IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 18:51 by Morghodius Profiel van Morghodius



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2006 18:53 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 13 april 2006 18:44 schreef Smoochy het volgende:
Like duh..im pretty
Ga dan zelf ook ontopic


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-04-2006 19:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 april 2006 17:33 schreef chaoss het volgende:
Almere ghetto?


Inderdaad, het is één grote ghetto, een grote tering bende. Toevallig ben ik er 2 weken geleden nog geweest, het stikt er van de antillianen, turken, marokkanen, mollukers etc. Als blanke ben je daar in de minderheid. Ik denk dat 2/10 daar nog blank is. Verder heb ik toevallig een blanke vader van rond de 50 gesproken daar in de kroeg, hij vertelde mij dat ie er zo snel mogelijk weg wilde, hij voelde zich niet meer veilig, zijn dochters en vrouw al helemaal niet meer.

Kun je na gaan, hoe groot deze multiculturele puinhoop al is.





Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-04-2006 19:28 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 april 2006 18:18 schreef chaoss het volgende:
ik geloof dat het vooral links geweest is die op de bres gesprongen is samen met de bewoners van Schinveld tegen het kappen van bos dat door rechts gekapt moest worden.


Wat een stigmatiseren zeg! Ik was ook tegen het kappen van dat bos, het weghalen was grote onzin.


Against God and Government


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-04-2006 19:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 april 2006 19:27 schreef Rotzak het volgende:
Inderdaad, het is één grote ghetto, een grote tering bende. Toevallig ben ik er 2 weken geleden nog geweest, het stikt er van de antillianen, turken, marokkanen, mollukers etc. Als blanke ben je daar in de minderheid. Ik denk dat 2/10 daar nog blank is. Verder heb ik toevallig een blanke vader van rond de 50 gesproken daar in de kroeg, hij vertelde mij dat ie er zo snel mogelijk weg wilde, hij voelde zich niet meer veilig, zijn dochters en vrouw al helemaal niet meer.

Kun je na gaan, hoe groot deze multiculturele puinhoop al is.






dan moet je op het platteland gaan wonen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 19:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 april 2006 19:31 schreef Smoochy het volgende:
dan moet je op het platteland gaan wonen.
Dan wonen er geen allochtonen meer in Nederland?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-04-2006 19:39 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 april 2006 19:31 schreef Smoochy het volgende:
dan moet je op het platteland gaan wonen.


Daar woon ik al, al zie ik graag nog wat meer van Nederland, helaas ben ik daar niet al te positief over


Against God and Government


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-04-2006 21:03 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 13 april 2006 19:31 schreef Smoochy het volgende:
dan moet je op het platteland gaan wonen.

grappig hoor

kan ik ook tegen een buitenlander zeggen dat als hij het slachtoffer is van ''racisme'' dat hij dan maar in zijn eigen land moet gaan wonen.

wat als jouw wijk/dorp/stad onleefbaar word gemaakt door een bepaalde grote groep mensen, ga jij dan ook met de staart tussen je benen vandoor ? en wat als over 10 jaar je nieuwe locatie dezelfde ellende krijgt !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-04-2006 21:16 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb last van kinderen in de buurt ... heb je die op het platteland ook?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-04-2006 21:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 april 2006 17:32 schreef WhiteRider het volgende:
Nou en.
Ik kom elke dag in Rotterdam, en ondanks het feit dat 10%(!!) van de jeugd in Rotterdam autochtoon is, is het echt niet zo dramatisch als je het schetst. Overdag in de stad is er niets aan de hand, in het weekend zie je 's avonds vooral vechtende negers. Mij best, laat ze elkaar maar fijn de nek omdraaien, zal er geen seconde minder van slapen. Zoveel problemen heb ik niet in Rotterdam, vergeleken bij bijvoorbeeld bepaalde delen van Almere, inclusief Stad.
nou, ik kom zeker drie keer in de week in het Sofiaziekenhuis in Rotterdam en volgens mij zijn wij de enige blanken. Allemaal van die hoofddoeken, die godverdomme te dom/arrogant voor woorden zijn. zo ene achterlijk wijf staat gewoon te bellen met zo een mobieltje in de buurt van couveuzen terwijl er met koeieletters een teken staat aangeduidt, dat zelfs de grootste debiel niet anders kan interpreteren als: "verboden te bellen met mobieltjes".

goed, ik heb me weer kunnen ventileren en zal jullie niet lager meer storen met de nutteloze discusse of je wel mag pikken.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-04-2006 21:21]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 1:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Levendige discussie die meer en meer offtopic drijft, duz:

Voor verdere voortgang discussie mbt allochtonen graag hiero:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1193359





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2006 1:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heeh dan kan je eigenlijk veel topics sluiten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 1:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2006 1:24 schreef ElitE het volgende:
heeh dan kan je eigenlijk veel topics sluiten


Misschien moet jij moderator worden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-04-2006 7:18 by Morghodius Profiel van Morghodius

Ik wil het stadhuis kraken



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-04-2006 7:59 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 april 2006 17:18 schreef Morghodius het volgende:
neuk de samenleving
van mij mogen de steden plat gebombardeerd worden


NEE, dit is Rotterdam leuk heh, je moet het in de middag en avond met al die parasieten eens zien


Dat Rotterdam er zo crappy uitziet is zeg maar redelijk terug te herleiden op het feit dat het ze dat in WWII al GEDAAN hebben........
Negers taggen overigens meestal niet, dat zijn krakende linkse ridders
(afgegaan op eigen observatie in de regio in ieder geval )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2006 9:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Graffiti is toch ook onderdeel van de hiphop cultuur en daar zitten veel negerts tussen.

Rotterdam zag er voor het bombarderen idd uit zoals Amsterdam, maar het bouwen van die hoogbouw en zaken als de koopgoot maken de stad al kil en klinisch.

Worden er trouwens veel kantoorpanden gekraakt omdat vooral die massaal leegstaan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2006 9:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, want de lift doet het niet ... en da kennie he ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-04-2006 10:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 april 2006 9:14 schreef Mutilator het volgende:
Worden er trouwens veel kantoorpanden gekraakt omdat vooral die massaal leegstaan?


Nope.

Daar kan namelijk heel makkelijk aangetoond worden dat de panden in gebruik zijn ondanks dat ze leeg zijn. Elke rechter weet wat de situatie op de kantorenmarkt is en elke rechter weet dat nagenoeg alle kantoorverhuurders nu met acties komen zoals: 'Huur 1 jaar, betaal 10 maanden' etc. Nagenoeg alle leegstaande panden worden aangepakt (nieuwe recepties, integraal WiFi, je snapt hem wel). Ze zijn dus weldegelijk in gebruik maar niet verhuurd. Die komen dus niet echt in aanmerking voor krakerts.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 11:06 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 april 2006 10:58 schreef Mutilator het volgende:
Zolang men maar open staat voor de tegengestelde mening; meestal klampt men zich echter halsstarrig vast. Mooi voorbeeld is het kraken=stelen argument in het krakerstopic.



quote:
Op 14 april 2006 11:02 schreef Chelman het volgende:
Een even mooi voorbeeld is kraken = niet stelen en kraken = goed voor de maatschappij.



Ik ga deze hele topic niet doorlezen maar ik wou er op deze manier toch wat over kwijt.

Kraken is inderdaad stelen. Maar mensen meer dan de helft van hun mediocere inkomen laten betalen voor onderdak is ook stelen.
Het ene maakt het andere niet goed maar een beetje verzet van de kant van de minder bedeelden is iets wat ik alleen maar kan toejuigen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2006 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 april 2006 11:06 schreef XnegativeX het volgende:
Maar mensen meer dan de helft van hun mediocere inkomen laten betalen voor onderdak is ook stelen.
Dit is een groot misverstand ... er zijn zaken als huurtoeslag en als je niet de centen hebt om op jezelf te wonen, dan blijf je maar bji pa en ma wonen ... dus een totaal non-argument, aangezien (wat ook blijkt uit de disucussie met de krakers) uit komt op het volgende: ze willen namelijk op een bepaalde plek, persé wonen, maar daar niet voor betalen. Dat hele protestgeredeneer is een farce.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2006 11:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 april 2006 11:06 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ga deze hele topic niet doorlezen maar ik wou er op deze manier toch wat over kwijt.

Kraken is inderdaad stelen. Maar mensen meer dan de helft van hun mediocere inkomen laten betalen voor onderdak is ook stelen.
Het ene maakt het andere niet goed maar een beetje verzet van de kant van de minder bedeelden is iets wat ik alleen maar kan toejuigen.
Dus omdat jouw situatie kut is, is het gerechtvaardigd de situatie van een ander te verneuken? Heel sociaal.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 11:25 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Buiten de discussies die jij met krakers hebt...

Jij vindt het dus wel ok dat huurprijzen en de prijzen van koopwoningen worden opgeschroeft?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2006 11:25 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 april 2006 11:23 schreef Misanthrope het volgende:
Dus omdat jouw situatie kut is, is het gerechtvaardigd de situatie van een ander te verneuken? Heel sociaal.


Ten eerste: Zei ik dat?

Ten tweede: Welke situatie van welke ander?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2006 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 april 2006 11:25 schreef XnegativeX het volgende:
Buiten de discussies die jij met krakers hebt...

Jij vindt het dus wel ok dat huurprijzen en de prijzen van koopwoningen worden opgeschroeft?
Huurprijzen stijgen altijd, is een feit, doet regering weing aan, sterker zelfs die bepalen dat ie maar max 3% per jaar mag stijgen. Als jij op een toplocatie wil wonen, betaal je daarvoor.

Ga ergens anders wonen en je betaald stukken minder ... ik woon al jaren behoorlijk goedkoop ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen