IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:08 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Dat jij op oude zooi fietst is jouw probleem!
Laat jij een nieuwe fiets een jaar lang buiten staan dan? Of probeer je nu onder je retedomme opmerking uit te lullen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 16:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2006 14:37 schreef Jenje het volgende:
Je rechtvaardig het stelen door het te onderhouden? Dus als ik jouw fiets jat en ik poets em, dan ist goed?

PRECIES dezelfde situatie


Mispoes; een huis is altijd terug te vinden en een fiets verdwijnt; essentieel verschil!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 16:16 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 maart 2006 16:08 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Dat jij op oude zooi fietst is jouw probleem!


de politie wil natuurlijk helemaal niet dat men mooie ouwe spullen laat verrotten.


Dus gaan ze al die fietsen verzamelen.Bonnetjes schrijven krijg je op den duur lamme hand van.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:15 schreef Mutilator het volgende:
Mispoes; een huis is altijd terug te vinden en een fiets verdwijnt; essentieel verschil!
Wat een onzin .....

Maak er dan een boom van, als jij jouw boom niet gebruikt, ga ik alle takken afzagen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 16:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 16:15 schreef Mutilator het volgende:
Mispoes; een huis is altijd terug te vinden en een fiets verdwijnt; essentieel verschil!
Mispoes; als ik mijn fiets alsnog terugvind, dan mag ik 'm niet zomaar terugpakken, maar moet ik eerst de politie erbij halen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 16:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2006 16:17 schreef Jenje het volgende:
Wat een onzin .....

Maak er dan een boom van, als jij jouw boom niet gebruikt, ga ik alle takken afzagen


Vindt je dat onder 'goed onderhoud' vallen dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:20 schreef Misanthrope het volgende:
Mispoes; als ik mijn fiets alsnog terugvind, dan mag ik 'm niet zomaar terugpakken, maar moet ik eerst de politie erbij halen.
STERKER nog: de dief moet eerst schriftelijk afstand doen van de door hem gestolen waar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:21 schreef Mutilator het volgende:
Vindt je dat onder 'goed onderhoud' vallen dan?
Ja ... je moet om de zoveel jaar een boom snoeien anders kun je gevaarlijke situaties krijgen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 16:24 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

het is eigenlijk, in en in triest,hoe we met fietsen omgaan.

edit;dat bedoel ik natuurlijk in het algemeen.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-03-2006 16:25]


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, altijd maar buitenstaan, net vers uit de winkel, in weer en wind, plakt er zo'n onverlaat van een agent een briefje op ....


Even de SP/AFA bellen


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-03-2006 16:27 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 15 maart 2006 14:37 schreef Jenje het volgende:
Je rechtvaardig het stelen door het te onderhouden? Dus als ik jouw fiets jat en ik poets em, dan ist goed?

PRECIES dezelfde situatie


quote:
Op 15 maart 2006 16:14 schreef Jenje het volgende:
Laat jij een nieuwe fiets een jaar lang buiten staan dan? Of probeer je nu onder je retedomme opmerking uit te lullen?

Denk dat je nu wel snapt dat de vergelijking nergens op slaat!


Spel vouten zijn cool!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 16:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2006 16:20 schreef Misanthrope het volgende:
Mispoes; als ik mijn fiets alsnog terugvind, dan mag ik 'm niet zomaar terugpakken, maar moet ik eerst de politie erbij halen.


Je 'gestolen fiets terugvinden' vind ik wel een erg lachwekkende casus; jouw profiel is volstrekt anoniem, maar je geeft nu iig de indruk niet in de randstad te wonen...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-03-2006 16:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 16:29 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 maart 2006 16:25 schreef Jenje het volgende:
Ja, altijd maar buitenstaan, net vers uit de winkel, in weer en wind, plakt er zo'n onverlaat van een agent een briefje op ....


Even de SP/AFA bellen


ja, nou je hebt nog veel meer van die briefjes weet je wel.

Nou moet je het niet uit z'n verband rukken en mij woorden in de mond leggen.

Want dat is wat ze willen.

wel Pun Intended volgens de edit

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-03-2006 16:30]


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 16:27 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Denk dat je nu wel snapt dat de vergelijking nergens op slaat!

Als jij je fiets niet gebruikt, houdt niet automatisch in dat ie buiten staan, lichtpunt ....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 16:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 16:28 schreef Mutilator het volgende:
Je 'gestolen fiets terugvinden' vind ik wel een erg lachwekkende casus; jouw profiel is volstrekt anoniem, maar je geeft nu iig de indruk niet in de randstad te wonen...
Het gaat er niet om of het gebeurd, het gaat erom dat het KAN gebeuren en wat de consequenties zijn ALS je je fiets mocht terugvinden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-03-2006 16:40 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 15 maart 2006 16:33 schreef Jenje het volgende:
Als jij je fiets niet gebruikt, houdt niet automatisch in dat ie buiten staan, lichtpunt ....

Een ongebruikt pand dat binnen word gezet wordt ook niet gekraakt lijkt me.


Spel vouten zijn cool!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 16:44 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Normen en Waarden belemmeren de inhoud van dit topic.

Het is denk ik even wachten op ruimte.


Suck my piss


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 16:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2006 16:34 schreef Misanthrope het volgende:
Het gaat er niet om of het gebeurd, het gaat erom dat het KAN gebeuren en wat de consequenties zijn ALS je je fiets mocht terugvinden.


Papieren wereld dus weer; live life and it's consequences dude!



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 16:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 16:53 schreef Mutilator het volgende:
Papieren wereld dus weer; live life and it's consequences dude!


Ok, maar dan moeten krakers niet klagen als ik een clubje kaalkopjes inhuur om ze met het nodige geweld uit MIJN pand te zetten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 17:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 16:44 schreef skullfuck het volgende:
Normen en Waarden belemmeren de inhoud van dit topic.
Je wilt zonder normen en waarden leven? Kan ook, maar ik kan je vertellen dat het dan niet de krakers zullen zijn die zich in de 'maatschappij' kunnen profileren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-03-2006 17:10 by jbassist Profiel van jbassist

Een jaar lang een gebouw leeg laten staan en het geen plannen hebben voor complete (lege) ziekenhuizen/scholen/whatever is even verkeerd als stelen (no erger in principe want er woont nu niet eens iets mee gedaan), en kraken is dus ook niet voor niets gedoogt.

Moet de persoon/gemeente in kwestie maar wat beter met zijn zooi omgaan, daarom word het ook gedoogt.

Er zijn mensen die op een verkeerde manier met deze regeling omgaan die het image verzieken voor andere krakers die met gebouwen omgaan zoals het hoort.

Erg jammer, maar gelukkig rollen er ook erg veel positiefe dingen uit deze regeling

Alleen jammer dat veel mensen dit niet inzien en alleen de negatieve acties zien.

Maargoed, het kan ook niet anders als alleen het negatieve in het nieuws komt.

Dat de Zuiderplein krakers in leeuwarden b.v netjes 10 dagen voor de sloop van het gebouw, daar het pand verlaten en nooit gezeik met de eigenaar hebben gehad omdat het hem geen ruk kon schelen of er nou mensen woonden of dat het onbewoond was, komt namelijk niet in het nieuws.

Je kunt het nog steeds wenden enkeren als stelen (en daar je dagbesteding van maken ) maar als men niet protesteerd vind ik het niet eens stelen, en voor dit soort situaties is die regeling er ook.

Mijn mening is dus dat er meer positiefe kanten als negatieve zijn aan het gedogen van kraken en dat het daarom ook gewoon kan verder gaan.

Ongeacht het feit dat er ook wel eens negatieve situaties uitrollen.

Zo zijn er natuurlijk ook genoeg mindere kanten aan het gedogen van coffeeshops ( ik heb er zelf een kankerhekel aan.), maar de voordelen die het oplevert,

B.v: Je hoeft je Dwugs niet op straat te kopen en komt zo ook niet (minder snel anyway) in een verkeerd milieu/komt in contact met hardere schit.
Vooral goed in het het opzicht van: "jeugd" (tussen haakjes ik ben zelf nog maar 18 ) met experimenteerdrang die nu niet meteen met een dealer in contact komt die ook coke en pillen verkoopt.

zijn groter dan de Negatieve dingen aan het gedogen.

Kijk b.v maar hoe frankrijk met drugs omgaat en hoe het hen afgaat. (erg kut, voor de gene die het niet weten, het junk/overdosis gehalte ligt in procenten gezien veeeel hoger dan nederland).

Maar zo zie ik het maar.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2006 17:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

even los van het kraken, wat hebben mensen hier tegen niet werkende mensen
als je niet werkt is dat een keuze en moet je daar de consequenties maar van inzien. Maar als ik niet werk hebben jullie daar dan last van?

quote:
De werkmier
Mieren zijn helemaal niet zulke drukke beestjes. Sommigen hebben geen flauw idee wat er in de staat gebeurt. Niks doen is ook gedrag, niks doen is niet veel, maar het kost ook niets. Mensen niksen niet genoeg, we moeten beter naar mieren kijken.

Midas Dekkers


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 17:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 17:12 schreef ElitE het volgende:
even los van het kraken, wat hebben mensen hier tegen niet werkende mensen
als je niet werkt is dat een keuze en moet je daar de consequenties maar van inzien. Maar als ik niet werk hebben jullie daar dan last van?

Wel, want als jij niet werkt krijg jij uitkering, en wie zorgen ervoor dat er geld is om uitkeringen te betalen? Juist de werkende man/vrouw.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 17:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 17:10 schreef jbassist het volgende:
Een jaar lang een gebouw leeg laten staan en het geen plannen hebben voor complete (lege) ziekenhuizen/scholen/whatever is even verkeerd als stelen (no erger in principe want er woont nu niet eens iets mee gedaan), en kraken is dus ook niet voor niets gedoogt.
Waarom?

quote:
Moet de persoon/gemeente in kwestie maar wat beter met zijn zooi omgaan, daarom word het ook gedoogt.
Bullshit. De oorzaak van een leegstaand pand heeft vaak helemaal niets te maken met niet goed met je 'zooi' omgaan.

quote:
Er zijn mensen die op een verkeerde manier met deze regeling omgaan die het image verzieken voor andere krakers die met gebouwen omgaan zoals het hoort.
Stelen = stelen. Hoe goed men ook met het gebouw omgaat, het is niet het gebouw van de kraker.

quote:
Erg jammer, maar gelukkig rollen er ook erg veel positiefe dingen uit deze regeling

Alleen jammer dat veel mensen dit niet inzien en alleen de negatieve acties zien.

Maargoed, het kan ook niet anders als alleen het negatieve in het nieuws komt.

Dat de Zuiderplein krakers in leeuwarden b.v netjes 10 dagen voor de sloop van het gebouw, daar het pand verlaten en nooit gezeik met de eigenaar hebben gehad omdat het hem geen ruk kon schelen of er nou mensen woonden of dat het onbewoond was, komt namelijk niet in het nieuws.
Dat die eigenaar er niets om gaf, wil niet zeggen dat het gerechtvaardigd is. Nog steeds is het stelen. Niet alleen tegenover de eigenaar, maar ook tegenover de rest van de maatschappij die WEL voor hun woonruimtemoeten betalen.

quote:
Je kunt het nog steeds wenden enkeren als stelen (en daar je dagbesteding van maken ) maar als men niet protesteerd vind ik het niet eens stelen, en voor dit soort situaties is die regeling er ook.
Wat heeft protesteren voor zin, als de rechter de daders toch in het gelijk stelt, tenzij je er bakken geld en zeeen van tijd tegenaan gooit om ze eruit te procederen.

quote:
Mijn mening is dus dat er meer positiefe kanten als negatieve zijn aan het gedogen van kraken en dat het daarom ook gewoon kan verder gaan.

Ongeacht het feit dat er ook wel eens negatieve situaties uitrollen.
Jij vindt, de rest van Nederland vindt van niet. Als ik vind dat ik recht heb op jouw fiets, dan mag ik die ook niet zomaar pakken.

quote:
Zo zijn er natuurlijk ook genoeg mindere kanten aan het gedogen van coffeeshops ( ik heb er zelf een kankerhekel aan.), maar de voordelen die het oplevert,

B.v: Je hoeft je Dwugs niet op straat te kopen en komt zo ook niet (minder snel anyway) in een verkeerd milieu/komt in contact met hardere schit.
Vooral goed in het het opzicht van: "jeugd" (tussen haakjes ik ben zelf nog maar 18 ) met experimenteerdrang die nu niet meteen met een dealer in contact komt die ook coke en pillen verkoopt.

zijn groter dan de Negatieve dingen aan het gedogen.
Dat gedoogbeleid speelt nog steeds criminaliteit in de handen. De drugs kan alleen op illegale en dus criminele wijze verkregen worden. Of het gehele zaakje legaliseren, of het gehele zaakje verbieden, maar niet gedogen. Gedogen leidt altijd tot anarchie, waar criminelen de vrije hand hebben en de politie er niets aan mag doen. Zo werkt dat bij drugs en zo werkt dat ook bij kraken.

quote:
Kijk b.v maar hoe frankrijk met drugs omgaat en hoe het hen afgaat. (erg kut, voor de gene die het niet weten, het junk/overdosis gehalte ligt in procenten gezien veeeel hoger dan nederland).

Maar zo zie ik het maar.
Cijfers?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2006 17:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 maart 2006 17:10 schreef jbassist het volgende:
Een jaar lang een gebouw leeg laten staan en het geen plannen hebben voor complete (lege) ziekenhuizen/scholen/whatever is even verkeerd als stelen (no erger in principe want er woont nu niet eens iets mee gedaan), en kraken is dus ook niet voor niets gedoogt.


waarom beschouw je die dingen als collectief goed dan
Het is prive of staats eigendom. ongevraagd lenen is stelen.

kraken word gedoogd omdat het vaak niets oplost om mensen eruit te zetten.

Daarom ben ik meer voor antikraak, als je toch niets doet met zo'n gebouw vraag er dan een klein prijsje voor om het nog een beetje te onderhouden. Maar ongevraagd kraken is gewoon inbraak.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen