ook even niks te binnen, en iun deze discussie worden helaas te vaak (zure) appels met (rotte) peren vergeleken.
Goed, de ruimte in een auto is eigenlijk ook van de eigenaar van de auto. Als de auto een jaar stil staat, mag er dan ook iemand in die auto gaan wonen, rijden enz? En is het dan gerechtvaardigd wanneer die persoon dan de benzine betaald en de auto een keer wast? In beide gevallen wordt gebruikt gemaakt van het object als onderkomen. In het ene geval mag het, in het andere geval wordt het wel als diefstal gezien.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 14:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 14:44 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik ben de uitkomst ook met je eens, alleen vind de vergelijking erg kort door de bocht hoewel die klopt.

Het is alleen weer een beetje appels met peren, een woonruimte is iets anders dan een fiets, in dit geval is het wat moeilijker om een beter voorbeeld aan te dragen, er schiet mij ook even niks te binnen, en iun deze discussie worden helaas te vaak (zure) appels met (rotte) peren vergeleken.


Waarom is een fiets minder belangrijk dan een huis?
Beide zijn eigendom van iemand, die gewerkt heeft om dat ding te betalen. Respecteer dat en blijf er met je poten vanaf. Wil je ook zo'n huis of fiets, dan wete je wat je te doen staat.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 14:51 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Zucht, wederom, je hebt gelijk zeg ik toch, maar lees het vorige topic ook eens door, daar staat deze kreet ook meerder malen.
Huis is een primaire levensbehoefte voor het merendeel in dit land.
Een fiets niet.
Vandaar (zure) apples met (rotte) peren
edit: ja ze zijn allebei eigendo van iemand klopt, maar je maakt mij niet wijs dat je nog nooit een fiets hebt gejat, al dan niet met opzet

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-03-2006 14:52]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 14:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

En dan komen we weer op voedsel. Voedsel is ook een primaire levensbehoefte, maar dat mag ook niet gestolen worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 14:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 14:51 schreef Murdering Monk het volgende:
Zucht, wederom, je hebt gelijk zeg ik toch, maar lees het vorige topic ook eens door, daar staat deze kreet ook meerder malen.
Huis is een primaire levensbehoefte voor het merendeel in dit land.
Een fiets niet.
Vandaar (zure) apples met (rotte) peren
edit: ja ze zijn allebei eigendo van iemand klopt, maar je maakt mij niet wijs dat je nog nooit een fiets hebt gejat, al dan niet met opzet
Ik heb nog nooit een fiets gejat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 14:58 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Dan ben je voor mij een van de weinigen die dat nooit gedaan heeft.
Heb het zelf oko gedaan, en ja, ik ben zo'n lul die nog niet eens een fiets kan jatten dus ik werd gepakt...
Maar dan moet je niet moeilijk gaan doen, hje weet dat je het risico loopt, aanvaard dan de consequenties, net zo met kraken
(hmmm, misschien had Jenje toch een beetje meer gelijk...)

edit:
Klopt, diefstal blijft diefstal.

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-03-2006 14:58]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-03-2006 14:59 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Het huis is gewoon van iemand anders punt. Is dat voor sommigen nu zo moeilijk te begrijpen? En ook al staat het ding leeg, het geeft een ander niet het recht om er maar in te gaan wonen. Hier loopt het ook al de spuigaten uit, een leuke oude woning is al naar de tyfus geholpen, er zitten nu weer van die vieze crusties in.


Against God and Government


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-03-2006 15:56 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 15 maart 2006 14:37 schreef Jenje het volgende:
Je rechtvaardig het stelen door het te onderhouden? Dus als ik jouw fiets jat en ik poets em, dan ist goed?

PRECIES dezelfde situatie

Een fiets die een jaar niet gebruikt is word in dit dorp door de politie verwijderd! En niet onderhouden maar doorverkocht!


Spel vouten zijn cool!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 15:56 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Een fiets die een jaar niet gebruikt is word in dit dorp door de politie verwijderd! En niet onderhouden maar doorverkocht!
.. en waar had jij em dan een jaar staan?


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-03-2006 16:03 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Maakt niet uit waar, gewoon ergens in de stad, komt een briefje aan dat je em moet verwijderen doe je dat niet word hij verwijderd, op zich klopt jou vergelijking dan ook wel. De eigenaar van een pand is gewaarschuwd dat het pand na een jaar gekraakt kan worden als hij er niets mee doet! Dat het pand gekraakt word is dus zijn eigen schuld! Net als met de fiets!


Spel vouten zijn cool!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2006 16:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 maart 2006 16:03 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Maakt niet uit waar, gewoon ergens in de stad, komt een briefje aan dat je em moet verwijderen doe je dat niet word hij verwijderd, op zich klopt jou vergelijking dan ook wel. De eigenaar van een pand is gewaarschuwd dat het pand na een jaar gekraakt kan worden als hij er niets mee doet! Dat het pand gekraakt word is dus zijn eigen schuld! Net als met de fiets!


Wie laat zijn fiets dan ook een jaar staan...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:03 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Maakt niet uit waar, gewoon ergens in de stad, komt een briefje aan dat je em moet verwijderen doe je dat niet word hij verwijderd ....
Maakt wel uit daar dat over hele andere regels gaat ....

Je dient je oude zooi op te ruimen, ook fietsen.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-03-2006 16:04 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Wie laat een pand dan ook een jaar leeg!


Spel vouten zijn cool!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:04 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Wie laat een pand dan ook een jaar leeg!
Kraakt de politie dan?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2006 16:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 maart 2006 16:04 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Wie laat een pand dan ook een jaar leeg!


projectontwikkelaars


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 16:07 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 maart 2006 16:04 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Wie laat een pand dan ook een jaar leeg!

L.E.Z.E.N.
Er zijn situaties waarin dit nu eenmaal gebeurt, al dan niet met een goede reden.
Dat geeft iemand nog steeds niet het recht om onrechtmatig een pand binnen te dringen en er onrechtmatig gebruik van te maken


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-03-2006 16:08 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 15 maart 2006 16:04 schreef Jenje het volgende:
Maakt wel uit daar dat over hele andere regels gaat ....

Je dient je oude zooi op te ruimen, ook fietsen.

Dat jij op oude zooi fietst is jouw probleem!


Spel vouten zijn cool!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 16:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 16:08 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Dat jij op oude zooi fietst is jouw probleem!
Een fiets die op mijn eigen grondgebied staat, wordt na een jaar niet verwijderd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen